FuckUp Nights o lekcijama iz neuspeha - 11. septembra u Playgroundu

FuckUp Nights o lekcijama iz neuspeha – 11. septembra u Playgroundu

Centar za razvoj tehnološkog preduzetništva ICT Hub, otpočinje seriju događaja poznatih kao Fuckup Nights na kojima će se deliti i analizirati priče o profesionalnim neuspesima na slobodan i otvoren način. Fuckup Nights Beograd biće održan u ponedeljak, 11. septembra s početkom od 20 časova - u novootvorenom ICT Hub Playground centru na adresi Kralja Milana 10.

Podsećanja radi, pokret je nastao sa ciljem da se društveno neodobravanje koje se povezuje sa pojmom neuspeha promeni, ne bi li se neuspeh doživljavao kao sastavni deo procesa građenja uspešnih poslovnih priča. Inače, Fuckup Nights kao globalni pokret i serija događaja, na kojima se o neuspelim poslovnim poduhvatima priča na slobodan i otvoren način – aktivan je od 2012. godine u više od 250 gradova širom sveta.

Format predstojećeg događaja podrazumeva izlaganja četiri govornika, u trajanju od 7 minuta, nakon čega slede pitanja publike. Cilj je da se u prijatnoj atmosferi podele stečena iskustva i naučne lekcije, te ohrabre drugi da budu istrajni u svojim poslovnim pokušajima i naporima.

Događaj besplatan za sve zainteresovane

Svoje priče o tome zbog čega i na koji način su doživeli poslovni neuspeh, ali važnije šta su iz istog naučili, sa publikom će podeliti: Ivan Ćosić, dizajner, kreativac, bloger, organizator konferencije Wwvrsac, zatim Vladimir Kovač, izvršni direktor marketinške firme Creative Media Art, Vladimir Vulić, višestruki TEDx govornik, suosnivač Digitalizuj.me u Crnoj Gori, kao i Dejan Ranđić, osnivač i generalni direktor ICT Hub-a, kao i marketinške agencije DNA Communications.

Organizaciju događaja su podržali fondacija Friedrich Naumann, Societe Generale banka, pivara Dogma, kao i Netokracija. Iz organizacije još jednom podsećaju da je sam događaj besplatan, dok je prisustvo potrebno potvrditi putem posebne Google forme.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.