Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Ulaganjem u FitPass, poručuju predstavnici ovih kompanija, Groupe Up širi ponudu usluga koje njihovi klijenti mogu da pruže svojim zaposlenima, te sad uz beneficije kao što su hrana, odmor, kulturno-umetničke aktivnosti, dodaju i sport.

Sa druge strane, dodaju iz FitPass-a, ovoj kompaniji će to omogućiti da se još brže razvija uz finansijsku, operativnu i edukativnu podršku francuskog partnera, te da postane lider na i na tržištima van Srbije, Bosne i Hercegovine i Gruzije, gde trenutno posluje. Ognjen Radić, direktor FitPass-a ističe:

FitPass će u samom startu biti predstavljen u 5 zemalja, što predstavlja izuzetnu mogućnost za naš dalji razvoj i smatram da će kroz elemente koji pružaju naši partneri poput beneficija zaposlenih, ekspertize, istorije, svojih vrednosti, a posebno  kroz međunarodno prisustvo, ekspanzija biti dodatno intenzivirana. Upravo smo osvojili narednih 10 godina, čitavu deceniju!

Ko je Groupe Up?

Ulaganje u proizvod FitPass-a, poručuje Jusef Ašor, predsedavajući i CEO grupacije, je u savršenom skladu sa glavnim strateškim prioritetima Groupe Up, te je ovo sasvim logičan potez koji donosi diverzifikovanje ponude i učvršćivanje internacionalnog prisustva kompanije:

Ovakvo rešenje, koje omogućava pristup fizičkoj aktivnosti, naročito kada govorimo o odnosu poslodavca prema svojim zaposlenima, odgovor je na novonastala očekivanja naših klijenata i korisnika benefita. Vrlo je bitno da samo rešenje doprinosi, u širem smislu, politici javnog zdravlja i blagostanja, koja se prepoznaje i priznaje u okvirima Svetske zdravstvene organizacije.

Inače, ova međunarodna korporativna grupa bavi se razvojem sistema plaćanja i organizacijom rešenja koja poboljšavaju biznise kroz razna tržišta, a takođe i svakodnevni život zaposlenih, kao i običnih građana. Do sada imaju pre tri i po hiljade zaposlenih koji rade u više od 30 zemalja, a do 2018. godine je ostvaren promet od čak 532 miliona evra.

Ostavi komentar

  1. Milanče

    Milanče

    19. 7. 2019. u 02:24 Odgovori

    dakle, francuska firma je kupila manjinski udeo u holandskoj firmi koja posluje na srpskom tržištu? Zašto je to dobra vest za Srbiju? Da li Srbija zarađuje nešto od poreza možda?

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.