Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Ulaganjem u FitPass, poručuju predstavnici ovih kompanija, Groupe Up širi ponudu usluga koje njihovi klijenti mogu da pruže svojim zaposlenima, te sad uz beneficije kao što su hrana, odmor, kulturno-umetničke aktivnosti, dodaju i sport.

Sa druge strane, dodaju iz FitPass-a, ovoj kompaniji će to omogućiti da se još brže razvija uz finansijsku, operativnu i edukativnu podršku francuskog partnera, te da postane lider na i na tržištima van Srbije, Bosne i Hercegovine i Gruzije, gde trenutno posluje. Ognjen Radić, direktor FitPass-a ističe:

FitPass će u samom startu biti predstavljen u 5 zemalja, što predstavlja izuzetnu mogućnost za naš dalji razvoj i smatram da će kroz elemente koji pružaju naši partneri poput beneficija zaposlenih, ekspertize, istorije, svojih vrednosti, a posebno  kroz međunarodno prisustvo, ekspanzija biti dodatno intenzivirana. Upravo smo osvojili narednih 10 godina, čitavu deceniju!

Ko je Groupe Up?

Ulaganje u proizvod FitPass-a, poručuje Jusef Ašor, predsedavajući i CEO grupacije, je u savršenom skladu sa glavnim strateškim prioritetima Groupe Up, te je ovo sasvim logičan potez koji donosi diverzifikovanje ponude i učvršćivanje internacionalnog prisustva kompanije:

Ovakvo rešenje, koje omogućava pristup fizičkoj aktivnosti, naročito kada govorimo o odnosu poslodavca prema svojim zaposlenima, odgovor je na novonastala očekivanja naših klijenata i korisnika benefita. Vrlo je bitno da samo rešenje doprinosi, u širem smislu, politici javnog zdravlja i blagostanja, koja se prepoznaje i priznaje u okvirima Svetske zdravstvene organizacije.

Inače, ova međunarodna korporativna grupa bavi se razvojem sistema plaćanja i organizacijom rešenja koja poboljšavaju biznise kroz razna tržišta, a takođe i svakodnevni život zaposlenih, kao i običnih građana. Do sada imaju pre tri i po hiljade zaposlenih koji rade u više od 30 zemalja, a do 2018. godine je ostvaren promet od čak 532 miliona evra.

Ostavi komentar

  1. Milanče

    Milanče

    19. 7. 2019. u 02:24 Odgovori

    dakle, francuska firma je kupila manjinski udeo u holandskoj firmi koja posluje na srpskom tržištu? Zašto je to dobra vest za Srbiju? Da li Srbija zarađuje nešto od poreza možda?

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Tehnologija

Muzički streaming servisi dostupni u Srbiji nude i probni period – ovo su njihove prednosti

Većina korisnika u Srbiji danas svoju omiljenu muziku pušta preko YouTube-a, pametnog telefona ili eksternih memorija. Međutim, muzički 'streaming' servisi nude znatno bolje korisničko iskustvo. Mi vam donosimo spisak onih najpopularnijih ali i njihove prednosti.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?

E-commerce

Boban ranac osvojio je Srbiju zahvaljujući Oskaru koji je u e-commerce ušao – slučajno

Jedan Novosađanin, potraga za praktičnim rancem i slučajni susret sa Kickstarter kampanjom neke holandske firme bili su dovoljni da Srbija dobije Bobana.