Facebook testira nove funkcije za bolje povezivanje korisnika

Facebook testira nove funkcije za bolje povezivanje korisnika

Izgleda da iz Facebooka ne biraju način kako bi svojim korisnicima ponudili kvalitetne funkcije i unapredili njihovo iskustvo korišćenja ove mreže. Nakon niza prekopiranih alata sa Snapchata, iz ove kompanije su rešili da 'preuzmu' i jednu opciju po kojoj je prepoznatljiv Twitter, a koja prikazuje korisnicima na vrhu News Feeda aktivnost prjatelja i komentare o određenom statusu.

facebook-test

Naime, pomenuta funkcija, koja je za sada i dalje u početnoj fazi testiranja, nosi naziv „What friends are talking about“ čiji je cilj da učestalije povezuje i angažuje veći broj korisnika kada je reč o konverzacijama na Facebooku. Kako piše The Next Web, opcija koja bi mogla uskoro da zaživi, radi na principu sakupljanja nekoliko prethodnih postova vaših prijatelja, te ih postavlja na sam vrh News Feeda, pružajući jasne podatke o broju komentara na svakom izlistanom statusu.

Neizbežno je napomenuti da ova mogućnost sa sobom donosi prepoznatljivu karakteristiku timeline-a sa Twittera, gde su svi pređašnji tvitovi korisnika koje pratite i sa kojima ostvarujete interakciju, posebno istaknuti radi boljeg pregleda. Kao što to obično biva kada je reč o novim proizvodima velikih kompanija, potencijalna funkcija na Facebooku za sada je dostupna samo za određeni i ograničeni broj korisnika, te se još ne zna kada bi mogla da bude dostupna globalno.

O algoritmu i drugim detaljima uskoro

Takođe, još nije jasno da li je beta faza pripremljena da funkcioniše na Androidu ili iOS-u, te da li se zvanična verzija može prvo pojaviti na desktop verziji poznate društvene mreže. Da će se Facebook i ovoga puta držati svoje rutine kada je reč o testiranju novih funkcija i njihovom postepenom lansiranju, dokazuju nam i pređašnje situacije kada je kompanija postepeno lansirala određene alate, bilo da je reč o videu, novim algoritmima i drugo.

funkcija-fb
Baš kao i na Twitteru, korisnici mogu pregledati aktivnost svojih prijatelja na vrhu News Feeda. (Izvor: thenextweb.com)

Iako za sada ne možemo previše da nagađamo, prevashodno zbog oskudnosti informacija, svakako će biti zanimljivo videti na koji način će iz Facebooka razviti algoritam koji bi mogao da selektuje postove, te na osnovu kog kriterijuma bi se iste selekcije izvršavale. Do tada, realno je očekivati da će iz drušvene mreže „tiho“ lansirati novu funkciju – a ako ne budete ranije saznali za to, onda ćete tokom pregledanja zanimljivih dešavanja, verovatno naići i na pomenutu novinu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Sasomange od letos zabeležio 100.000 registrovanih korisnika u pohodu na udeo u domaćem ‘classifieds’ tržištu

Sredinom godine na tržište Srbije stigao je novi oglasnik koji tehnologijom i dizajnom želi da se bori za svoj deo 'classifieds' kolača. Zanimalo nas je kako je čitava priča zamišljena i šta to novo Sasomange.rs pruža domaćim kupcima i trgovcima.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.

Kolumna

Filtriranje interneta u Srbiji donosi ozbiljne posledice i nepoznatu korist

Filtriranje interneta je u Srbiji uvedeno radi navodnog sprečavanja dalje štete po republički budžet i ekonomiju i uz zanemarivanje brojnih aspekata koji ovaj opasan presedan nosi sa sobom. U tekstu analiziramo zašto je ta odluka besmislena i do kakvih posledica može dovesti.

Propustili ste

Gaming

Facebookov ‘cloud gaming’ ponudiće oglašivačima nove mogućnosti za reklamu

'Cloud' gejming je termin koji je u ovoj dinamičnoj godini isplivao na površinu i zainteresovao mnoge. Iako mu je potrebno još vremena da pokaže svoj pun potencijal, velike kompanije polažu ogromnu nadu u ovu oblast. Nakon kompanija Google i Apple, svoj 'cloud' gejming servis predstavio je i Facebook.

Društvene mreže

1.000.000 pregleda kasnije i domaći Extreme Intimo srušio je Instagram svojim humanim gestom

Ovih dana niste mogli da ne primetite video koji je šerovan širom Instagrama: kampanju #stvarnoželim brenda Extreme Intimo koji je za svako deljenje videa poklanjao novčana sredstva za porodilišta širom Srbije. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima ove kompanije.

Internet marketing

TikTok kampanja ‘Teži Ravnoteži’ za 10 dana ima više od 700.000 pregleda – i interesuje tinejdžere širom Balkana

U okviru nacionalne kampanje 'Teži ravnoteži' pokrenut je i TikTok kanal sa ciljem edukacije đaka i studenata na temu zdravih životnih stilova. U nastavku teksta organizatori nam detaljnije otkrivaju o čemu je reč.

Office Talks Podcast

Država ćuti na zahteve frilensera (gost Miran Pogačar)

23. epizodu Office Talks podkasta obeležila je aktuelna tema oporezivanja frilensera. Naš gost bio je Miran Pogačar, predsednik novoosnovanog Udruženja radnika na Internetu.

Startapi i poslovanje

Nakon pritiska javnosti Apple konačno smanjuje App Store naknadu na 15% – ali samo za pojedine developere

Kao deo novog programa za mala preduzeća kompanija Apple najavila je smanjenje stope provizije u App Store prodavnici za 15% - što predstavlja jednu od najznačajnijih promena u procesu u kojem iOS developeri zarađuju na svojim igrama i aplikacijama za Apple uređaje.

Društvene mreže

Snap Inc. imenovao predstavnika za Srbiju – u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti saopštio je da je i kompanija Snap Inc. imenovala svog predstavnika za Republiku Srbiju.