FACEIT i Fortuna kroz Balkan Pro League udahnuli novi život regionalnom Counter Strikeu - Netokracija.rs

FACEIT i Fortuna kroz Balkan Pro League udahnuli novi život regionalnom Counter Strikeu

Mesečne nagrade, balkanski serveri, 128 tick rate, FACEIT anti-cheat i put do FACEIT Pro League deo su novog CS:GO FACEIT hub-a za igrače sa Balkana iza kog stoji Fortuna Esposrts u partnerstvu sa platformom FACEIT. Znači li to da CS:GO sada može da parira LoL-u?

Kako iz Fortune podsećaju, tokom prethodne dve sezone CS:GO i LoL ekipe u okviru Esports Balkan Lige su se borile za nagradni fond koji je dostigao 80.000 evra. Popularnost LoL lige je rapidno porasla, a sad, kako kažu, je na redu CS:GO. Može li on, pak, dostići popularnost LoL-a? Mihajlo Jovanović-Džaril, direktor i osnivač Fortune, kaže:

Iskreno ne očekujemo. Jedina igra koja može da dostigne (ili je već dostigla) popularnost LoL-a trenutno je Fortnite. CS:GO je sasvim „drugačija zverka“. To je igra sa dugom tradicijom, malo starijom publikom, ozbiljnijim igračima koja je nekako vremenom pala u drugi plan.

Naša želja i cilj je da ovim putem okupimo ne samo profesionalce već sve igrače dobrog starog kantera na jednom mestu kako bi se zajednica razvila, i kako bi svima bila pružena pre svega što bolja zabava, ali i bolji uslovi i mogućnost osvajanja nagrada.

Tri divizije i Pro liga

Igrače koji nisu upoznati sa FACEIT platformom čeka potpuno drugačije CS:GO iskustvo: bez matchmaking mečeva, VAC i 64 tick servera, a ulaskom u ovu zajednicu imaće prilike da igraju protiv najboljih igrača na Balkanu, a potom i u Evropi.

Igrači će biti raspoređeni u tri nove lige razvrstane po rangovima na osnovu svog FACEIT ranga u Gold, Silver i Bronze diviziju (Bronze će biti naknadno dodata). Sa druge strane, najbolji takmičari imaće priliku da se dokažu u Pro ligi, a sam pristup ovoj diviziji biće moguć samo uz specijalnu pozivnicu ili plasman u top2 Gold divizije na kraju meseca.

Svakih mesec dana, dva najbolja igrača će ići direktno u kvalifikacije za FACEIT Pro Ligu, dok će dva najbolje rangirana igrača iz Gold divizije prelaziti u Pro, a ukupan nagradni fond iznosi 350 evra i 100.000 FACEIT poena koje igrači mogu iskoristiti u shop-u. Tokom prve pretplate na Balkan Pro League FACEIT hub, kako dodaju, može se iskoristiti kod FORTUNA i ostvariti 50% popusta na mesečnu pretplatu!

Kako pristupiti FACEIT-u?

Za pristup Balkan FACEIT Hub- u dovolljno je ući na platformu, kliknuti na subscribe i odaberite željeni plan. Potom sledi odabir lige kojoj pripadate na osnovu vašeg FACEIT ranga: Gold 7-10 level, Silver 1-6 level, Bronze 1-4 level – biće dostupna nakon što se dovoljno igrača prijavi za Gold i Silver. Nakon toga možete ući u queue i odigrati svoj prvi meč, a Fortuna Esports, kako Džaril navodi, neće tu stati:

Dalji planovi će biti fokusirani na ovakve tipove projekata, okrenutih svim igračima, bez obzira na uzrast i veštinu. Oni su možda i najvažnija karika u lancu i nama je oduvek bila želja da se svima pruži dobro iskustvo po uzoru na svetske trendove. Jedan od pravaca su svakako online turniri otvoreni za sve, i tu ćemo nastaviti da sarađujemo sa platformama poput FACEIT-a.

Sa druge strane, zaključuje on, kao i verovatno sve esport kompanije na svetu, Fortuna pokušava da nađe najbolji način da uvede battle royale igre u takmičarski sistem, pre svega Fortnite, i da bar u tome bude u koraku (a možda i malo ispred) sa svima ostalima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Nesortirano

Otvoren poziv za ‘online’ prekvalifikaciju za IT – prijave traju do 30. septembra

Projekat prekvalifikacije organizuju Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu u saradnji sa Programom Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP), a otvoren je za zaposlena lica širom Srbije.

Propustili ste

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.

Startapi i poslovanje

Novogradnja osvaja Beograd, a City Expert širi marketing tim kako bi odgovorio na potrebe industrije

Sa Igorom Jovićem iz beogradskog City Experta razgovaram o tržištu nekretnina u Srbiji u vreme globalne pandemije, novim projektima poput specijalizovanog oglašavanja za novogradnju, te razlozima zašto ovaj tim intenzivno širi svoj marketing sektor.

Novost

‘Freelance hours rate’ anketa: Frilenseri treba više da cene svoj rad

Ova anketa nastala je kao rezultat diskusije na drušvenim mrežama u vezi angažovanja frilensera po veoma niskim cenama, a nastoji da detaljnije približi stanje kada je reč o zaradi na tržištu slobodnog rada. Organizator ankete je srpski IT preduzetnik koji je želeo da ostane anoniman.

Office Talks Podcast

Kako napraviti uspešan biznis od trčanja? (gost Veroljub Zmijanac)

Sa osnivačem sajta trcanje.rs, Belgrade running klub i organizacije Serbia Business Run razgovaramo o tome kako je ušao u svet trčanja i zašto su svi njegovi poduhvati na preseku tehnologije, sporta i preduzetništva.

Startapi i poslovanje

Lokalnim biznisima Visa nudi besplatnu edukaciju, marketinšku podršku i održavanje web prodavnice

Početkom jula kompanija Visa je lansirala kampanju #PodržimoLokalno sa namerom da malim i srednjim porodičnim i lokalnim biznisima pomogne u neizvesnim vremenima. Sa Vladimirom Đorđevićem, generalnim direktorom kompanije Visa za jugoistočnu Evropu, detaljnije razgovaramo o nastavku i proširenju ove inicijative.

Društvene mreže

Zašto Facebook preti obustavom poslovanja u Evropi i šta to znači za digitalne biznise?

Tehnološka kompanija iz Menlo Parka zapretila je da će zaustaviti i povući svoje poslovanje u Evropi ukoliko se ne povuče odluka regulatorne komisije o zabrani transfera podataka korisnika sa Starog kontinenta ka SAD-u.