Nema grudi na Instagramu, jer Apple.

Nema grudi na Instagramu, jer Apple.

U svetu gde ne postoji "Farma" i gde se granice ne zatvaraju, ljudi se bave drugim stvarima - među njima i podizanjem svesti o činjenici da Instagram ne dozvoljava fotografije na kojima se vide ženske bradavice, ali uredno objavljuje one na kojima se vide bradavice jačeg pola. I dok je većina hejta usmerena ka pomenutoj kompaniji, krivac je neko sasvim drugi.

instagram

Do sada ste već sigurno čuli za kampanju #freethenipple (pažnja, link vodi ka hashtagu na kome se nalazi materijal za odrasle) koja je eksplodirala na Instagramu, izazvavši bes mnogih žena i devojaka čije su umetničke fotografije uklonjenje zbog politike koju ova kompanija vodi, a koja jednostavno ne dozvoljava prikazivanje ženskih bradavica.

Ipak, čini se da bi glavni krivac u čitavoj priči mogao biti upravo Apple, a CEO Instagrama, Kevim Sistrom, govorio je više o ovoj temi tokom razgovora u Londonu:

Pravila koja je Apple nametnuo svim developerima, jasno govore da aplikacije na kojima se prikazuje sadržaj za odrasle moraju nositi oznaku 17+.

Grudima na javnost… ovaj, tviteraše

Instagram je trenutno označen sa 12+ oznakom, a prelazak u drugu kategoriju značio bi i automatsko smanjenje korisničke baze društvene mreže koja je izuzetno popularna među tinejdžerima. Treba napomenuti da čitav sistem i nema baš mnogo smisla, budući da Twitter nosi oznaku 4+ a da se na ovoj društvenoj mreži može videti mnogo više pornografskog sadržaja i sadržaja za odrasle.

bradavice_2
Pretragom #freethenipple hashtaga na Twitteru dolazimo do sadržaja koji je namenjen “Incognito” prozoru, ako znate na šta mislim.

Rešenje problema nažalost nije na vidiku, a čini se da jedan Apple neće usuknuti pred borcima i borkinjama za polnu ravnopravnost. Kampanju #freethenipple do sada je podržao veliki broj poznatih ličnosti poput Majli Sajrus i Naomi Kempbel, ali su i njihove fotografije uklonjenje nekoliko sati nakon postavljanja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da nam internet iskustvo bude bolje (i mnogo bezbednije) u 2021. godini?

Ako razmišljate o tome da li (i kako) da promenite svoje internet navike po pitanju privatnosti i bezbednosti - ovo je tekst za vas.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Startapi i poslovanje

Beogradski Konstrukt akviziran od strane HTEC-a uz najavljene nove akvizicije širom regiona

Kompanija HTEC akvizirala je Konstrukt u cilju pojačanja produktnog i brend dizajna za svoje klijente.

Internet marketing

Oglašavanje na Snapchatu nije bauk i treba ga iskoristiti pre konkurencije

Koji tip kompanija u Srbiji bi trebalo da razmisli o tome da se priključi Snapchatu i da se oglašava na toj društvenoj mreži?

Office Talks Podcast

Profesionalni razvoj programera (upoznajte Symphony)

Tridesetu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa predstavnicima kompanije Symphony. Sa njima smo pričali o istoriji kompanije, procesu regrutovanja, kulturi rada i izazovima sa kojima su se susretali za vreme pandemije.

Kultura 2.0

Žene imaju jednaku sposobnost ‘preživljavanja’ na online platformama, ali slabije ulaze u ovu oblast

Predstavljamo vam rezultate specijalnog izdanja Gigmetar istraživanja koje pokazuje kako su se gig radnice adaptirale na nove uslove rada koje je donela pandemija.