MarTech meetup #2 o Content Insights-u, startapu sa globalnim ambicijama

MarTech meetup #2

Nakon uspešno lansirane inicijative MarTech Challenge, koju je Direct Media United Solutions pokrenula kako bi na jednom mestu okupila marketinške profesionalce, nove tehnologije i inovativne preduzetnike - na red je došao drugi susret na ovu temu. 

Na drugom po redu MarTech okupljanju, publici će se predstaviti Content Insights – domaći startap koji razvija alat za web analitiku, kao i procenu i merenje učinka samog online sadržaja.

Suosnivač i izvršni direktor pomenutog startapa, Dejan Nikolić, ispričaće kako izgleda preduzetnički put kojim je krenuo kako bi dao novi život online novinarstvu, svestan da su novinari i kreatori sadržaja često primorani da jure klikove, umesto da jure priče i vesti koje bi pomogle boljem informisanju.

Tim koji stoji iza startapa Content Insights je u razvoju svog posla otišao i korak dalje, zbog toga što mediji nisu ostali jedino tržište, već su na osnovu analize potreba svojih korisnika shvatili da njihovo rešenje ima i širu primenu, te su tako mogli da se vežu i za native advertising, cultural conversation mapping, premier advertising i mnoge druge marketinške niše pomoću kojih su mogli da odgovore na zahteve klijenata i iz drugih industrija.

Popunite prijave na vreme

Ovaj događaj je osmišljen kao tačka susreta profesionalaca koji se bave marketingom i predstavnika startapa zainteresovanih za ovu temu, sa ciljem da jedni druge osnaže i motivišu. Upravo zbog toga će Dejanova inspirativna priča o tome kako je od kvalitetnog proizvoda došao do skalabilnog i profitabilnog biznisa sa globalnim ambicijama, pružiti odličan uvod u diskusiju i razmenu iskustava među prisutnima.

Ukoliko želite da prisustvujete događaju koji je otvoren za sve zainteresovane, potrebno je da na vreme popunite prijave koje su već sada dostupne putem Gugl forme.