Vođeni idejom da će Facebook uvesti 'dislike' dugme, još u novembru prošle godine saznali smo da kompanija radi na 'Reaction' funkciji - novom setu emodžija koji će bliže opisati naše trenutne emocije u vezi sa određenim statusom, fotografijom ili videom. Nakon višemesečnog testiranja na različitim tržištima, 'reakcije' konačno stižu.
Kako piše Bloomberg, Facebook je predstavio dodatne emodžije koji slikovito opisuju različita osećanja, a koji se nalaze odmah pored like dugmeta. Čak je i sam Zakerberg izjavio kako je običan lajk nedovoljan da bi se iskazalo pravo mišljenje korisnika i to na “prvu loptu”.
Vođeni upravo tim razlogom, iz kompanije su odlučili da lansiraju novih pet emodžija originalnih naziva “Love”, “Haha”, “Wow”, “Sad” i “Angry”, koji će uskoro stajati pored čuvenog “palca”, i tako u narednim nedeljima biti dostupni svim korisnicima najmnogoljudnije društvene mreže. Štaviše, lansiranje pomenute opcije potvrđeno je i do strane Krisa Koksa, direktora proizvoda pri kompaniji, iako dodatni detalji još uvek nisu ozvaničeni.
Zaboravite na ‘dislike’ dugme
Ukoliko se ponovo osvrnemo na priču o dislike dugmetu, shvatićemo da isto nije na to-do listi Facebook-ovih developera, te da ni sam Zakerberg nije fan opcije o kojoj se dugo pregovara. Ipak, sa lansiranjem novih emodžija, na slikovit način može se poslati poruka i mišljenje o određenom sadržaju, a kako će se “reakcije” zapravo pokazati, videćemo već u narednih par nedelja kada bi nova opcija trebala da postane dostupna širom sveta.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!