Facebook testira novu funkciju za lakše pronalaženje gaming partnera

Facebook testira novu funkciju za lakše pronalaženje gaming partnera

Koliko puta vam se desilo da niste mogli da nađete partnere kada je reč o različitim video igrama na Facebooku? Iz Menlo Parka su rešili da tome stanu na put započevši testiranje nove funkcije pomoću koje korisnici na jednostavan način mogu da pronađu druge ljude za igranje različitih naslova video igara na ovoj društvenoj mreži.

Kako piše The Next Web, pojedini korisnici su već primetili novu ikonicu na Facebooku pod nazivom “Find Players”, koja se nalazi pored odeljka za pisanje statusa. Nova opcija za sada je samo u testnoj fazi i dostupna je određenom broju ljudi, te za sada još nema previše informacija o tome da li će postojati potencijalne integracije sa gaming platformama kao što su Steam, PSN, Xbox live i druge.

Ipak, korisnici za sada mogu odrediti naziv svog tima, opis, hashtag, te opciono mogu dodati i fotografiju. Možda i najveća prednost nove funkcije jeste mogućnost da korisnici okupe svoje timove za one video igre koje nemaju nužno multiplayer komponentu. Za sada ipak ostaje pitanje koje bi igre mogle da budu uključene kao deo novog alata, ali prvo što pada na pamet jesu igre poput karata, pokera i slično.

Korisnici za sada mogu da daju naziv svom timu, da dodaju opis ali i fotografiju. The Next Web

Facebook ne krije ambiciozne planove za gaming

Prema pojedinim izvorima bliskim The Next Webu, probna verzija ove opcije je dostupna samo za mali broj korisnika još od oktobra meseca tekuće godine, te je testni period usmeren ka onim nalozima na društvenoj mreži koji su više orijentisani ka video igrama. U narednom periodu ipak ostaje da se vidi u kom smeru će Facebook da se kreće kada su u pitanju video igre, uz podsećanje da je Messenger pre dve godine dobio podršku za gaming.

Nema sumnje da iz kompanije sa sedištem u Menlo Parku ne kriju ozbiljne ambicije kada je ova oblast u pitanju. Ipak, ostaje pitanje da li će i koliko u narednom periodu tim Marka Zuckerberga ozbiljno shvatiti tržište video igara čija vrednost vremenom sve više raste – a koje može u budućnosti samo dodatno povećati profit ovoj kalifornijskoj kompaniji. Za sada još nema informacija kada bi nova funkcija mogla da bude dostupna za sve korisnike širom sveta.

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Najava

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kultura 2.0

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.