Nema grudi na Instagramu, jer Apple.

Nema grudi na Instagramu, jer Apple.

U svetu gde ne postoji "Farma" i gde se granice ne zatvaraju, ljudi se bave drugim stvarima - među njima i podizanjem svesti o činjenici da Instagram ne dozvoljava fotografije na kojima se vide ženske bradavice, ali uredno objavljuje one na kojima se vide bradavice jačeg pola. I dok je većina hejta usmerena ka pomenutoj kompaniji, krivac je neko sasvim drugi.

instagram

Do sada ste već sigurno čuli za kampanju #freethenipple (pažnja, link vodi ka hashtagu na kome se nalazi materijal za odrasle) koja je eksplodirala na Instagramu, izazvavši bes mnogih žena i devojaka čije su umetničke fotografije uklonjenje zbog politike koju ova kompanija vodi, a koja jednostavno ne dozvoljava prikazivanje ženskih bradavica.

Ipak, čini se da bi glavni krivac u čitavoj priči mogao biti upravo Apple, a CEO Instagrama, Kevim Sistrom, govorio je više o ovoj temi tokom razgovora u Londonu:

Pravila koja je Apple nametnuo svim developerima, jasno govore da aplikacije na kojima se prikazuje sadržaj za odrasle moraju nositi oznaku 17+.

Grudima na javnost… ovaj, tviteraše

Instagram je trenutno označen sa 12+ oznakom, a prelazak u drugu kategoriju značio bi i automatsko smanjenje korisničke baze društvene mreže koja je izuzetno popularna među tinejdžerima. Treba napomenuti da čitav sistem i nema baš mnogo smisla, budući da Twitter nosi oznaku 4+ a da se na ovoj društvenoj mreži može videti mnogo više pornografskog sadržaja i sadržaja za odrasle.

bradavice_2
Pretragom #freethenipple hashtaga na Twitteru dolazimo do sadržaja koji je namenjen „Incognito“ prozoru, ako znate na šta mislim.

Rešenje problema nažalost nije na vidiku, a čini se da jedan Apple neće usuknuti pred borcima i borkinjama za polnu ravnopravnost. Kampanju #freethenipple do sada je podržao veliki broj poznatih ličnosti poput Majli Sajrus i Naomi Kempbel, ali su i njihove fotografije uklonjenje nekoliko sati nakon postavljanja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.