Fandrejzing.rs: Nova platforma za vaše ‘online’ donacije

Fandrejzing.rs: Nova platforma za vaše ‘online’ donacije

Dobrotvorna organizacija BELhospice, koja već 10 godina potpuno besplatno zbrinjava terminalno obolele onkološke pacijente, u sklopu svoje kampanje #Dostojanstvo je ljudsko pravo, danas je lansirala novu platformu za ‘online’ donacije pod nazivom - Fandrejzing.rs. Projekat ima za cilj da olakša proces sakupljanja sredstava za rad pomenute organizacije.

fandrejzing_main_2

Priča o Fandrejzing online platformi za donacije počela je još prošle godine na 27. Beogradskom maratonu kada je preko 800 učesnika u dresovima BELhospice tima uspelo da sakupi više od 15.000 dolara za potrebe projekta “Perspektiva za održivost”.

Zahvaljujući ovoj i ostalim donacijama koje su stigle sa drugih strana, BELhospice je odlučio da pokrene platformu Fandrejzing.rs koja će olakšati proces prikupljanja novčanih sredstava za smeštanje obolelih pacijenata, koje ova organizacija potpuno besplatno zbrinjava.

Tokom prvih 6 meseci, platforma će omogućiti pojedincima da započnu svoje fandrejzing kampanje i motivišu svoju sredinu da podrži rad BELhospice centra. Nakon toga, platforma će postati open source tako da će moći da je koriste i druge dobrotvorne organizacije na području Srbije.

fandrezing_body
Portal fandrejzing.rs podržava i plaćanje karticama, te je doniranje omogućeno još većem broju korisnika

Sajt fandrejzing.rs podeljen je na tri dela, tako da u par koraka svako može postati fandrejzer, priključiti se BELhospice timu ili direktno donirati novac ovom humanitarnom centru kroz podržavanje nekog od fandrejzera.

Priključi se i ti!

Što se samog doniranja tiče, ono je u potpunosti digitalizovano zahvaljujući sistemu za procesiranje platnih kartica (payment gateway), te donacije mogu dolaziti iz svih krajeva sveta – pružajući priliku još većem broju korisnika da uputi donaciju.

Sajt je u svojoj osnovi zamišljen i kao mesto koje će posetiocima pružiti više informacija o aktuelnim kampanjama i humanitarnim akcijama. Za pristupanje ovoj platformi potrebna je registracija putem sajta, ili pak jednostavna registracija koristeći vaš Facebook ili Twitter nalog.

Kako biste uputili donaciju i pomogli rad BELhospice centra za smeštanje terminalno obolelih onkoloških pacijenata, posetite sajt fandrejzing.rs.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?