Facebook testira nove funkcije za bolje povezivanje korisnika

Facebook testira nove funkcije za bolje povezivanje korisnika

Izgleda da iz Facebooka ne biraju način kako bi svojim korisnicima ponudili kvalitetne funkcije i unapredili njihovo iskustvo korišćenja ove mreže. Nakon niza prekopiranih alata sa Snapchata, iz ove kompanije su rešili da 'preuzmu' i jednu opciju po kojoj je prepoznatljiv Twitter, a koja prikazuje korisnicima na vrhu News Feeda aktivnost prjatelja i komentare o određenom statusu.

facebook-test

Naime, pomenuta funkcija, koja je za sada i dalje u početnoj fazi testiranja, nosi naziv „What friends are talking about“ čiji je cilj da učestalije povezuje i angažuje veći broj korisnika kada je reč o konverzacijama na Facebooku. Kako piše The Next Web, opcija koja bi mogla uskoro da zaživi, radi na principu sakupljanja nekoliko prethodnih postova vaših prijatelja, te ih postavlja na sam vrh News Feeda, pružajući jasne podatke o broju komentara na svakom izlistanom statusu.

Neizbežno je napomenuti da ova mogućnost sa sobom donosi prepoznatljivu karakteristiku timeline-a sa Twittera, gde su svi pređašnji tvitovi korisnika koje pratite i sa kojima ostvarujete interakciju, posebno istaknuti radi boljeg pregleda. Kao što to obično biva kada je reč o novim proizvodima velikih kompanija, potencijalna funkcija na Facebooku za sada je dostupna samo za određeni i ograničeni broj korisnika, te se još ne zna kada bi mogla da bude dostupna globalno.

O algoritmu i drugim detaljima uskoro

Takođe, još nije jasno da li je beta faza pripremljena da funkcioniše na Androidu ili iOS-u, te da li se zvanična verzija može prvo pojaviti na desktop verziji poznate društvene mreže. Da će se Facebook i ovoga puta držati svoje rutine kada je reč o testiranju novih funkcija i njihovom postepenom lansiranju, dokazuju nam i pređašnje situacije kada je kompanija postepeno lansirala određene alate, bilo da je reč o videu, novim algoritmima i drugo.

funkcija-fb
Baš kao i na Twitteru, korisnici mogu pregledati aktivnost svojih prijatelja na vrhu News Feeda. (Izvor: thenextweb.com)

Iako za sada ne možemo previše da nagađamo, prevashodno zbog oskudnosti informacija, svakako će biti zanimljivo videti na koji način će iz Facebooka razviti algoritam koji bi mogao da selektuje postove, te na osnovu kog kriterijuma bi se iste selekcije izvršavale. Do tada, realno je očekivati da će iz drušvene mreže „tiho“ lansirati novu funkciju – a ako ne budete ranije saznali za to, onda ćete tokom pregledanja zanimljivih dešavanja, verovatno naići i na pomenutu novinu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Propustili ste

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.

Tehnologija

10 zanimljivih gedžeta koji mogu biti vaši na Crni petak!

Crni petak, dan poznat po velikim popustima na razne proizvode polako nam se bliži. Ako želite da izbegnete stampedo ljudi u šoping centrima, mi smo za vas pripremili zanimljive gedžete koje možete kupiti preko domaćih web prodavnica.