Od sada možete odrediti početni prikaz 360 fotografija na Facebooku

Volite 360 fotografije na Facebooku? Od sada možete odrediti i njihov početni prikaz

Fotografije od 360 stepeni postaju sve popularniji sadržaj na poznatoj društvenoj mreži, a kreacije korisnika ili nekih drugih organizacija iz svih delova sveta postaju neizbežni deo News Feeda. Ipak, kako bi dodatno unapredili korisničko iskustvo, iz kompanije su rešili da poboljšaju pomenutu opciju u okviru svoje aplikacije, dodajući mogućnost određivanja početnog prikaza pomenutih fotografija, što ranije nije bio slučaj.

facebook-360

Iako mala, nova promena je veoma dobrodošla, te veliki broj korisnika, brendova ili organizacija koji stvaraju ovaj sadržaj, od sada mogu izabrati koji će se tačno segment fotografije prikazivati drugima u okviru News Feeda. Podsećanja radi, do sada je algoritam iz Facebooka sam određivao koji deo fotke će se na početku pojavljivati, ostavljajući kreatore ovog sadržaja bez mogućnosti da odaberu sa kojim delom fotografije bi mogli da privuku druge korisnike.

Kako prenosi The Next Web, korisnici će od sada biti u mogućnosti da selektuju početne uglove i to na dva načina. Prvi se zasniva na jednostavnom prevlačenju fotografije i pomeranjem iste kako bi se napravio pravi prikaz, pre nego što je objavite putem vaših mobilnih uređaja ili računara. Drugi način jeste opcija editovanja putem računara, a pomeranjem miša lako možete doći do početnog željenog prikaza fotografije.

Uskoro i album za fotke od 360 stepeni

Da inovacijama iz društvene mreže nema kraja, pokazuje nam i podatak da bi Facebook uskoro mogao da sve svoje korisnike širom sveta obraduje sa posebnim albumom za fotke od 360 stepeni, koji će biti sastavni deo odeljka za fotografije. Zahvaljujući novim promenama, kreiranje pomenutog sadržaja tako može postati svakodnevna navika korisnika, što je inače i u planu Facebooka – iz koga potenciraju što više kvalitetnih i zanimljivih multimedijalnih kreacija korisnika.

Podsetimo, objavljivanje fotografija od 360 stepeni stiglo je sredinom godine na Facebook, a korisnici svoj sadržaj mogu lako kreirati pomoću panorame na kameri svog telefona ili preko neke od 360 photo aplikacija, dok je za konačni izgled objavljene fotografije, zadužen algoritam. Nova funkcija za korisnike biće dostupna već od danas, dok iz kompanije navode da će album stići tokom narednog perioda.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.