Konferencija 'Future Is NOW' na Ekonomskom fakultetu o podsticanju preduzetništva

Konferencija ‘Future Is NOW’ na Ekonomskom fakultetu o podsticanju preduzetništva

Na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, u subotu 18. novembra održaće se druga po redu konferencija 'Future Is NOW' u organizaciji EKOF Media Group. Ovaj događaj ima za cilj da informiše mlade o aktuelnim tehnologijama i metodama u modernom okruženju najvećih kompanija u zemlji i regionu.

Ova konferencija predstavlja godišnji događaj čija je osnovna misija podsticanje inovativnosti, proaktivnosti i preduzetništva mladih, kroz predstavljanje modernih, savremenih tehnika i tehnologija koje imaju široku primenu u najvećim i najuspešnijim kompanijama u Srbiji.

Prisutni će tako biti u prilici da čuju predstavnike top menadžmenta najvećih kompanija u Srbiji koji će predočiti primere iz svog poslovanja kroz panel diskusije i posebne studije slučaja koje su kompanije implementirale ili planiraju da sprovedu u budućnosti. Neke od tema ovogodišnje konferencije su:

  • Veštine uspešnog preduzetnika – Put do uspeha u Srbiji;
  • Četvrta tehnološka revolucija. Kako IT menja naše živote iz dana u dan?;
  • Marketing i korporativne komunikacije u doba digitalne revolucije;
  • Korporativna kultura u uspešnim kompanijama i primeri savremenog talent menadžmenta.

Prijave za konferenciju već otvorene

Predsednik organizacije EKOF Media Group, Miloš Čevizović, istakao je za medije značaj ove konferencije:

Većina mladih smatra da, dok se promene dešavaju, poslovanje u Srbiji stoji u mestu. Da to nije tako, konferencija Future Is NOW uveriće vas po drugi put. Saznaćete više o modernim metodama zapošljavanja, načinima za pokretanje sopstvenog biznisa, modernim marketing metodama, kao i o načinu funkcionisanja najsavremenijih kompanija na našim prostorima.

Na konferenciju se pozivaju svi studenti i diplomci Univerziteta u Beogradu, kao i studenti sa Univerziteta u Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu i Subotici, a priliku da  prisustvuje konferenciji dobiće oko 500 mladih. Iz organizacije napominju da svi koji žele da budu deo ove konferencije svoje mesto mogu rezervisati putem zvaničnog sajta ovog događaja, gde se između ostalog nalazi i više informacija o konferenciji.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.