Facebook 'reakcije' stižu za sve korisnike

Stiže Facebook Reaction: 5 novih emodžija umesto ‘dislike’ dugmeta

Vođeni idejom da će Facebook uvesti 'dislike' dugme, još u novembru prošle godine saznali smo da kompanija radi na 'Reaction' funkciji - novom setu emodžija koji će bliže opisati naše trenutne emocije u vezi sa određenim statusom, fotografijom ili videom. Nakon višemesečnog testiranja na različitim tržištima, 'reakcije' konačno stižu.

fb-reactions

Kako piše Bloomberg, Facebook je predstavio dodatne emodžije koji slikovito opisuju različita osećanja, a koji se nalaze odmah pored like dugmeta. Čak je i sam Zakerberg izjavio kako je običan lajk nedovoljan da bi se iskazalo pravo mišljenje korisnika i to na “prvu loptu”.

Vođeni upravo tim razlogom, iz kompanije su odlučili da lansiraju novih pet emodžija originalnih naziva “Love”, “Haha”, “Wow”, “Sad” i “Angry”, koji će uskoro stajati pored čuvenog “palca”, i tako u narednim nedeljima biti dostupni svim korisnicima najmnogoljudnije društvene mreže. Štaviše, lansiranje pomenute opcije potvrđeno je i do strane Krisa Koksa, direktora proizvoda pri kompaniji, iako dodatni detalji još uvek nisu ozvaničeni.

Zaboravite na ‘dislike’ dugme

Ukoliko se ponovo osvrnemo na priču o dislike dugmetu, shvatićemo da isto nije na to-do listi Facebook-ovih developera, te da ni sam Zakerberg nije fan opcije o kojoj se dugo pregovara. Ipak, sa lansiranjem novih emodžija, na slikovit način može se poslati poruka i mišljenje o određenom sadržaju, a kako će se “reakcije” zapravo pokazati, videćemo već u narednih par nedelja kada bi nova opcija trebala da postane dostupna širom sveta.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Outpost Chess, srpski LinkedIn za šahiste, podigao prvu ‘angel’ investiciju vrednu €85.000

Outpost Chess je potpisao ugovor za prvu 'anđeosku investiciju' u visini od 85.000 evra i očekuje da će kompletirati celu pre-seed rundu do kraja ove godine.

Startapi i poslovanje

Rad od kuće kao iz kanca: Remote Santa platforma jača timski duh na daljinu – i vredno nagrađuje trud

Startap iz Srbije rešava najveći problem rada od kuće - usamljenost! Kako Remote Santa platforma podstiče timski duh na daljinu, čitajte u intervjuu sa suosnivačicom, Jovanom Đeković.

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.