Globalno Facebook targetiranje sada i za male i srednje biznise

Globalno Facebook targetiranje od sada i za male i srednje biznise

Poznata društvena mreža koja broji preko 1,6 milijardi korisnika, od danas je omogućila manjim i srednjim biznis korisnicima da uz pomoć novih alata targetiranja svoje proizvode i usluge lakše i brže reklamiraju i na globalnom tržištu. Na ovaj način, oni bi mogli da znatno lakše dođu do velikog broja potencijalnih kupaca i korisnika u novim zemljama širom sveta.

facebook-ads

Podsećanja radi, drugi brendovi na Facebooku do sada su morali da targetiraju internacionalne korisnike manuelno, upotrebljavajući detaljnu analitiku, dok će od sada pomenuta kompanija ovaj teži posao obavljati automatski. Kako prenosi Digital Trends, društvena mreža će takođe proširiti i unaprediti svoje alate za targetiranje lokacija koji će biti usmereni ka globalnom nivou.

Ono što će biti obaveza poslovnih korisnika jeste određivanje opcije da li će svoje proizvode ili usluge targetovati ka korisnicima širom sveta ili ipak na osnovu regiona. Iz Facebooka su takođe odlučili da biznis stranicama omoguće korišćenje ad-targeting polja na osnovu zona slobodne trgovine, te će pomenuti procesi biti izvršavani znatno jednostavnije što ranije nije bio slučaj – pomažući tako biznis korisnicima da istraže nova tržišta.

Tehnologija kao faktor ohrabrivanja

Takođe, iz Facebooka nemaju samo nameru da unaprede kreiranje oglasa, već će ponuditi oglašivačima i svojevrsnu edukaciju o potencijalnim klijentima širom sveta. Ozbiljne namere kompanije na ovom polju, najbolje pokazuje podatak da su iz društvene mreže već kreirali dokument pod nazivom “Cross-Border Business Handbook” koji je već sada dostupan za preuzimanje i to potpuno besplatno – a koji pored podataka sa određenih svetskih tržišta, informiše poslovne korisnike na koji način koristiti Facebook i Instagram radi većeg rasta na globalnom nivou.

Pomenuti edukativni sadržaj sa sobom donosi i online webinare u okviru kojih se nalaze trendovi u poslovanju, analitike reklamnog sadržaja i više detalja o globalnoj publici. Štaviše, povodom novih i korisnih funkcija, oglasila se i COO Facebooka Šerli Sandberg, koja je između ostalog navela da tehnologija može znatno da utiče na ohrabrivanje biznis korisnika da se kreću u smeru globalnog tržišta kao nikada ranije.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Office Talks Podcast

Kako doći do investicije za vaš startap?

Gost 195. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Rakčević koji je sa nama podelio svoj preduzetnički put i iskrene savete za sve koji planiraju da osnuju startap u Web3 ili nekom drugom sektoru IT industrije.

Startapi i poslovanje

Kako je Slobodan pobegao iz Beograda na Rtanj gde spaja IT i poljoprivredu?

U podnožju planine Rtanj, zajedno sa svojom porodicom pobegao je od gradske vreve i stresnog života. Tamo uzgajaju lekovito bilje od kojeg proizvode preparate dostupne na portalu Royal Balm.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki Lupa Technology osigurao investiciju od $1,8 miliona – sledi širenje poslovanja

Lupa Technology je na misiji da značajno unapredi upravljanje podacima u građevinskoj industriji. Ova srpsko-američka platforma, sa sedištem u Njujorku i Beogradu, upravo je zatvorila rundu ulaganja od $1,8 miliona kako bi podstakla svoju ekspanziju.

Propustili ste

Novost

Google Street View automobili ponovo na putevima Srbije

Njihova misija je ažuriranje Google Street View fotografija srpskih gradova, arhitektonskih i prirodnih dobara na Google mapama.

Takmičenje

Predstavljen žiri SoMo Borca: Evo ko će odabrati najbolje digitalne projekte u regionu

Prijave se zatvaraju 25. septembra, a 'early bird' prijave otvorene su do 1. septembra 2024. godine!

Sponzorisano

Endava: Program dualnog obrazovanja stvara IT budućnost Srbije

 Ukoliko nastojimo da razvijamo IT industriju i digitalnu ekonomiju u Srbiji, jedan od temelja za to jeste obrazovanje i dolazak novih mladih talentovanih ljudi. Velike IT kompanije, poput Endave, igraju važnu ulogu u procesu izgradnje i edukacije budućih stručnjaka.

Karijere

Učenike u Srbiji više ne zanima IT: Istina ili medijski spin?

'Đaci neće u programere' odjeknulo je u svim medijima nakon završenog prijemnog za srednje škole i gimnazije. Da li je zaista tako i zbog čega ove godine ima manje upisanih đaka na IT smerove u gimnazijama, pročitajte u analizi koja sledi.

Office Talks Podcast

Mily Tech: Startap koji pomaže da vam paketi stižu na vreme

Gost 197. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Zlatković, osnivač i CEO kompanije Mily Technologies. On nam je predstavio razvojni put kompanije — od osnivanja do milionske investicije i planova za budućnost!

Intervju

Mastercard lansirao alat ‘Shopping Muse’ za jednostavnu i personalizovanu kupovinu

Kompanija Mastercard je razvila novi alat 'Shopping Muse' koji je zasnovan na AI tehnologiji a sve u cilju da se napravi veliki korak ka interaktivnijoj i angažovanijoj trgovini u budućnosti.