Fabric stiže iz ex-Facebook 'kuhinje' i beleži vaše priče

Fabric stiže iz ex-Facebook ‘kuhinje’ i beleži vaše digitalne priče i momente

Bivši inženjeri iz Facebooka koji su radili na nekim od najbintijih funkcija ove društvene mreže, napravili su novu aplikaciju pod nazivom Fabric - čiji je zadatak da zabeleži priče korisnika kroz različita životna iskustva, kombinujući fotografije, lokacije i društveni momenat koji se vezuje za različite miljokaze i događaje.

fabric

Ne, ovo nije Path 2.0 ukoliko ste to pomislili. Kako piše TechCrunch, osnivači Fabric aplikacije su nakon niza uspešnih projekata u Facebooku, došli na ideju da kreiraju svojevrsni servis koji će korisnicima omogućiti beleženje digitalnih hronoloških priča. Naime, Fabric koristi fotografije korisnika sa Facebooka, Instagrama i same galerije telefona, te ih postavlja u okviru mape zajedno sa vremenskom linijom (timeline) sa strane – koja pokazuje kada je određeni sadržaj napravljen.

Jednostavnim koracima koji karakterišu većinu poznatih današnjih aplikacija, dobijate i detaljan uvid u vaše dnevne priče. Fabric prati određene elemente kao što su prijatelji koje ste dodali na ovoj mreži, zatim mesta koje ste videli, te beleži sve momente na dnevnoj bazi a dobijenu statistiku grafički pokazuje u okviru šarenih krugova ispod same mape.

Za sada samo iOS verzija

Štaviše, aplikacija bi vremenom trebala da memoriše i druge aktivnosti korisnika, bilo da je reč o određenim beleškama i podsetnicima ili slušanju muzičkih numera. Takođe, zanimljiva je i činjenica koja ukazuje da pomenuti inženjeri trenutno rade na kreiranju različitih načina pregledanja događaja iz prošlosti, te navode da će se opcija znatno razlikovati od Timehopa na Facebooku, a korisnici se mogu vratiti tačno na dan određenog događaja i nekoliko godina unazad.

Aplikacija je za sada dostupna samo za iOS uređaje i već sada se može potpuno besplatno preuzeti putem App Store prodavnice.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.