Jagodrom konferencija

Druga po redu Jagodrom konferencija zakazana je za sredinu marta i biće u velikoj meri fokusirana na edukaciju prisutnih na temu kako mogu pomoći svom poslovanju, kroz preuzimanje pravih marketinških poteza.

Na prošloj, više nego uspešnoj konferenciji Jagodrom govorilo se o tome koliko je bitno da firme prepoznaju značaj svih kanala komunikacije sa potencijalnim i postojećim klijentima. Tada su predstavljeni važnost društvenih mreža, bloga i online prodaje, kao bitnih faktora u savremenom poslovanju.

Zadovoljni postignutim uspehom prve, iz organizacije su odlučili da ove godine organizuju drugu konferenciju Jagodrom, ali ovaj put, sa još većim brojem predavača čija ćete predavanja i radionice pratiti tokom dva dana.

Cene kotizacija i registracije već spremni

Svi koji budu prisustvovali događaju, imaće priliku da čuju iskustva istaknutih stručnjaka iz ove sfere, kao i iskustva onih koji su saznanja sa prošle Jagodrom konferencije primenili na svoj biznis i postigli sjajne rezultate. Samo neke od tema koje će se obrađivati na ovogodišnjem Jagodromu su:

  • Kako istražiti tržište Google alatima – influenser marketing;
  • Kako iskoristiti Internet za testiranje novih proizvoda i usluga;
  • Instagram influenser kampanje i kako ih raditi pravilno;
  • Newsjacking;
  • Kako da vaš brend bude zanimljiv na društvenim mrežama.

Inače, pored predavanja, za sve koji budu posetili konferenciju pripremljene su i neke veoma korisne i interesantne radionice na kojima će učestvovati Miroslav Varga, Dragan Varagić, Istok Pavlović, Dino Tutundžić, Jelena Pantić i mnogi drugi predavači. Iz organizacije napominju da su registracije već otvorene i mogu se popuniti na zvaničnom sajtu konferencije.