Facebook testira nove funkcije za bolje povezivanje korisnika

Facebook testira nove funkcije za bolje povezivanje korisnika

Izgleda da iz Facebooka ne biraju način kako bi svojim korisnicima ponudili kvalitetne funkcije i unapredili njihovo iskustvo korišćenja ove mreže. Nakon niza prekopiranih alata sa Snapchata, iz ove kompanije su rešili da 'preuzmu' i jednu opciju po kojoj je prepoznatljiv Twitter, a koja prikazuje korisnicima na vrhu News Feeda aktivnost prjatelja i komentare o određenom statusu.

facebook-test

Naime, pomenuta funkcija, koja je za sada i dalje u početnoj fazi testiranja, nosi naziv „What friends are talking about“ čiji je cilj da učestalije povezuje i angažuje veći broj korisnika kada je reč o konverzacijama na Facebooku. Kako piše The Next Web, opcija koja bi mogla uskoro da zaživi, radi na principu sakupljanja nekoliko prethodnih postova vaših prijatelja, te ih postavlja na sam vrh News Feeda, pružajući jasne podatke o broju komentara na svakom izlistanom statusu.

Neizbežno je napomenuti da ova mogućnost sa sobom donosi prepoznatljivu karakteristiku timeline-a sa Twittera, gde su svi pređašnji tvitovi korisnika koje pratite i sa kojima ostvarujete interakciju, posebno istaknuti radi boljeg pregleda. Kao što to obično biva kada je reč o novim proizvodima velikih kompanija, potencijalna funkcija na Facebooku za sada je dostupna samo za određeni i ograničeni broj korisnika, te se još ne zna kada bi mogla da bude dostupna globalno.

O algoritmu i drugim detaljima uskoro

Takođe, još nije jasno da li je beta faza pripremljena da funkcioniše na Androidu ili iOS-u, te da li se zvanična verzija može prvo pojaviti na desktop verziji poznate društvene mreže. Da će se Facebook i ovoga puta držati svoje rutine kada je reč o testiranju novih funkcija i njihovom postepenom lansiranju, dokazuju nam i pređašnje situacije kada je kompanija postepeno lansirala određene alate, bilo da je reč o videu, novim algoritmima i drugo.

funkcija-fb
Baš kao i na Twitteru, korisnici mogu pregledati aktivnost svojih prijatelja na vrhu News Feeda. (Izvor: thenextweb.com)

Iako za sada ne možemo previše da nagađamo, prevashodno zbog oskudnosti informacija, svakako će biti zanimljivo videti na koji način će iz Facebooka razviti algoritam koji bi mogao da selektuje postove, te na osnovu kog kriterijuma bi se iste selekcije izvršavale. Do tada, realno je očekivati da će iz drušvene mreže „tiho“ lansirati novu funkciju – a ako ne budete ranije saznali za to, onda ćete tokom pregledanja zanimljivih dešavanja, verovatno naići i na pomenutu novinu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.