Više o kreiranju igara na prvom ‘Gejming od 0 od 100‘ događaju

Saznajte više o kreiranju igara na prvom ‘Gejming od 0 od 100‘ događaju u SAE Institutu

U organizaciji SAE Instituta i kompanije EIPIX Entertainment, 19. i 20. septembra sa početkom od 12 časova održaće se događaj pod nazivom ‘Gejming od 0 do 100‘, tokom koga će svi prisutni dobiti priliku da se druže sa profesionalcima iz ove grane IT industrije.

Gejming-od-0-do-100

Različiti gejming događaji biće organizovani svakog meseca počev od septembra pa na dalje. Cilj samog događaja ali i organizatora jeste širenje značaja gejming industrije, te okupljanje zainteresovanih gejmera na jednom mestu.

Na prvom dešavanju koje nosi naziv „Gejming od 0 do 100“, profesionalci iz SAE Instituta i kompanije EIPIX Entertainment objasniće proces kreiranja jedne igre kroz sve faze -počev od ideje, kreiranja tima, preprodukcije, produkcije, (programiranje, vizuali, zvuk), testiranja, te biznisa i marketinga.

Prisustvo je besplatno, prijavite se na vreme

Osim procesa kreiranja velikih projekata, na predavanju će se pričati i kako pojedinac može da započne put kreiranja sopstvene video igre. Neki od stručnih predavača koji će sve prisutne upoznati sa pomenutim temama i procesima su: Danilo Radojčin, Ivan Kesić, Mišo Ignjatov, Petar Milivojević, Velimir Skalušević, Aleksandar Kocić, Marko Krmpotić i Nemanja Živković.

Iz organizacije ističu da je prisustvo događaju besplatno, ali da je zbog ograničenih mesta registracija obavezna. Više informacija o samom događaju možete pronaći na zvaničnom sajtu SAE Instituta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.