Facebook testira nove funkcije za bolje povezivanje korisnika

Facebook testira nove funkcije za bolje povezivanje korisnika

Izgleda da iz Facebooka ne biraju način kako bi svojim korisnicima ponudili kvalitetne funkcije i unapredili njihovo iskustvo korišćenja ove mreže. Nakon niza prekopiranih alata sa Snapchata, iz ove kompanije su rešili da 'preuzmu' i jednu opciju po kojoj je prepoznatljiv Twitter, a koja prikazuje korisnicima na vrhu News Feeda aktivnost prjatelja i komentare o određenom statusu.

facebook-test

Naime, pomenuta funkcija, koja je za sada i dalje u početnoj fazi testiranja, nosi naziv „What friends are talking about“ čiji je cilj da učestalije povezuje i angažuje veći broj korisnika kada je reč o konverzacijama na Facebooku. Kako piše The Next Web, opcija koja bi mogla uskoro da zaživi, radi na principu sakupljanja nekoliko prethodnih postova vaših prijatelja, te ih postavlja na sam vrh News Feeda, pružajući jasne podatke o broju komentara na svakom izlistanom statusu.

Neizbežno je napomenuti da ova mogućnost sa sobom donosi prepoznatljivu karakteristiku timeline-a sa Twittera, gde su svi pređašnji tvitovi korisnika koje pratite i sa kojima ostvarujete interakciju, posebno istaknuti radi boljeg pregleda. Kao što to obično biva kada je reč o novim proizvodima velikih kompanija, potencijalna funkcija na Facebooku za sada je dostupna samo za određeni i ograničeni broj korisnika, te se još ne zna kada bi mogla da bude dostupna globalno.

O algoritmu i drugim detaljima uskoro

Takođe, još nije jasno da li je beta faza pripremljena da funkcioniše na Androidu ili iOS-u, te da li se zvanična verzija može prvo pojaviti na desktop verziji poznate društvene mreže. Da će se Facebook i ovoga puta držati svoje rutine kada je reč o testiranju novih funkcija i njihovom postepenom lansiranju, dokazuju nam i pređašnje situacije kada je kompanija postepeno lansirala određene alate, bilo da je reč o videu, novim algoritmima i drugo.

funkcija-fb
Baš kao i na Twitteru, korisnici mogu pregledati aktivnost svojih prijatelja na vrhu News Feeda. (Izvor: thenextweb.com)

Iako za sada ne možemo previše da nagađamo, prevashodno zbog oskudnosti informacija, svakako će biti zanimljivo videti na koji način će iz Facebooka razviti algoritam koji bi mogao da selektuje postove, te na osnovu kog kriterijuma bi se iste selekcije izvršavale. Do tada, realno je očekivati da će iz drušvene mreže „tiho“ lansirati novu funkciju – a ako ne budete ranije saznali za to, onda ćete tokom pregledanja zanimljivih dešavanja, verovatno naići i na pomenutu novinu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.