Freshdesk je SaaS alat za CX koji koristi 50.000 kompanija širom sveta - a od skoro je dostupan i na Balkanu - Netokracija.rs

Freshdesk je SaaS alat za CX koji koristi 50.000 kompanija širom sveta – a od skoro je dostupan i na Balkanu

Kompanija Freshworks od prošle godine posluje i na regionalnom tržištu, a sa direktorom za Balkan razgovaramo o njihovim proizvodima - pogotovu o alatu Freshdesk.

Kompanija Freshworks osnovana je 2010. godine kao Freshdesk, nakon što je Girish Mathrubootham, jedan od njenih osnivača, nakon lošeg korisničkog iskustva došao do zaključka da softver koji je namenjen za korisničku podršku treba da bude lak za upotrebu zaposlenima koji svakodnevno rade na toj poziciji. Tada je sa svojim partnerom Šanom Krišnasamom pokrenuo istoimenu kompaniju koja je krajem septembra 2021. godine najavila zatvaranje IPO-a na NASDAQ-u i listirana je sa novim simbolom FRSH.

Kao javna kompanija, Freshworks je prijavio svoje prve kvartalne rezultate u novembru tekuće godine koji svedoče da je ukupan prihod kompanije porastao za 46% u odnosu na prošlu godinu, broj klijenata u istom periodu porastao je za 31%, a ostvarena kapitalna dobit iznosila je 24 miliona dolara.

Inače, Freshworks omogućava kompanijama koje koriste njihove proizvode da svojim korisnicima i zaposlenima olakšaju proces poslovanja tako što preuzimaju SaaS način poslovanja, koji je pristupačan, brz za implementaciju i dizajniran za krajnjeg korisnika, a sve zahvaljujući tehnologiji koja omogućava olakšan rad IT službe, marketinškim stručnjacima, službi prodaje, korisničkoj podršci i službi ljudskih resursa.

Njihovi proizvodi od 2020. dostupni su i na Balkanu, posebno zbog rastućeg potencijala usvajanja SaaS rešenja i mogućnosti brze tranzicije sa zastarelih sistema na cloud, a detaljnije planove za ovaj region sa nama deli Aleksandar Stanišić, CEO Freshworks Balkan.

Na kojim projektima radi Freshworks?

Govoreći nešto više o projektima na kojima radi Freshworks, Aleksandar isitče da je ova kompanija pre svega posvećena inovacijama u oblasti korisničkog iskustva, upravljanja IT uslugama, CRM-a i softvera koji je usko povezan sa navedenim, a neke od inovacija su nedavno predstavljene:

Freshservice je objedinjeno upravljanje odgovora na incidente sa poboljšanom veštačkom inteligencijom – omogućava kompanijama da predvide prekid usluge i na taj način se fokusiraju na uzrok i rešenje problema. Kompanija kao što je Power School koristi Freshservice proizvod, koji je umanjio stopu nastajanja prekida usluge sa 10% na 2%.

Sa druge strane, predstavljen je i Freshsales kako bi podstakao rast startapa. Freshsales je potpuno rešenje za automatizaciju prodajnih timova. Ovaj proizvod omogućava kompanijama da personalizuju marketing, pružanje sveobuhvatne usluge i jednostavan je za korišćenje.

Naš sagovornik dodaje i da Freshworks daje ovlašćenje Aberdeen Univerzitetu i Learning Ladders da uvedu hibridna iskustva u sektor edukacije. “Obrazovni sistemi koriste moć analitike i automatizacije da objedine interne sisteme i poboljšaju pružanje usluga studentima, nastavnicima i osoblju”, navodi on i dodaje da Freshworks omogućava korišćenje platforme korisnicima sa oštećenim sluhom uz dodavanje opcije snimanja video zapisa u svrhu bržeg rešavanja poteškoća klijenata. On otkriva i sledeće:

Usluga Freshworks Neo platforme omogućava da objedinite i prilagodite svoje iskustvo u okviru Freshworks paketa proizvoda u odnosu na rast biznisa, a klijenti u marketingu, prodaji, korisničkom servisu mogu biti oduševljeni načinom rada platforme, modernim kanalima komunikacije i modernom analitikom.

Automatizacija taskova koji su učestali i povezivanje timova unutar kompanije povećavaju produktivnost, a aplikacija ima jednostavan korisnički interfejs.

Free trial verzija Freshdesk-a dostupna je na tri nedelje

Stanišić nam u nastavku otkriva više o njihovom proizvodu Freshdesk koji koristi preko 50.000 kompanija i koji, kako kaže, pomaže da klijenti budu oduševljeni korisničkom podrškom, brzinom pružanja usluge zasnovanom na sveobuhvatnoj podršci na više kanala:

Podrška je zasnovana na kontekstu i automatizaciji što umanjuje vreme potrošeno na akviziciju klijenata, a ovaj proizvod namenjen je kompanijama svih veličina i najpopularniji je u retail-u i ecommerce-u, software i IT industriji i ugostiteljstvu, ali ga takođe u velikoj meri koriste kompanije iz drugih industrija.

Freshdesk, kako dodaje, ima širok spektar funkcija koje ga izdvajaju od konkurencije, a neke od funkcija su:

  • Sveobuhvatna podrška na više kanala: upiti sa mail-a, društvenih mreža, svih chat-ova kao i sa telefona, objedinjuju se na jedno mesto – u Freshdesk platformi. Agent iz platforme odgovara korisniku na upit, a korisnik taj odgovor dobija na kanal sa kog je isti poslat;
  • Alat za kreiranje tiketa za korisničku podršku: sistem za korisničku podršku je kreiran za timski rad i produktivnost agenata. U sistemu postoji mogućnost davanja prioriteta određenom upitu, takođe filtriranje upita u odnosu na ključnu reč. Upiti mogu biti dodeljeni određenim agentima ili timovima, kako ne bi došlo do zabune ko treba da radi na određenom upitu;
  • Mogućnost saradnje između timova unutar platforme: agentima korisničke podrške često treba pomoć drugih timova unutar kompanije kako bi se problem rešio. Freshdesk je organizovan tako da timovi unutar kompanije mogu da komuniciraju međusobno, da svi uključeni timovi imaju uvid u problem/upit i na taj način ubrzaju rešavanje nastalih poteškoća ili pitanja korisnika;
  • Menadžment službe na terenu: ovaj alat poboljšava brzinu, doslednost i efikasnost službe na terenu. Preko kontrolne table u koju služba na terenu ima uvid, mogu se pratiti hitni slučajevi i koja ekipa radi na kom slučaju;
  • Automatizacije: mogu biti podešene da svaki put otpočnu kada klijent kontaktira kompaniju. Automatizacija izvršava dalje radnje u zavisnosti od toga odakle je klijent kontaktirao (društvene mreže, chat, telefon) i zbog čega je kontaktirao. Na primer, tiketi mogu biti automatski dodeljeni pravim timovima i određenim agentima u zavisnosti od prethodno navedenog.
Freshdesk je proizvod namenjen unapređenju korisničke podrške zasnovanoj na automatizaciji.

Korisnici imaju priliku i da besplatno testiraju ovaj proizvoda 21 dan, a Aleksandar dodaje da to besplatno testiranje proizvoda može da se izabere za bilo koji plan i tokom probnog perioda od tri nedelje postoji mogućnost promene plana:

Najčešće birani planovi su Pro Omnichannel i Enterprise Omnichannel, uz koje su dostupne sve funkcionalnosti proizvoda, dok su na nižim planovima kao što su Growth, Pro i Enterprise, omogućene funkcionalnosti u sklopu datog paketa.

A što se tiče budućih planova za Freshworks na Balkanu, naš sagovornik otkriva da je planirana organizacija više događaja vezanih za Freshworks proizvode i sprovođenje kampanja koje bi povećale broj klijenata na Balkanu. “Planirani su i demo dani kako bi potencijalni klijenti imali uvid u proizvod kroz demo platforme”, zaključuje on i poziva sve zainteresovane da isprobaju proizvod i zaprate ih na njihovom LinkedIn-u.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Jovan Krička živi i radi u Amsterdamu i otkriva šta čeka programere koji žele da nastave karijeru u Holandiji

Kako funkcioniše IT industrija u Holandiji i šta može da ponudi domaćim developerima?

Gaming

$12,7 milijardi vredna je akvizicija Zynge od strane Take-Two Interactive čiji je Nordeus ključan deo

Take Two Interactive, jedna od najvećih kompanija u globalnoj game dev industriji, najavila je akviziciju kompanije Zynga za 12,7 milijardi dolara. Na ovaj način pomenuti gigant bi mogao da proširi svoj već bogati portfolio firmi u sklopu kog se nalazi i srpski Nordeus.

Kultura 2.0

Inviggo svojim zaposlenima nudi stalnu podršku psihoterapeuta i time demistifikuje psihoterapiju

Kompanija Inviggo svojim zaposlenima omogućila je opciju da, ukoliko žele, mogu imati redovne razgovore sa psihoterapeutom. O tome, ali i značaju mentalnog zdravlja, razgovaramo sa direktorkom ove kompanije.

Propustili ste

Kultura 2.0

Inviggo svojim zaposlenima nudi stalnu podršku psihoterapeuta i time demistifikuje psihoterapiju

Kompanija Inviggo svojim zaposlenima omogućila je opciju da, ukoliko žele, mogu imati redovne razgovore sa psihoterapeutom. O tome, ali i značaju mentalnog zdravlja, razgovaramo sa direktorkom ove kompanije.

Startapi i poslovanje

Bugarski Eleven sa novim fondom vrednim €60 miliona želi da se vrati investiranju u srpske startape

Treći fond deset je puta veći od fonda iz 2018. godine, a u fokusu bugarskog Elevena biće kompanije iz Rumunije, Grčke, Hrvatske i Srbije.

Karijere

Jovan Krička živi i radi u Amsterdamu i otkriva šta čeka programere koji žele da nastave karijeru u Holandiji

Kako funkcioniše IT industrija u Holandiji i šta može da ponudi domaćim developerima?

Društvene mreže

Facebook, Instagram i Twitter planiraju da omasove NFT sadržaj – šta to znači za korisnike?

Kompanija Meta, u ovom slučaju Instagram i Facebook, planiraju da korisnicima omoguće da kreiraju, prikazuju i prodaju NFT sadržaj u okviru svojih sistema. Štaviše, i Twitter je odlučio da počne sa prikazivanjem NFT-a što nas može uvesti u jednu novu eru društvenih mreža.

Karijere

Razgovori sa seniorima: Kako domaću IT industriju vidi Global Infrastructure and Cloud Architect?

Svoja razmišljanja za Netokraciju deli Igor Kosanović iz kompanije STADA IT Solutions (STADA GIS Serbia).

Office Talks Podcast

Od prvog gosta do globalne booking platforme

Prethodne dve godine slušali smo i čitali kako je pandemija pokosila industriju turizma. Može li se ovaj ogromni globalni sektor oporaviti brže zahvaljujući većem uplivu tehnologija? Upravo o tome razgovaramo u 78. epizodi Office Talks podcasta sa Đorđem Jevtićem iz startapa SerbianBookers.