Mentorstva za startape i predavanje iskusnih stručnjaka na petom festivalu #KAKTUS2019

Festival #KAKTUS2019

Peti po redu festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2019 održaće se pod sloganom 'Make room for a new BLOOM'. Ove godine akcenat festivala je na talentima, ali i inovacijama.

Kao i prošle godine, KAKTUS 2019 ponudiće učesnicima kvalitetan i raznovrstan program iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, a Beograd će tokom dva dana trajanja festivala biti domaćin poznatim stručnjacima iz celog sveta. Ove godine festival će činiti Dan inovacija i Dan talenata.

U okviru Dana inovacija, Marketing mreža organizovaće programe mentorstva i edukacije za startape iz regiona Jugoistočne Evrope. Program će obuhvatiti MarTech (marketing, oglašavanje, društvene mreže, komunikacije, IoT, sadržaj, analitika, podaci, mašinsko učenje, AI…), Gaming i FinTech (blockchain) industrije, u svim fazama razvoja (Alpha, Beta, Growth).

Edukacija i mentorske sesije za startape obuhvatiće teme iz različitih oblasti biznisa, marketinga, komunikacija, digitala i medija, a koje će voditi priznati stručnjaci iz ovih oblasti iz Srbije, regiona i Evrope. Edukacija i mentorske sesije za sve zainteresovane startape su besplatne, a prijave su otvorene do 20. septembra.

Za vreme održavanja Dana inovacija na festivalu, biće održano finale MarTech Challenge 2019 takmičenja za startape u oblasti marketinga koje organizuje DIRECT MEDIA United Solutions u saradnji sa partnerima.

Sa druge strane, Dan talenata podrazumeva predavanja i radionice stručnjaka iz svih krajeva sveta i tradicionalne dodele KAKTUS nagrada najboljima u struci, Marketing mreža organizovaće i takmičenje mladih talenata iz agencija starosti do 32 godine. Cilj ovog takmičenja je da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove talente i kreativnost. Konkurs za takmičenje „KAKTUS talenti“ biće raspisano tokom jula meseca.

Nagrade za najbolje marketinške kampanje i ove godine

Povodom predstojećeg festivala, oglasila se i Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža i organizator festivala KAKTUS 2019, koja je tom prilikom istakla:

Tržište marketinških komunikacija u Srbiji već pet godina ima svoj nacionalni festival. Ove godine nastavljamo dalje, sa još kvalitetnijim programom, novim iskustvima i isticanjem ideja koje opstaju.

Pored toga, ove godine otvaramo vrata festivala startapima i mladim talentima, što će dati posebnu svežinu jubilarnom, petom po redu, festivalu KAKTUS. Pored toga, očekujemo puno dobrih kampanja koje će konkurisati za tradicionalne KAKTUS nagrade, a koje će ukazati na trendove razvoja, ali i na izazove koji određuju budućnost kreativne industrije u Srbiji.

Konkurs za petu po redu nacionalnu dodelu godišnjih nagrada KAKTUS 2019 otvoren je do 20. septembra. Nagrade se dodeljuju u 23 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini.

Glavne nagrade na festivalu su, kao i do sada, Agencija godine, Oglašivač godine i Integrisana kampanja godine – Grand Prix. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona. Više informacija o sastavu žirija, ali i samoj konferenciji možete pronaći na zvaničnom sajtu.