FACEIT i Fortuna kroz Balkan Pro League udahnuli novi život regionalnom Counter Strikeu - Netokracija.rs

FACEIT i Fortuna kroz Balkan Pro League udahnuli novi život regionalnom Counter Strikeu

Mesečne nagrade, balkanski serveri, 128 tick rate, FACEIT anti-cheat i put do FACEIT Pro League deo su novog CS:GO FACEIT hub-a za igrače sa Balkana iza kog stoji Fortuna Esposrts u partnerstvu sa platformom FACEIT. Znači li to da CS:GO sada može da parira LoL-u?

Kako iz Fortune podsećaju, tokom prethodne dve sezone CS:GO i LoL ekipe u okviru Esports Balkan Lige su se borile za nagradni fond koji je dostigao 80.000 evra. Popularnost LoL lige je rapidno porasla, a sad, kako kažu, je na redu CS:GO. Može li on, pak, dostići popularnost LoL-a? Mihajlo Jovanović-Džaril, direktor i osnivač Fortune, kaže:

Iskreno ne očekujemo. Jedina igra koja može da dostigne (ili je već dostigla) popularnost LoL-a trenutno je Fortnite. CS:GO je sasvim „drugačija zverka“. To je igra sa dugom tradicijom, malo starijom publikom, ozbiljnijim igračima koja je nekako vremenom pala u drugi plan.

Naša želja i cilj je da ovim putem okupimo ne samo profesionalce već sve igrače dobrog starog kantera na jednom mestu kako bi se zajednica razvila, i kako bi svima bila pružena pre svega što bolja zabava, ali i bolji uslovi i mogućnost osvajanja nagrada.

Tri divizije i Pro liga

Igrače koji nisu upoznati sa FACEIT platformom čeka potpuno drugačije CS:GO iskustvo: bez matchmaking mečeva, VAC i 64 tick servera, a ulaskom u ovu zajednicu imaće prilike da igraju protiv najboljih igrača na Balkanu, a potom i u Evropi.

Igrači će biti raspoređeni u tri nove lige razvrstane po rangovima na osnovu svog FACEIT ranga u Gold, Silver i Bronze diviziju (Bronze će biti naknadno dodata). Sa druge strane, najbolji takmičari imaće priliku da se dokažu u Pro ligi, a sam pristup ovoj diviziji biće moguć samo uz specijalnu pozivnicu ili plasman u top2 Gold divizije na kraju meseca.

Svakih mesec dana, dva najbolja igrača će ići direktno u kvalifikacije za FACEIT Pro Ligu, dok će dva najbolje rangirana igrača iz Gold divizije prelaziti u Pro, a ukupan nagradni fond iznosi 350 evra i 100.000 FACEIT poena koje igrači mogu iskoristiti u shop-u. Tokom prve pretplate na Balkan Pro League FACEIT hub, kako dodaju, može se iskoristiti kod FORTUNA i ostvariti 50% popusta na mesečnu pretplatu!

Kako pristupiti FACEIT-u?

Za pristup Balkan FACEIT Hub- u dovolljno je ući na platformu, kliknuti na subscribe i odaberite željeni plan. Potom sledi odabir lige kojoj pripadate na osnovu vašeg FACEIT ranga: Gold 7-10 level, Silver 1-6 level, Bronze 1-4 level – biće dostupna nakon što se dovoljno igrača prijavi za Gold i Silver. Nakon toga možete ući u queue i odigrati svoj prvi meč, a Fortuna Esports, kako Džaril navodi, neće tu stati:

Dalji planovi će biti fokusirani na ovakve tipove projekata, okrenutih svim igračima, bez obzira na uzrast i veštinu. Oni su možda i najvažnija karika u lancu i nama je oduvek bila želja da se svima pruži dobro iskustvo po uzoru na svetske trendove. Jedan od pravaca su svakako online turniri otvoreni za sve, i tu ćemo nastaviti da sarađujemo sa platformama poput FACEIT-a.

Sa druge strane, zaključuje on, kao i verovatno sve esport kompanije na svetu, Fortuna pokušava da nađe najbolji način da uvede battle royale igre u takmičarski sistem, pre svega Fortnite, i da bar u tome bude u koraku (a možda i malo ispred) sa svima ostalima.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.