Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Ulaganjem u FitPass, poručuju predstavnici ovih kompanija, Groupe Up širi ponudu usluga koje njihovi klijenti mogu da pruže svojim zaposlenima, te sad uz beneficije kao što su hrana, odmor, kulturno-umetničke aktivnosti, dodaju i sport.

Sa druge strane, dodaju iz FitPass-a, ovoj kompaniji će to omogućiti da se još brže razvija uz finansijsku, operativnu i edukativnu podršku francuskog partnera, te da postane lider na i na tržištima van Srbije, Bosne i Hercegovine i Gruzije, gde trenutno posluje. Ognjen Radić, direktor FitPass-a ističe:

FitPass će u samom startu biti predstavljen u 5 zemalja, što predstavlja izuzetnu mogućnost za naš dalji razvoj i smatram da će kroz elemente koji pružaju naši partneri poput beneficija zaposlenih, ekspertize, istorije, svojih vrednosti, a posebno  kroz međunarodno prisustvo, ekspanzija biti dodatno intenzivirana. Upravo smo osvojili narednih 10 godina, čitavu deceniju!

Ko je Groupe Up?

Ulaganje u proizvod FitPass-a, poručuje Jusef Ašor, predsedavajući i CEO grupacije, je u savršenom skladu sa glavnim strateškim prioritetima Groupe Up, te je ovo sasvim logičan potez koji donosi diverzifikovanje ponude i učvršćivanje internacionalnog prisustva kompanije:

Ovakvo rešenje, koje omogućava pristup fizičkoj aktivnosti, naročito kada govorimo o odnosu poslodavca prema svojim zaposlenima, odgovor je na novonastala očekivanja naših klijenata i korisnika benefita. Vrlo je bitno da samo rešenje doprinosi, u širem smislu, politici javnog zdravlja i blagostanja, koja se prepoznaje i priznaje u okvirima Svetske zdravstvene organizacije.

Inače, ova međunarodna korporativna grupa bavi se razvojem sistema plaćanja i organizacijom rešenja koja poboljšavaju biznise kroz razna tržišta, a takođe i svakodnevni život zaposlenih, kao i običnih građana. Do sada imaju pre tri i po hiljade zaposlenih koji rade u više od 30 zemalja, a do 2018. godine je ostvaren promet od čak 532 miliona evra.

Ostavi komentar

  1. Milanče

    Milanče

    19. 7. 2019. u 02:24 Odgovori

    dakle, francuska firma je kupila manjinski udeo u holandskoj firmi koja posluje na srpskom tržištu? Zašto je to dobra vest za Srbiju? Da li Srbija zarađuje nešto od poreza možda?

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Propustili ste

Gaming

Novosadski 3Lateral razvijao je nastavak svetski poznate igre Hellblade – u ekskluzivnoj saradnji sa Xbox timom!

Gejming kompanija 3Lateral iz Novog Sada koja stoji iza tehnologije za kreiranje realističnih digitalnih modela i animacija, učestvovala je u razvoju nastavka video igre 'Hellblade' za Xbox koristeći najnoviji 'Unreal engine' koji je razvio Epic Games.

Kultura 2.0

Da li će ‘meme’ magija ikada prestati? Sudeći po opsesiji bejbi Jodom – ne

Ima li nekog ko počinje da čitav ovaj tekst, a da nikada nije poslao Džon Travolta mim? Iskreno, ne verujem, jer mimove toliko često srećemo i toliko im se često smejemo da su postali neizbežan deo moderne komunikacije - a mi nismo ni primetili. Ipak, da li su oni samo trend ili su tu da ostanu zauvek?

Gaming

Eipix postaje deo ruskog Playrixa – sledi širenje tima u Novom Sadu

Domaća gejming kompanija Eipix Entertainment akvizirana je od strane ruskog Playrixa, priključujući se tako njegovom novom studiju - Playrix RS. Studio sa sedištem u Novom Sadu, kažu, biće fokusiran na razvoj 'free to play' mobilnih igara najvišeg svetskog kvaliteta.

Kultura 2.0

Kada više pažnje posvetite svojim zaposlenima, a ne kandidatima – vaša Employer Branding strategija će biti mnogo uspešnija

Kuda plovi Employer Branding brod i gde smo grešili, a šta smo uradili dobro kada je ova oblast u pitanju u 2019. godini?

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Fond za inovacionu delatnost ponovo dodeljuje €380.000 – po prvi put mogu da apliciraju i timovi

Inovativna preduzeća i naučno-istraživačke organizacije imaju na raspolaganju bespovratna sredstva Fonda za inovacionu delatnost za razvoj inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija u ukupnom iznosu od šest miliona evra. Sledi novi ciklus dodele novca.