Konferencija Konverzija

'Konverzija' je digital marketing konferencija nastala 2017. godine sa željom da region dobije događaj koji prati svetske trendove u kvalitetu organizacije i koji na jednom mestu okuplja veliki broj ljudi koji se bave digitalnim marketingom a spremni su da aktivno uče i dele svoje znanje.

Primarni cilj ovog događaja je razmena znanja i osvrt ka svetskim trendovima, sa predočavanjem praktičnih primera, kao i uvezivanje ljudi iz iste i srodne struke. Iza ideje o ovom projektu stoje Nemanja Krecelj, osnivač agencije Grape, i Nedim Šabić, SEO stručnjak, obojica sa dugogodišnjim iskustvom u digitalnom marketingu koje doprinosi sveukupnom kvalitetu događaja.

Oni su naveli za medije da je njihova želja od samog početka bila da se okupe ljudi oko znanja i da se da fokus na bezrezervno i dinamično deljenje istog. Iz organizacije dodaju da je stvoren prepoznatljiv brend uz povećanje broja učesnika skoro tri puta, što samo svedoči o kvalitetu i potrebi za ovakvom konferencijom.

Treća po redu Konverzija ugostiće 26 vodećih stručnjaka iz oblasti digitalnog marketinga, koji će svoje znanje i iskustvo podeliti sa učesnicima kroz zanimljiva i stručna predavanja i otvorene panel-diskusije.

Karte već dostupne za kupovinu, obezbedite ih na vreme

Govoreći o brojkama, u protekle dve godine, Konverzija je okupila preko 500 učesnika, čije su pozitivne reakcije za organizatore predstavljale motivaciju da nivo kvaliteta konferencije vremenom sve više podižu.

Pored znanja koje se stiče kroz lekcije podržane primerima iz prakse, Konverziju karakteriše mogućnost proaktivnog upoznavanja predavača i učesnika kroz Business Speed Dating. Ovaj događaj će osim domaćih predavača ugostiti i nekoliko internacionalnih stručnjaka čija će dugogodišnja praksa i praćenje svetskih trendova sigurno doprineti znanju svih prisutnih.

Ulaznice za konferenciju su već dostupne i mogu se nabaviti putem zvaničnog sajta Konverzije, gde je između ostalog moguće pronaći i više informacija o samom događaju.