Globalno Facebook targetiranje sada i za male i srednje biznise

Globalno Facebook targetiranje od sada i za male i srednje biznise

Poznata društvena mreža koja broji preko 1,6 milijardi korisnika, od danas je omogućila manjim i srednjim biznis korisnicima da uz pomoć novih alata targetiranja svoje proizvode i usluge lakše i brže reklamiraju i na globalnom tržištu. Na ovaj način, oni bi mogli da znatno lakše dođu do velikog broja potencijalnih kupaca i korisnika u novim zemljama širom sveta.

facebook-ads

Podsećanja radi, drugi brendovi na Facebooku do sada su morali da targetiraju internacionalne korisnike manuelno, upotrebljavajući detaljnu analitiku, dok će od sada pomenuta kompanija ovaj teži posao obavljati automatski. Kako prenosi Digital Trends, društvena mreža će takođe proširiti i unaprediti svoje alate za targetiranje lokacija koji će biti usmereni ka globalnom nivou.

Ono što će biti obaveza poslovnih korisnika jeste određivanje opcije da li će svoje proizvode ili usluge targetovati ka korisnicima širom sveta ili ipak na osnovu regiona. Iz Facebooka su takođe odlučili da biznis stranicama omoguće korišćenje ad-targeting polja na osnovu zona slobodne trgovine, te će pomenuti procesi biti izvršavani znatno jednostavnije što ranije nije bio slučaj – pomažući tako biznis korisnicima da istraže nova tržišta.

Tehnologija kao faktor ohrabrivanja

Takođe, iz Facebooka nemaju samo nameru da unaprede kreiranje oglasa, već će ponuditi oglašivačima i svojevrsnu edukaciju o potencijalnim klijentima širom sveta. Ozbiljne namere kompanije na ovom polju, najbolje pokazuje podatak da su iz društvene mreže već kreirali dokument pod nazivom „Cross-Border Business Handbook“ koji je već sada dostupan za preuzimanje i to potpuno besplatno – a koji pored podataka sa određenih svetskih tržišta, informiše poslovne korisnike na koji način koristiti Facebook i Instagram radi većeg rasta na globalnom nivou.

Pomenuti edukativni sadržaj sa sobom donosi i online webinare u okviru kojih se nalaze trendovi u poslovanju, analitike reklamnog sadržaja i više detalja o globalnoj publici. Štaviše, povodom novih i korisnih funkcija, oglasila se i COO Facebooka Šerli Sandberg, koja je između ostalog navela da tehnologija može znatno da utiče na ohrabrivanje biznis korisnika da se kreću u smeru globalnog tržišta kao nikada ranije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?