Price2Spy Webinar: Kako odrediti cenu artikala u vašoj Internet prodavnici?

Price2Spy Webinar: Kako odrediti cenu artikala u vašoj Internet prodavnici?

Webinar ima za cilj da objasni zašto je u Internet trgovini veoma važno uporediti cene artikala sa vašeg web shopa sa cenama koje je postavila konkurencija i kako to možete uraditi na najefikasniji način.

Svi učesnici webinara imaće priliku da nauče da koriste i kreiraju cenovnu strategiju zasnovanu na troškovima i cenama konkurenata, i da se na taj način bolje pozicioniraju na tržištu, a biće reči i o tome kako optimizovati cene u e-commerce svetu.

Pored toga, korisnici će imati priliku da saznaju i kako da u nekoliko jednostavnih koraka, a uz pomoć rešenja koje pruža Price2Spy, odrede najbolje cenovne algoritme i obezbede vodeće mesto u svojoj oblasti.

Što se same agende događaja tiče, publika će biti u prilici da prati sledeći raspored:

  • Počeci servisa;
  • Istraživanja o ponašanju potrošača;
  • Šta treba da očekujete od servisa za praćenje cena?
  • Demonstracija rešenja kompanije;
  • Pitanja i odgovori.

Inače, treba imati na umu da su prijave za pomenuti webinar u potpunosti besplatne, pa ih je zbog ograničenog broja mesta potrebno na vreme popuniti preko Zoom platforme  – putem koje će se i sam događaj prenositi.

Kako je nastao Price2Spy i koja rešenja pruža

Govoreći za Netokraciju, Miša Krunić, vlasnik ove kompanije, kaže da je koncept automatskog praćenja cena na našim prostorima i dalje prilično nov, ali da su on i njegov tadašnji tim uvideli potrebu za ovim rešenjem na lokalnom nivou još 2008. godine:

Pre devet godina smo lansirali Price2Spy i u tom trenutku postojala su još samo dva slična servisa na tržištu, tako da se slobodno može reći da smo bili pioniri u ovoj delatnosti. Sve je počelo sa našom kompanijom WEBCentric koja je posedovala jednu od najvećih online prodavnica u Srbiji – ova prodavnica je i dalje aktivna iako odavno nije u našem vlasništvu. Konkretno, reč je o sajtu Tako Lako.

Kako Miša dodaje, još za vreme finansijske krize 2008. godine, on i njegov tadašnji tim  primetili su da kupci troše sve više vremena u donošenju odluka o kupovini – da veoma pažljivo porede sve dostupne online radnje kako bi pronašli najnižu cenu. U tom trenutku, navodi on, prodaja je počela da opada. Cene su se proveravale manuelno, što je oduzimalo dosta vremena, pa je tako i nastala sama ideja za pomenuti servis:

Ideja o Price2Spy-ju se rodila u tom trenutku i uložili smo ozbiljno programersko vreme kako bismo kreirali rešenje za automatsko praćenje online cena. Sve što je trebalo da uradimo je da prikupimo stranice proizvoda sa konkurentskih sajtova i dodamo ih odgovarajućim proizvodima koje smo imali u asortimanu. Ovaj proces mi danas zovemo „matching“ i u početku se oslanjao isključivo na manuelni rad.

Od tada, iz ove kompanije su dosta uložilli u nove funkcije kao što su automatska adaptacija cena i Automatch, što je dozvolilo njihovim korisnicima da automatizuju čitav proces. Inače, Price2Spy danas broji preko 680 klijenata koji dolaze iz 60 različitih zemalja i 25 različitih industrija i, kako zaključuje naš sagovornik, nastavlja da širi svoje poslovanje.