FACEIT i Fortuna kroz Balkan Pro League udahnuli novi život regionalnom Counter Strikeu

Mesečne nagrade, balkanski serveri, 128 tick rate, FACEIT anti-cheat i put do FACEIT Pro League deo su novog CS:GO FACEIT hub-a za igrače sa Balkana iza kog stoji Fortuna Esposrts u partnerstvu sa platformom FACEIT. Znači li to da CS:GO sada može da parira LoL-u?

Kako iz Fortune podsećaju, tokom prethodne dve sezone CS:GO i LoL ekipe u okviru Esports Balkan Lige su se borile za nagradni fond koji je dostigao 80.000 evra. Popularnost LoL lige je rapidno porasla, a sad, kako kažu, je na redu CS:GO. Može li on, pak, dostići popularnost LoL-a? Mihajlo Jovanović-Džaril, direktor i osnivač Fortune, kaže:

Iskreno ne očekujemo. Jedina igra koja može da dostigne (ili je već dostigla) popularnost LoL-a trenutno je Fortnite. CS:GO je sasvim „drugačija zverka“. To je igra sa dugom tradicijom, malo starijom publikom, ozbiljnijim igračima koja je nekako vremenom pala u drugi plan.

Naša želja i cilj je da ovim putem okupimo ne samo profesionalce već sve igrače dobrog starog kantera na jednom mestu kako bi se zajednica razvila, i kako bi svima bila pružena pre svega što bolja zabava, ali i bolji uslovi i mogućnost osvajanja nagrada.

Tri divizije i Pro liga

Igrače koji nisu upoznati sa FACEIT platformom čeka potpuno drugačije CS:GO iskustvo: bez matchmaking mečeva, VAC i 64 tick servera, a ulaskom u ovu zajednicu imaće prilike da igraju protiv najboljih igrača na Balkanu, a potom i u Evropi.

Igrači će biti raspoređeni u tri nove lige razvrstane po rangovima na osnovu svog FACEIT ranga u Gold, Silver i Bronze diviziju (Bronze će biti naknadno dodata). Sa druge strane, najbolji takmičari imaće priliku da se dokažu u Pro ligi, a sam pristup ovoj diviziji biće moguć samo uz specijalnu pozivnicu ili plasman u top2 Gold divizije na kraju meseca.

Svakih mesec dana, dva najbolja igrača će ići direktno u kvalifikacije za FACEIT Pro Ligu, dok će dva najbolje rangirana igrača iz Gold divizije prelaziti u Pro, a ukupan nagradni fond iznosi 350 evra i 100.000 FACEIT poena koje igrači mogu iskoristiti u shop-u. Tokom prve pretplate na Balkan Pro League FACEIT hub, kako dodaju, može se iskoristiti kod FORTUNA i ostvariti 50% popusta na mesečnu pretplatu!

Kako pristupiti FACEIT-u?

Za pristup Balkan FACEIT Hub- u dovolljno je ući na platformu, kliknuti na subscribe i odaberite željeni plan. Potom sledi odabir lige kojoj pripadate na osnovu vašeg FACEIT ranga: Gold 7-10 level, Silver 1-6 level, Bronze 1-4 level – biće dostupna nakon što se dovoljno igrača prijavi za Gold i Silver. Nakon toga možete ući u queue i odigrati svoj prvi meč, a Fortuna Esports, kako Džaril navodi, neće tu stati:

Dalji planovi će biti fokusirani na ovakve tipove projekata, okrenutih svim igračima, bez obzira na uzrast i veštinu. Oni su možda i najvažnija karika u lancu i nama je oduvek bila želja da se svima pruži dobro iskustvo po uzoru na svetske trendove. Jedan od pravaca su svakako online turniri otvoreni za sve, i tu ćemo nastaviti da sarađujemo sa platformama poput FACEIT-a.

Sa druge strane, zaključuje on, kao i verovatno sve esport kompanije na svetu, Fortuna pokušava da nađe najbolji način da uvede battle royale igre u takmičarski sistem, pre svega Fortnite, i da bar u tome bude u koraku (a možda i malo ispred) sa svima ostalima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.

Internet marketing

Influenseri nekad i sad – priča o ljubavi, prohibiciji i prostituciji

Sve je krenulo tako nevino. Ljudi počnu da se bave nečim iz ljubavi, u slobodno vreme, ugledajući se na druge. Ljubavi prema tom nečemu ili ljubavi prema pažnji koju dobijaju zbog toga. Nevino i iskreno. Dobro, možda ne baš potpuno iskreno, ali...

Digitalni mediji

Zašto je YouTube Rewind 2018. najomraženiji video – ikada?

Pre nešto manje od mesec dana YouTube je objavio godišnji pregled najpopularnijih klipova, mimova i jutjubera za 2018. godinu - ali taj video postao je za kratko vreme jedan od najomraženijih sa čak 14 miliona dislajkova.

Propustili ste

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10%

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Tehnologija

Srbija postaje deo ruskog tehnološkog projekta ‘Tačka ključanja’ – o čemu je zapravo reč?

Beograd bi mogao da bude prvi inostrani grad u kojem će biti sproveden ruski projekat 'Tačka ključanja' koji podrazumeva multidisciplinarno povezivanje, rad i razmenu ideja iz oblasti nauke, inžejnerstva, obrazovanja i digitalnih tehnologija.

Gaming

Mihajlo Jovanović-Džaril: Nema daljeg razvoja regionalnog esporta dok se timovi ne izgrade u prepoznatljive brendove

Četvrta sezona popularne regionalne esport lige EBL u organizaciji Fortune esports startuje 28. januara. U razgovoru sa direktorom ove organizacije otkrivamo više detalja o predstojećoj sezoni i koje su to promene na esport sceni Balkana.

Startapi i poslovanje

Zašto srpske kompanije ne izlažu na CES-u?

Consumer Electronics Show (CES), najveći sajam potrošačke elektronike u Las Vegasu, završen je prošle nedelje - opet bez nastupa srpskih kompanija. U razgovoru sa preduzetnicima analiziramo razloge ovog trenda.

Intervju

Četiri pitanja o digitalnoj transformaciji malih i srednjih preduzeća

Mogu li se male i srednje kompanije nositi sa promenama koje sa sobom nosi digitalizacija poslovanja?

SEO i pretraga

Kako izvršiti migraciju jednog od najvećih oglasnika u Srbiji – iz SEO ugla

Sajt nekretnine.rs mesečno poseti i do 590.000 korisnika. Njegove posetioce nedavno je dočekao novi izled sajta, a evo kako je tekao proces migracije.