Freshdesk je SaaS alat za CX koji koristi 50.000 kompanija širom sveta - a od skoro je dostupan i na Balkanu - Netokracija.rs

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Freshdesk je SaaS alat za CX koji koristi 50.000 kompanija širom sveta – a od skoro je dostupan i na Balkanu

Kompanija Freshworks od prošle godine posluje i na regionalnom tržištu, a sa direktorom za Balkan razgovaramo o njihovim proizvodima - pogotovu o alatu Freshdesk.

Kompanija Freshworks osnovana je 2010. godine kao Freshdesk, nakon što je Girish Mathrubootham, jedan od njenih osnivača, nakon lošeg korisničkog iskustva došao do zaključka da softver koji je namenjen za korisničku podršku treba da bude lak za upotrebu zaposlenima koji svakodnevno rade na toj poziciji. Tada je sa svojim partnerom Šanom Krišnasamom pokrenuo istoimenu kompaniju koja je krajem septembra 2021. godine najavila zatvaranje IPO-a na NASDAQ-u i listirana je sa novim simbolom FRSH.

Kao javna kompanija, Freshworks je prijavio svoje prve kvartalne rezultate u novembru tekuće godine koji svedoče da je ukupan prihod kompanije porastao za 46% u odnosu na prošlu godinu, broj klijenata u istom periodu porastao je za 31%, a ostvarena kapitalna dobit iznosila je 24 miliona dolara.

Inače, Freshworks omogućava kompanijama koje koriste njihove proizvode da svojim korisnicima i zaposlenima olakšaju proces poslovanja tako što preuzimaju SaaS način poslovanja, koji je pristupačan, brz za implementaciju i dizajniran za krajnjeg korisnika, a sve zahvaljujući tehnologiji koja omogućava olakšan rad IT službe, marketinškim stručnjacima, službi prodaje, korisničkoj podršci i službi ljudskih resursa.

Njihovi proizvodi od 2020. dostupni su i na Balkanu, posebno zbog rastućeg potencijala usvajanja SaaS rešenja i mogućnosti brze tranzicije sa zastarelih sistema na cloud, a detaljnije planove za ovaj region sa nama deli Aleksandar Stanišić, CEO Freshworks Balkan.

Na kojim projektima radi Freshworks?

Govoreći nešto više o projektima na kojima radi Freshworks, Aleksandar isitče da je ova kompanija pre svega posvećena inovacijama u oblasti korisničkog iskustva, upravljanja IT uslugama, CRM-a i softvera koji je usko povezan sa navedenim, a neke od inovacija su nedavno predstavljene:

Freshservice je objedinjeno upravljanje odgovora na incidente sa poboljšanom veštačkom inteligencijom – omogućava kompanijama da predvide prekid usluge i na taj način se fokusiraju na uzrok i rešenje problema. Kompanija kao što je Power School koristi Freshservice proizvod, koji je umanjio stopu nastajanja prekida usluge sa 10% na 2%.

Sa druge strane, predstavljen je i Freshsales kako bi podstakao rast startapa. Freshsales je potpuno rešenje za automatizaciju prodajnih timova. Ovaj proizvod omogućava kompanijama da personalizuju marketing, pružanje sveobuhvatne usluge i jednostavan je za korišćenje.

Naš sagovornik dodaje i da Freshworks daje ovlašćenje Aberdeen Univerzitetu i Learning Ladders da uvedu hibridna iskustva u sektor edukacije. “Obrazovni sistemi koriste moć analitike i automatizacije da objedine interne sisteme i poboljšaju pružanje usluga studentima, nastavnicima i osoblju”, navodi on i dodaje da Freshworks omogućava korišćenje platforme korisnicima sa oštećenim sluhom uz dodavanje opcije snimanja video zapisa u svrhu bržeg rešavanja poteškoća klijenata. On otkriva i sledeće:

Usluga Freshworks Neo platforme omogućava da objedinite i prilagodite svoje iskustvo u okviru Freshworks paketa proizvoda u odnosu na rast biznisa, a klijenti u marketingu, prodaji, korisničkom servisu mogu biti oduševljeni načinom rada platforme, modernim kanalima komunikacije i modernom analitikom.

Automatizacija taskova koji su učestali i povezivanje timova unutar kompanije povećavaju produktivnost, a aplikacija ima jednostavan korisnički interfejs.

Free trial verzija Freshdesk-a dostupna je na tri nedelje

Stanišić nam u nastavku otkriva više o njihovom proizvodu Freshdesk koji koristi preko 50.000 kompanija i koji, kako kaže, pomaže da klijenti budu oduševljeni korisničkom podrškom, brzinom pružanja usluge zasnovanom na sveobuhvatnoj podršci na više kanala:

Podrška je zasnovana na kontekstu i automatizaciji što umanjuje vreme potrošeno na akviziciju klijenata, a ovaj proizvod namenjen je kompanijama svih veličina i najpopularniji je u retail-u i ecommerce-u, software i IT industriji i ugostiteljstvu, ali ga takođe u velikoj meri koriste kompanije iz drugih industrija.

Freshdesk, kako dodaje, ima širok spektar funkcija koje ga izdvajaju od konkurencije, a neke od funkcija su:

  • Sveobuhvatna podrška na više kanala: upiti sa mail-a, društvenih mreža, svih chat-ova kao i sa telefona, objedinjuju se na jedno mesto – u Freshdesk platformi. Agent iz platforme odgovara korisniku na upit, a korisnik taj odgovor dobija na kanal sa kog je isti poslat;
  • Alat za kreiranje tiketa za korisničku podršku: sistem za korisničku podršku je kreiran za timski rad i produktivnost agenata. U sistemu postoji mogućnost davanja prioriteta određenom upitu, takođe filtriranje upita u odnosu na ključnu reč. Upiti mogu biti dodeljeni određenim agentima ili timovima, kako ne bi došlo do zabune ko treba da radi na određenom upitu;
  • Mogućnost saradnje između timova unutar platforme: agentima korisničke podrške često treba pomoć drugih timova unutar kompanije kako bi se problem rešio. Freshdesk je organizovan tako da timovi unutar kompanije mogu da komuniciraju međusobno, da svi uključeni timovi imaju uvid u problem/upit i na taj način ubrzaju rešavanje nastalih poteškoća ili pitanja korisnika;
  • Menadžment službe na terenu: ovaj alat poboljšava brzinu, doslednost i efikasnost službe na terenu. Preko kontrolne table u koju služba na terenu ima uvid, mogu se pratiti hitni slučajevi i koja ekipa radi na kom slučaju;
  • Automatizacije: mogu biti podešene da svaki put otpočnu kada klijent kontaktira kompaniju. Automatizacija izvršava dalje radnje u zavisnosti od toga odakle je klijent kontaktirao (društvene mreže, chat, telefon) i zbog čega je kontaktirao. Na primer, tiketi mogu biti automatski dodeljeni pravim timovima i određenim agentima u zavisnosti od prethodno navedenog.
Freshdesk je proizvod namenjen unapređenju korisničke podrške zasnovanoj na automatizaciji.

Korisnici imaju priliku i da besplatno testiraju ovaj proizvoda 21 dan, a Aleksandar dodaje da to besplatno testiranje proizvoda može da se izabere za bilo koji plan i tokom probnog perioda od tri nedelje postoji mogućnost promene plana:

Najčešće birani planovi su Pro Omnichannel i Enterprise Omnichannel, uz koje su dostupne sve funkcionalnosti proizvoda, dok su na nižim planovima kao što su Growth, Pro i Enterprise, omogućene funkcionalnosti u sklopu datog paketa.

A što se tiče budućih planova za Freshworks na Balkanu, naš sagovornik otkriva da je planirana organizacija više događaja vezanih za Freshworks proizvode i sprovođenje kampanja koje bi povećale broj klijenata na Balkanu. “Planirani su i demo dani kako bi potencijalni klijenti imali uvid u proizvod kroz demo platforme”, zaključuje on i poziva sve zainteresovane da isprobaju proizvod i zaprate ih na njihovom LinkedIn-u.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Dejan Milošević: Istraživanje i rad na sebi sastavni su deo karijere svakog uspešnog developera

Prethodnih 20 godina Dejan Milošević radi u IT industriji, gde je imao priliku da se susretne sa različitim programskim jezicima i stručnim pozicijama. Sada je član kompanije HTEC, a on nam je otkrio kako je izgledala njegova karijera na 'tech' sceni i šta tačno podrazumeva pozicija Tech Excellence Specialist na kojoj trenutno radi.

Karijere

Kako je Miljan od pozicije praktikanta došao do posla softver inženjera u Microsoft razvojnom centru

Microsoft i ove godine organizuje plaćenu studentsku praksu u svom razvojnom centru, a svi zainteresovani studenti mogu da se prijave do 7. avgusta.

Office Talks Podcast

Demagog sa dva nova naslova osvaja tržište indie igara

Razvoj video igara u Srbiji ima sve veći značaj na globalnoj sceni. Tom prilikom smo u 105. epizodi Office Talks podkasta ugostili beogradski Demagog studio čija je video igra Golf Club Wasteland do sada zabeležila značajne rezultate na AppStore i Google Play prodavnicama.

Propustili ste

Office Talks Podcast

Demagog sa dva nova naslova osvaja tržište indie igara

Razvoj video igara u Srbiji ima sve veći značaj na globalnoj sceni. Tom prilikom smo u 105. epizodi Office Talks podkasta ugostili beogradski Demagog studio čija je video igra Golf Club Wasteland do sada zabeležila značajne rezultate na AppStore i Google Play prodavnicama.

Tehnologija

IT Srbija od ‘outsourcinga’ do vodeće zemlje za razvoj digitalnih proizvoda i usluga

O razvoju i rastu domaće IT industrije govorimo već nekoliko godina unazad. Prethodne dve, bile su najintenzivnije kada je reč o ovoj grani koja ima značajan udeo u domaćem BDP-u. Kako godine prolaze, informaciona i tehnološka industrija u Srbiji započela je put napretka od 'outsourcinga' do kompanija koje razvijaju zahtevne proizvode.

Gaming

Epic Games kreće sa izgradnjom kampusa u Novom Sadu

Kompanije Epic Games i 3Lateral najavljuju početak izgradnje svog kampusa nadomak Univerzitetskog centra, u Radničkoj ulici u Novom Sadu. Reč je o savremenom R&D centru koji podržava razvoj hardverskih i softverskih rešenja koja omogućavaju kreiranje fotorealističnih digitalnih ljudi.

Intervju

Kako je platforma Native Teams stvorila uslove za uspešno i jednostavno ‘freelance’ poslovanje

Zahvaljujući Native Teams platformi, 'freelance' radnici imaju mogućnost da ostvare sve benefite onih koji su zaposleni 'za stalno', online ili putem mobilne aplikacije.

Gaming

Playstudios sa fondom od $10 miliona i osnivanjem novog blockchain tima ulazi u web3

Kompanija Playstudios, kreator revolucionarne platforme lojalnosti 'playAWARDS' i brojnih nagrađivanih mobilnih igara, juče je najavila pokretanje novog blokchain departmana pod nazivom 'playBLOCKS'.

Karijere

HelloWorld i ove godine ispituje ‘Puls srpske IT zajednice’: IT-jevci, popunite anketu i podržite istraživanje

Sajt za zapošljavanje IT kadrova HelloWorld.rs i međunarodna istraživačka agencija MASMI trenutno sprovode istraživanje o iskustvima na poslu u IT sektoru.