Online promocija knjige "Design Thinking"

Online promocija knjige „Design Thinking“

Knjiga o svetskoj hit metodologiji u svim industrijama sada je dostupna i kod nas i to od strane domaćih autora koji opisuju Design thinking kroz primere srpskih, regionalnih i svetskih kompanija.

Promocija knjige „Design thinking“ će se održati 9. juna u 19 časova i to po prvi put online – putem Zoom aplikacije.

Autori Marko Jevtić i Milovan Dekić u društvu svog recenzenta Nemanje Đurića i urednice knjige iz izdavačke kuće Finesa, Lidije Maričić Savusalo, proći će kroz osnove Design thinkinga, govoriće o njegovoj praktičnoj primeni  u kompanijama svih oblika.

Sve faze Design thinkinga: Empatija, Definisanje problema, Ideacija, Prototip, Testiranje su u knjizi detaljno obrađene, slikovito prikazane na različitim studijama slučaja i sa konkretnim savetima za njihovo sprovođenje a tim koji je radio na knjizi će ih predstaviti kroz ogromno iskustvo autora.

Prisutni na promociji će moći da čuju i kako se to Design thinking primenjuje u Nordeusu, domaćem gigantu i kako oni donose odluke, ispituju korisničko iskustvo i testiraju svoje proizvode.

Ovaj svojevrsni priručnik i vodič će biti u prodaji u svim knjižarama širom Srbije od 9. juna i moći će da se poruči i online sa web sajta izdavačke kuće Finesa.

O autorima:

Marko Jevtić radi u Nordeusu, gde vodi tim koji radi na igri Top Eleven, proizvodu koji je imao preko 200 miliona korisni­ka. Nakon završetka Cotrugli EMBA studija, završio je i LEAD program na Univerzitetu Stenford. Pre Nordeusa, pokretao je svoje projekte, radio u marketinškim agencijama i pisao za ra­zličite medije.

Milovan Dekić radi u Nordeusu, gde vodi tim koji se bavi istraživanjima korisnika. Pre Nordeusa, radio je na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Beogradu. Objavljivao je članke na temu analitičke sociologije, teorije igara i istorije društvene teorije. Kourednik je bloga Flaneur’s Alley.