Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Francuski Groupe Up kupio manjinski udeo u kompaniji FitPass – u startu ekspanzija na 5 novih tržišta

Domaća kompanija FitPass upravo je ekskluzivno za Netokraciju objavila prodaju udela u kapitalu ovoj francuskoj multinacionalnoj kompaniji i partnerstvo koje je tom prilikom sklopljeno.

Ulaganjem u FitPass, poručuju predstavnici ovih kompanija, Groupe Up širi ponudu usluga koje njihovi klijenti mogu da pruže svojim zaposlenima, te sad uz beneficije kao što su hrana, odmor, kulturno-umetničke aktivnosti, dodaju i sport.

Sa druge strane, dodaju iz FitPass-a, ovoj kompaniji će to omogućiti da se još brže razvija uz finansijsku, operativnu i edukativnu podršku francuskog partnera, te da postane lider na i na tržištima van Srbije, Bosne i Hercegovine i Gruzije, gde trenutno posluje. Ognjen Radić, direktor FitPass-a ističe:

FitPass će u samom startu biti predstavljen u 5 zemalja, što predstavlja izuzetnu mogućnost za naš dalji razvoj i smatram da će kroz elemente koji pružaju naši partneri poput beneficija zaposlenih, ekspertize, istorije, svojih vrednosti, a posebno  kroz međunarodno prisustvo, ekspanzija biti dodatno intenzivirana. Upravo smo osvojili narednih 10 godina, čitavu deceniju!

Ko je Groupe Up?

Ulaganje u proizvod FitPass-a, poručuje Jusef Ašor, predsedavajući i CEO grupacije, je u savršenom skladu sa glavnim strateškim prioritetima Groupe Up, te je ovo sasvim logičan potez koji donosi diverzifikovanje ponude i učvršćivanje internacionalnog prisustva kompanije:

Ovakvo rešenje, koje omogućava pristup fizičkoj aktivnosti, naročito kada govorimo o odnosu poslodavca prema svojim zaposlenima, odgovor je na novonastala očekivanja naših klijenata i korisnika benefita. Vrlo je bitno da samo rešenje doprinosi, u širem smislu, politici javnog zdravlja i blagostanja, koja se prepoznaje i priznaje u okvirima Svetske zdravstvene organizacije.

Inače, ova međunarodna korporativna grupa bavi se razvojem sistema plaćanja i organizacijom rešenja koja poboljšavaju biznise kroz razna tržišta, a takođe i svakodnevni život zaposlenih, kao i običnih građana. Do sada imaju pre tri i po hiljade zaposlenih koji rade u više od 30 zemalja, a do 2018. godine je ostvaren promet od čak 532 miliona evra.

Ostavi komentar

  1. Milanče

    Milanče

    19. 7. 2019. u 02:24 Odgovori

    dakle, francuska firma je kupila manjinski udeo u holandskoj firmi koja posluje na srpskom tržištu? Zašto je to dobra vest za Srbiju? Da li Srbija zarađuje nešto od poreza možda?

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Quiet Quitting: Kako je TikTok trend pokrenuo revoluciju na radnom mestu?

Ukoliko ste aktivni na TikTok-u, sigurno vam nije promakao trend o 'tihom otkazu' koji u proteklom periodu preplavljuje svačiji #fyp na ovoj društvenoj mreži.

Gaming

FDU pokrenuo Game Art katedru ― šta to znači za srpsku gejming industriju?

Fakultet dramskih umetnosti, koji je član superklastera Creative Tech Serbia, ove godine prvi put je upisao studente na novi studijski program: Vizuelni efekti, animacija i gejm art. Sve o novom studijskom programu i mogućnostima koje pruža, pročitajte u našem tekstu.

Karijere

Veljko je više od deset godina Java programer u Mozzartu – otkriva nam izazove IT odeljenja u ‘gambling’ industriji

Ukoliko se baviš programiranjem i tragaš za novim profesionalnim izazovima, kako ti se čini mogućnost da razvijaš vlastiti proizvod i da možeš da vidiš svoj kod u produkciji u rekordno kratkom roku?

Propustili ste

Tehnologija

Search On 22: SEO relevantniji nego ikada pre

U nameri da privuče generaciju Z, Google je na 'Search On 22' događaju predstavio novitete u pretrazi, koji su rezultat dugogodišnjeg razvijanja AI tehnologija.

Društvene mreže

TikTok će pokoriti najveće igrače u industriji zabave

U okviru 15. izdanja Weekend Media Festivala, održan je panel 'TikTok – the platform that will bring the biggest players on the market to its knees'.

Karijere

Nakon 3 godine pauze, DaFED okupljanja ponovo u Novom Sadu!

Novosadska zajednica ima razloga za slavlje - DaFED ekipa ponovo je na okupu. Oslobodite kalendare jer prvi meetup je već zakazan, a mi otkrivamo planove za konferenciju i druge edukacije koje DaFED već uveliko planira.

Novost

LotusFlare otvorio novu kancelariju u Beogradu sa ciljem da proširi programerski tim

Softverska kompanija LotusFlare sa sedištem u Silicijumskoj dolini otvorila je novu kancelariju u Beogradu, dok nastavlja da širi svoj tim u Srbiji i drugim lokacijama širom sveta.

Office Talks Podcast

Marketing za web 3.0 zajednicu

U 111. epizodi Office Talks podkasta ugostili smo Nikolu Jankovića i Nikolu Milinkovića iz kompanije Decenter. Sa njima smo razgovarali o kreiranju efikasnog marketinga u web 3.0 industriji, uz osvrt na važnost izgradnje jake web 3.0 zajednice.

Izveštaj

Kripto vodič: Kako da skalirate Ethereum uz ‘Zero knowledge’ metodologiju?

Na ovogodišnjoj Infobip Shift konferenciji, u okviru predavanja 'Scaling Ethereum with Zero-Knowledge magic' na Web3 stejdžu predstavljena su rešenja koja mogu da pojednostave i ubrzaju skaliranje na Ethereumu.