FACEIT i Fortuna kroz Balkan Pro League udahnuli novi život regionalnom Counter Strikeu - Netokracija.rs

FACEIT i Fortuna kroz Balkan Pro League udahnuli novi život regionalnom Counter Strikeu

Mesečne nagrade, balkanski serveri, 128 tick rate, FACEIT anti-cheat i put do FACEIT Pro League deo su novog CS:GO FACEIT hub-a za igrače sa Balkana iza kog stoji Fortuna Esposrts u partnerstvu sa platformom FACEIT. Znači li to da CS:GO sada može da parira LoL-u?

Kako iz Fortune podsećaju, tokom prethodne dve sezone CS:GO i LoL ekipe u okviru Esports Balkan Lige su se borile za nagradni fond koji je dostigao 80.000 evra. Popularnost LoL lige je rapidno porasla, a sad, kako kažu, je na redu CS:GO. Može li on, pak, dostići popularnost LoL-a? Mihajlo Jovanović-Džaril, direktor i osnivač Fortune, kaže:

Iskreno ne očekujemo. Jedina igra koja može da dostigne (ili je već dostigla) popularnost LoL-a trenutno je Fortnite. CS:GO je sasvim “drugačija zverka”. To je igra sa dugom tradicijom, malo starijom publikom, ozbiljnijim igračima koja je nekako vremenom pala u drugi plan.

Naša želja i cilj je da ovim putem okupimo ne samo profesionalce već sve igrače dobrog starog kantera na jednom mestu kako bi se zajednica razvila, i kako bi svima bila pružena pre svega što bolja zabava, ali i bolji uslovi i mogućnost osvajanja nagrada.

Tri divizije i Pro liga

Igrače koji nisu upoznati sa FACEIT platformom čeka potpuno drugačije CS:GO iskustvo: bez matchmaking mečeva, VAC i 64 tick servera, a ulaskom u ovu zajednicu imaće prilike da igraju protiv najboljih igrača na Balkanu, a potom i u Evropi.

Igrači će biti raspoređeni u tri nove lige razvrstane po rangovima na osnovu svog FACEIT ranga u Gold, Silver i Bronze diviziju (Bronze će biti naknadno dodata). Sa druge strane, najbolji takmičari imaće priliku da se dokažu u Pro ligi, a sam pristup ovoj diviziji biće moguć samo uz specijalnu pozivnicu ili plasman u top2 Gold divizije na kraju meseca.

Svakih mesec dana, dva najbolja igrača će ići direktno u kvalifikacije za FACEIT Pro Ligu, dok će dva najbolje rangirana igrača iz Gold divizije prelaziti u Pro, a ukupan nagradni fond iznosi 350 evra i 100.000 FACEIT poena koje igrači mogu iskoristiti u shop-u. Tokom prve pretplate na Balkan Pro League FACEIT hub, kako dodaju, može se iskoristiti kod FORTUNA i ostvariti 50% popusta na mesečnu pretplatu!

Kako pristupiti FACEIT-u?

Za pristup Balkan FACEIT Hub- u dovolljno je ući na platformu, kliknuti na subscribe i odaberite željeni plan. Potom sledi odabir lige kojoj pripadate na osnovu vašeg FACEIT ranga: Gold 7-10 level, Silver 1-6 level, Bronze 1-4 level – biće dostupna nakon što se dovoljno igrača prijavi za Gold i Silver. Nakon toga možete ući u queue i odigrati svoj prvi meč, a Fortuna Esports, kako Džaril navodi, neće tu stati:

Dalji planovi će biti fokusirani na ovakve tipove projekata, okrenutih svim igračima, bez obzira na uzrast i veštinu. Oni su možda i najvažnija karika u lancu i nama je oduvek bila želja da se svima pruži dobro iskustvo po uzoru na svetske trendove. Jedan od pravaca su svakako online turniri otvoreni za sve, i tu ćemo nastaviti da sarađujemo sa platformama poput FACEIT-a.

Sa druge strane, zaključuje on, kao i verovatno sve esport kompanije na svetu, Fortuna pokušava da nađe najbolji način da uvede battle royale igre u takmičarski sistem, pre svega Fortnite, i da bar u tome bude u koraku (a možda i malo ispred) sa svima ostalima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Netokracija

Predstavljamo vam ‘Employer Branding Belgrade’ – online konferenciju koja otkriva nova pravila u IT industriji

Pravila za regrutovanje top talenta u IT-ju su se promenila… I zato organizujemo Employer Branding Belgrade - besplatni online događaj koji će pokušati da odgovori na pitanje šta zaposleni u tehnološkoj industriji danas traže kod svog poslodavca!

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.