Gaming Archives - Page 2 of 10 - Netokracija.rs

Gaming

Gaming

Pitali smo domaću gejming zajednicu da li ‘cloud’ servisi mogu da promene industriju video igara?

Gaming i cloud tehnologija su pre par godina bile gotovo nespojive stvari, pre svega zbog nepostojeće infrastrukture koja bi podržala velika opterećenja servera. Novi servisi iz Gugla i Epla pokazuju nam da smo gejmingu u 'oblaku' bliži nego ikada pre.

Gaming

Nikola Čavić: Osnovali smo SGA jer gejming zaslužuje poseban status u privredi Srbije

Gejming industrija u Srbiji iz godine u godinu raste i jedan je od značajnijih IT sektora u zemlji. Kako bi se dodatno osnažio razvoj video igara ali i esporta, pre godinu dana nastala je organizacija Serbia Games Association.

Gaming

Nacionalne lige su važan korak ka daljem razvoju esporta u regionu

Početkom godine najavljena je saradnja između turnirske platforme Challengermode i regionalnog organizatora takmičenja Fortune Esports koja za cilj ima rast amaterske esport scene u regionu - pre svega kroz sistem Nacionalnih Esport Liga.

Gaming

Bivši CTO Eipixa novi je studijski menadžer Ubisofta u Beogradu

Jedan od lidera u svetskoj industriji zabave, kompanija Ubisoft, imenovao je Adriana Đuru kao novog studio menadžera koji će voditi tim u Beogradu.

Gaming

Mihajlo Jovanović-Džaril: Nema daljeg razvoja regionalnog esporta dok se timovi ne izgrade u prepoznatljive brendove

Četvrta sezona popularne regionalne esport lige EBL u organizaciji Fortune esports startuje 28. januara. U razgovoru sa direktorom ove organizacije otkrivamo više detalja o predstojećoj sezoni i koje su to promene na esport sceni Balkana.

Gaming

Roditelji Gejmera: Mame i tate moraju da promene mišljenje o video igrama – u tome im pomažemo

Koliko god gejming danas bio popularan, mnogi roditelji i dalje imaju niz predrasuda o igranju video igara. Projekat 'Roditelji Gejmera' nastoji da promeni tu činjenicu - edukujući roditelje kako da razgovaraju sa decom o video igrama.

Gaming

Crveno-beli u kvalifikacijama za svetsko klupsko prvenstvo u FIFA 19

Ekipa Crvene Zvezde esports napravila je veliki uspeh plasiravši se u kvalifikacionu grupu za svetsko klupsko prvenstvo u FIFA 19.

Gaming

Fortuna Esports: ‘EBL obogaćujemo sa Dota 2 u cilju povećanja kvaliteta lige’

O tome šta se sve sprema u Fortuninoj esport 'kuhinji' i koji su naredni planovi, razgovaramo sa Mihajlom Jovanovićem Džarilom, osnivačem.

Gaming

FIFA esport tim Crvene Zvezde uz velike ambicije sledi uspeh fudbalskog kluba

Još u aprilu mesecu Crvena Zvezda esports najavila je velike planove predstavljanjem svog FIFA tima koji je spreman da krupnim koracima krene u osvajanje regionalnih turnira. O tome kako će izgledati put do trofeja, na koji način je obavljen prelazni rok i koji su naredni planovi u FIFA sekciji crveno belih, razgovaramo sa tim menadžerom Stevanom Mačkićem.

Gaming

Novosadski Esoter Studio nakon klijentskih projekata lansira svoju prvu igru na Kickstarteru

Na Kickstarteru je osvanula još jedna kampanja u kojoj glavnu ulogu igraju protagonisti iz Srbije - indie gaming studio Esoter koji prikuplja novac za svoj prvi in-house proizvod, video igru Children Of Lir. Sa ekipom iz Novog Sada razgovaramo o njihovim očekivanjima.

Pročitaj dodatno…

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.