Facebook 'reakcije' stižu za sve korisnike

Stiže Facebook Reaction: 5 novih emodžija umesto ‘dislike’ dugmeta

Vođeni idejom da će Facebook uvesti 'dislike' dugme, još u novembru prošle godine saznali smo da kompanija radi na 'Reaction' funkciji - novom setu emodžija koji će bliže opisati naše trenutne emocije u vezi sa određenim statusom, fotografijom ili videom. Nakon višemesečnog testiranja na različitim tržištima, 'reakcije' konačno stižu.

fb-reactions

Kako piše Bloomberg, Facebook je predstavio dodatne emodžije koji slikovito opisuju različita osećanja, a koji se nalaze odmah pored like dugmeta. Čak je i sam Zakerberg izjavio kako je običan lajk nedovoljan da bi se iskazalo pravo mišljenje korisnika i to na „prvu loptu“.

Vođeni upravo tim razlogom, iz kompanije su odlučili da lansiraju novih pet emodžija originalnih naziva „Love“, „Haha“, „Wow“, „Sad“ i „Angry“, koji će uskoro stajati pored čuvenog „palca“, i tako u narednim nedeljima biti dostupni svim korisnicima najmnogoljudnije društvene mreže. Štaviše, lansiranje pomenute opcije potvrđeno je i do strane Krisa Koksa, direktora proizvoda pri kompaniji, iako dodatni detalji još uvek nisu ozvaničeni.

Zaboravite na ‘dislike’ dugme

Ukoliko se ponovo osvrnemo na priču o dislike dugmetu, shvatićemo da isto nije na to-do listi Facebook-ovih developera, te da ni sam Zakerberg nije fan opcije o kojoj se dugo pregovara. Ipak, sa lansiranjem novih emodžija, na slikovit način može se poslati poruka i mišljenje o određenom sadržaju, a kako će se „reakcije“ zapravo pokazati, videćemo već u narednih par nedelja kada bi nova opcija trebala da postane dostupna širom sveta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.