Od sada možete odrediti početni prikaz 360 fotografija na Facebooku

Volite 360 fotografije na Facebooku? Od sada možete odrediti i njihov početni prikaz

Fotografije od 360 stepeni postaju sve popularniji sadržaj na poznatoj društvenoj mreži, a kreacije korisnika ili nekih drugih organizacija iz svih delova sveta postaju neizbežni deo News Feeda. Ipak, kako bi dodatno unapredili korisničko iskustvo, iz kompanije su rešili da poboljšaju pomenutu opciju u okviru svoje aplikacije, dodajući mogućnost određivanja početnog prikaza pomenutih fotografija, što ranije nije bio slučaj.

facebook-360

Iako mala, nova promena je veoma dobrodošla, te veliki broj korisnika, brendova ili organizacija koji stvaraju ovaj sadržaj, od sada mogu izabrati koji će se tačno segment fotografije prikazivati drugima u okviru News Feeda. Podsećanja radi, do sada je algoritam iz Facebooka sam određivao koji deo fotke će se na početku pojavljivati, ostavljajući kreatore ovog sadržaja bez mogućnosti da odaberu sa kojim delom fotografije bi mogli da privuku druge korisnike.

Kako prenosi The Next Web, korisnici će od sada biti u mogućnosti da selektuju početne uglove i to na dva načina. Prvi se zasniva na jednostavnom prevlačenju fotografije i pomeranjem iste kako bi se napravio pravi prikaz, pre nego što je objavite putem vaših mobilnih uređaja ili računara. Drugi način jeste opcija editovanja putem računara, a pomeranjem miša lako možete doći do početnog željenog prikaza fotografije.

Uskoro i album za fotke od 360 stepeni

Da inovacijama iz društvene mreže nema kraja, pokazuje nam i podatak da bi Facebook uskoro mogao da sve svoje korisnike širom sveta obraduje sa posebnim albumom za fotke od 360 stepeni, koji će biti sastavni deo odeljka za fotografije. Zahvaljujući novim promenama, kreiranje pomenutog sadržaja tako može postati svakodnevna navika korisnika, što je inače i u planu Facebooka – iz koga potenciraju što više kvalitetnih i zanimljivih multimedijalnih kreacija korisnika.

Podsetimo, objavljivanje fotografija od 360 stepeni stiglo je sredinom godine na Facebook, a korisnici svoj sadržaj mogu lako kreirati pomoću panorame na kameri svog telefona ili preko neke od 360 photo aplikacija, dok je za konačni izgled objavljene fotografije, zadužen algoritam. Nova funkcija za korisnike biće dostupna već od danas, dok iz kompanije navode da će album stići tokom narednog perioda.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.