Konferencija 'Future Is NOW' na Ekonomskom fakultetu o podsticanju preduzetništva

Konferencija ‘Future Is NOW’ na Ekonomskom fakultetu o podsticanju preduzetništva

Na Ekonomskom fakultetu u Beogradu, u subotu 18. novembra održaće se druga po redu konferencija 'Future Is NOW' u organizaciji EKOF Media Group. Ovaj događaj ima za cilj da informiše mlade o aktuelnim tehnologijama i metodama u modernom okruženju najvećih kompanija u zemlji i regionu.

Ova konferencija predstavlja godišnji događaj čija je osnovna misija podsticanje inovativnosti, proaktivnosti i preduzetništva mladih, kroz predstavljanje modernih, savremenih tehnika i tehnologija koje imaju široku primenu u najvećim i najuspešnijim kompanijama u Srbiji.

Prisutni će tako biti u prilici da čuju predstavnike top menadžmenta najvećih kompanija u Srbiji koji će predočiti primere iz svog poslovanja kroz panel diskusije i posebne studije slučaja koje su kompanije implementirale ili planiraju da sprovedu u budućnosti. Neke od tema ovogodišnje konferencije su:

  • Veštine uspešnog preduzetnika – Put do uspeha u Srbiji;
  • Četvrta tehnološka revolucija. Kako IT menja naše živote iz dana u dan?;
  • Marketing i korporativne komunikacije u doba digitalne revolucije;
  • Korporativna kultura u uspešnim kompanijama i primeri savremenog talent menadžmenta.

Prijave za konferenciju već otvorene

Predsednik organizacije EKOF Media Group, Miloš Čevizović, istakao je za medije značaj ove konferencije:

Većina mladih smatra da, dok se promene dešavaju, poslovanje u Srbiji stoji u mestu. Da to nije tako, konferencija Future Is NOW uveriće vas po drugi put. Saznaćete više o modernim metodama zapošljavanja, načinima za pokretanje sopstvenog biznisa, modernim marketing metodama, kao i o načinu funkcionisanja najsavremenijih kompanija na našim prostorima.

Na konferenciju se pozivaju svi studenti i diplomci Univerziteta u Beogradu, kao i studenti sa Univerziteta u Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu i Subotici, a priliku da  prisustvuje konferenciji dobiće oko 500 mladih. Iz organizacije napominju da svi koji žele da budu deo ove konferencije svoje mesto mogu rezervisati putem zvaničnog sajta ovog događaja, gde se između ostalog nalazi i više informacija o konferenciji.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.