Facebook testira nove funkcije za bolje povezivanje korisnika

Facebook testira nove funkcije za bolje povezivanje korisnika

Izgleda da iz Facebooka ne biraju način kako bi svojim korisnicima ponudili kvalitetne funkcije i unapredili njihovo iskustvo korišćenja ove mreže. Nakon niza prekopiranih alata sa Snapchata, iz ove kompanije su rešili da 'preuzmu' i jednu opciju po kojoj je prepoznatljiv Twitter, a koja prikazuje korisnicima na vrhu News Feeda aktivnost prjatelja i komentare o određenom statusu.

facebook-test

Naime, pomenuta funkcija, koja je za sada i dalje u početnoj fazi testiranja, nosi naziv „What friends are talking about“ čiji je cilj da učestalije povezuje i angažuje veći broj korisnika kada je reč o konverzacijama na Facebooku. Kako piše The Next Web, opcija koja bi mogla uskoro da zaživi, radi na principu sakupljanja nekoliko prethodnih postova vaših prijatelja, te ih postavlja na sam vrh News Feeda, pružajući jasne podatke o broju komentara na svakom izlistanom statusu.

Neizbežno je napomenuti da ova mogućnost sa sobom donosi prepoznatljivu karakteristiku timeline-a sa Twittera, gde su svi pređašnji tvitovi korisnika koje pratite i sa kojima ostvarujete interakciju, posebno istaknuti radi boljeg pregleda. Kao što to obično biva kada je reč o novim proizvodima velikih kompanija, potencijalna funkcija na Facebooku za sada je dostupna samo za određeni i ograničeni broj korisnika, te se još ne zna kada bi mogla da bude dostupna globalno.

O algoritmu i drugim detaljima uskoro

Takođe, još nije jasno da li je beta faza pripremljena da funkcioniše na Androidu ili iOS-u, te da li se zvanična verzija može prvo pojaviti na desktop verziji poznate društvene mreže. Da će se Facebook i ovoga puta držati svoje rutine kada je reč o testiranju novih funkcija i njihovom postepenom lansiranju, dokazuju nam i pređašnje situacije kada je kompanija postepeno lansirala određene alate, bilo da je reč o videu, novim algoritmima i drugo.

funkcija-fb
Baš kao i na Twitteru, korisnici mogu pregledati aktivnost svojih prijatelja na vrhu News Feeda. (Izvor: thenextweb.com)

Iako za sada ne možemo previše da nagađamo, prevashodno zbog oskudnosti informacija, svakako će biti zanimljivo videti na koji način će iz Facebooka razviti algoritam koji bi mogao da selektuje postove, te na osnovu kog kriterijuma bi se iste selekcije izvršavale. Do tada, realno je očekivati da će iz drušvene mreže „tiho“ lansirati novu funkciju – a ako ne budete ranije saznali za to, onda ćete tokom pregledanja zanimljivih dešavanja, verovatno naići i na pomenutu novinu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.