Facebook testira novu funkciju za lakše pronalaženje gaming partnera

Koliko puta vam se desilo da niste mogli da nađete partnere kada je reč o različitim video igrama na Facebooku? Iz Menlo Parka su rešili da tome stanu na put započevši testiranje nove funkcije pomoću koje korisnici na jednostavan način mogu da pronađu druge ljude za igranje različitih naslova video igara na ovoj društvenoj mreži.

Kako piše The Next Web, pojedini korisnici su već primetili novu ikonicu na Facebooku pod nazivom „Find Players“, koja se nalazi pored odeljka za pisanje statusa. Nova opcija za sada je samo u testnoj fazi i dostupna je određenom broju ljudi, te za sada još nema previše informacija o tome da li će postojati potencijalne integracije sa gaming platformama kao što su Steam, PSN, Xbox live i druge.

Ipak, korisnici za sada mogu odrediti naziv svog tima, opis, hashtag, te opciono mogu dodati i fotografiju. Možda i najveća prednost nove funkcije jeste mogućnost da korisnici okupe svoje timove za one video igre koje nemaju nužno multiplayer komponentu. Za sada ipak ostaje pitanje koje bi igre mogle da budu uključene kao deo novog alata, ali prvo što pada na pamet jesu igre poput karata, pokera i slično.

The Next Web
Korisnici za sada mogu da daju naziv svom timu, da dodaju opis ali i fotografiju.

Facebook ne krije ambiciozne planove za gaming

Prema pojedinim izvorima bliskim The Next Webu, probna verzija ove opcije je dostupna samo za mali broj korisnika još od oktobra meseca tekuće godine, te je testni period usmeren ka onim nalozima na društvenoj mreži koji su više orijentisani ka video igrama. U narednom periodu ipak ostaje da se vidi u kom smeru će Facebook da se kreće kada su u pitanju video igre, uz podsećanje da je Messenger pre dve godine dobio podršku za gaming.

Nema sumnje da iz kompanije sa sedištem u Menlo Parku ne kriju ozbiljne ambicije kada je ova oblast u pitanju. Ipak, ostaje pitanje da li će i koliko u narednom periodu tim Marka Zuckerberga ozbiljno shvatiti tržište video igara čija vrednost vremenom sve više raste – a koje može u budućnosti samo dodatno povećati profit ovoj kalifornijskoj kompaniji. Za sada još nema informacija kada bi nova funkcija mogla da bude dostupna za sve korisnike širom sveta.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Novost

Agencije Pioniri i Ovation BBDO osvojili SoMo Borac nagrade u tri kategorije

Drugog dana Weekend media festivala u Rovinju, proglašeni su pobednici poznate SoMo Borac nagrade za najbolje marketinške kampanje u tekućoj godini. Predstavnici iz Srbije pobedili su u tri kategorije.

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.