Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Ulaganjem u FitPass, poručuju predstavnici ovih kompanija, Groupe Up širi ponudu usluga koje njihovi klijenti mogu da pruže svojim zaposlenima, te sad uz beneficije kao što su hrana, odmor, kulturno-umetničke aktivnosti, dodaju i sport.

Sa druge strane, dodaju iz FitPass-a, ovoj kompaniji će to omogućiti da se još brže razvija uz finansijsku, operativnu i edukativnu podršku francuskog partnera, te da postane lider na i na tržištima van Srbije, Bosne i Hercegovine i Gruzije, gde trenutno posluje. Ognjen Radić, direktor FitPass-a ističe:

FitPass će u samom startu biti predstavljen u 5 zemalja, što predstavlja izuzetnu mogućnost za naš dalji razvoj i smatram da će kroz elemente koji pružaju naši partneri poput beneficija zaposlenih, ekspertize, istorije, svojih vrednosti, a posebno  kroz međunarodno prisustvo, ekspanzija biti dodatno intenzivirana. Upravo smo osvojili narednih 10 godina, čitavu deceniju!

Ko je Groupe Up?

Ulaganje u proizvod FitPass-a, poručuje Jusef Ašor, predsedavajući i CEO grupacije, je u savršenom skladu sa glavnim strateškim prioritetima Groupe Up, te je ovo sasvim logičan potez koji donosi diverzifikovanje ponude i učvršćivanje internacionalnog prisustva kompanije:

Ovakvo rešenje, koje omogućava pristup fizičkoj aktivnosti, naročito kada govorimo o odnosu poslodavca prema svojim zaposlenima, odgovor je na novonastala očekivanja naših klijenata i korisnika benefita. Vrlo je bitno da samo rešenje doprinosi, u širem smislu, politici javnog zdravlja i blagostanja, koja se prepoznaje i priznaje u okvirima Svetske zdravstvene organizacije.

Inače, ova međunarodna korporativna grupa bavi se razvojem sistema plaćanja i organizacijom rešenja koja poboljšavaju biznise kroz razna tržišta, a takođe i svakodnevni život zaposlenih, kao i običnih građana. Do sada imaju pre tri i po hiljade zaposlenih koji rade u više od 30 zemalja, a do 2018. godine je ostvaren promet od čak 532 miliona evra.

Ostavi komentar

  1. Milanče

    Milanče

    19. 7. 2019. u 02:24 Odgovori

    dakle, francuska firma je kupila manjinski udeo u holandskoj firmi koja posluje na srpskom tržištu? Zašto je to dobra vest za Srbiju? Da li Srbija zarađuje nešto od poreza možda?

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?