Facebook: Slučajni klikovi na reklame se više ne računaju - i ne naplaćuju

Facebook: Slučajni klikovi na reklame se više ne računaju – i ne naplaćuju

Bavite se oglašavanjem preko Facebooka i smatrate da nije fer da vam se naplaćuju slučajni klikovi na vaše oglase postavljene putem Audience Networka koji vam ne donose novu publiku, kupce ili klijente? Najveća društvena mreža ima rešenje za ovaj problem! Naime, slučajni klikovi više neće biti uzimani u obzir, pa samim tim ni biti naplaćivani.

Ma koliko reklama bila usmerena ka određenoj ciljnoj publici često se dešava da dopre i do nekog kome nije relevantna, a ta osoba je, vrlo često, greškom otvori i, po pravilu, odmah zatvori. Pa ipak, oglašivači su do sada plaćali i te preglede. Međutim, Facebook po novoj politici poslovanja od sada slučajno otvaranje reklama neće evidentirati, niti će kreatori reklame za njih snositi troškove, piše Wersm.

Ne bi li utvrdio da li je klik na reklamu bio nameravan ili ne, Facebook će meriti koliko je vremena korisnik proveo na sadržaju kome je pristupio. Tako se svaka poseta čije vreme ne prelazi dve sekunde ne računa kao poseta zainteresovanog korisnika, dok će pristup reklami duži od navedenog perioda i dalje biti standardno naplaćivan. Stoga će ova novina u velikoj meri obeshrabriti postavljanje pop-up reklama, što će svakako najviše koristiti korisnicima čiji posao nije u vezi sa ovim gigantom.

Novi alati za oglašivače

Pa ipak, i sa ovom novinom, oglašavanje putem ove društvene mreže ostaje oblast sa nemalim brojem problema. Oglašivači preko Facebooka nikad ne mogu biti stoprocentno sigurni kada je njihova kampanja uspešna i šta je do toga tačno dovelo. U tu svrhu uvedena su još dva nova alata: Gross impressions i Auto-refresh impressions.

Facebook će meriti koliko je vremena korisnik proveo na sadržaju kome je pristupio, a svaka poseta reklami duža od dve sekunde i dalje će se standardno naplaćivati. @alexxx

Prva metrika će omogući uvid i u naplative i u nenaplative utiske korisnika, te će kao nenaplative tretirati one koji prethodno nisu bili predviđeni vašim budžetom i one koje identifikuje kao slučajnu posetu. Takođe, ukoliko se isti promotivni sadržaj u jako kratkom vremenskom roku ponudi istoj osobi, oglašivač za njega neće snositi troškove.

Auto-refresh opcija, pak, okrenuta je reklamama koje se pojavljuju sa desne strane ekrana, a koje Facebook redovno menja. Stoga će vam ova alatka pokazati koliko je pojavljivanje vaših oglasa u tom delu rezultat samorefrešujuće opcije koju koristi ova društvena mreža.

Ovim novim opcijama Zuckerberova kompanija nastoji da poveća poverenje korisnika koji se posredstvom nje oglašavaju i to je samo još jedan od načina za privlačenje novih. Zarada koju će oni potencijalno doneti ne može se definisati drugačije do astronomska.

Ostavi komentar

  1. Twibbi

    Twibbi

    13. 8. 2017. u 13:15 Odgovori

    A sami namerno navlaće slučajne klikove, kad se ti iznenada u sidebaru pojavi njihov oglas umesto nekog drugog sadržaja, koji želiš kliknuti.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Gaming

3Lateral predao urbanistički projekat za novosadski kampus – useljenje 2024. godine

Epic Games i 3Lateral zvanično su objavili više detalja o narednim koracima vezanim za planiranje i izgradnju svog budućeg kampusa u Novom Sadu.

Startapi i poslovanje

Da li Srbija inovira i zašto je važna naša pozicija na listi Globalnog indeksa inovativnosti?

Na poziciji Globalnog indeksa inovativnosti Srbija je pala sa 53. na 54. poziciju. Analiziramo gde smo bili lošiji, a gde bolji na skali inovacija.

E-commerce

eCommerce bezbednost: 5 saveta za bezbedniju internet trgovinu

Svakog oktobra održava se Evropski mesec sajber bezbednosti. Sa porastom internet trgovine u svetu, ali i u Srbiji, zapitali smo se kako povećati bezbednost domaćih internet prodavnica i šta to mali i veliki trgovci mogu da urade kako bi zaštitili svoje kupce. Korisne savete potražite u nastavku ovog vodiča.

Propustili ste

Mobilno

Koji su to najbolji telefoni na tržištu u cenovnom rangu od €250 do preko €750

Tržište mobilnih telefona nikada pre nije bilo ovako raznoliko. Korisnici danas na raspolaganju imaju ogroman broj modela različitih klasa i cenovnih kategorija, da se slobodno može reći kako je mogućnost izbora pametnih telefona najveća - od kada oni postoje.

Startapi i poslovanje

Freshdesk je SaaS alat za CX koji koristi 50.000 kompanija širom sveta – a od skoro je dostupan i na Balkanu

Kompanija Freshworks od prošle godine posluje i na regionalnom tržištu, a sa direktorom za Balkan razgovaramo o njihovim proizvodima - pogotovu o alatu Freshdesk.

Office Talks Podcast

Šta su to superklasteri i kako nastaju? (gost Kosta Andrić)

Može li se u naredne četiri godine izgraditi prvi srpski superklaster i kako pomoću ovog modela unaprediti tehnološke kapacitete domaće privrede? Otkrivamo u prvoj epizodi Office Talks specijala.

Startapi i poslovanje

Rekordan broj investicija i akvizicija obeležili su domaći ekosistem u 2021. godini

Analiziramo koji su to događaji obeležili startap zajednicu u proteklih 365 dana.

Startapi i poslovanje

Opseg plate prva je stvar koju programeri traže u oglasu za posao

Da, oglasi za posao u IT industriji imaju mane - čak i ako ih i HR-ovi i kompanijski menadžeri pišu i proveravaju po nekoliko puta. Najčešće ne sadrže dovoljno informacija o poziciji, opseg plate uglavnom izostaje, ali su zato marketinški detalji u prvom planu.

Startapi i poslovanje

Raising Stars: Stručna podrška i do 15.000 CHF za lokalni razvoj i globalni rast inovativnih ideja

Naučno-tehnološki park Beograd raspisao je uz podršku Vlade Švajcarske i u partnerstvu sa NTP Niš i NTP Čačak, novi poziv za Raising Starts, prvi pre-seed program koji startapima u najranijim fazama razvoja donosi stručnu i finansijsku podršku za ubrzan razvoj.