Direct Media Akademija - Netokracija.rs

Direct Media Akademija

Edukativna konferencija Direct Media Akademija predstaviće marketinškoj struci i svim zaljubljenicima u medije, marketing i komunikacije najnovije trendove iz industrije.

Pod sloganom „Nova era komunikacija“, trodnevna edukacija koju organizuje DIRECT MEDIA United Solutions, bavi se tehnologijama, medijima i inovativnim menadžmentom u renesansi komunikacija koja je na delu. Na dva modula, a kroz predavanja i interaktivne radionice, uz vrhunske domaće predavače i goste iz inostranstva, polaznici će savladati konkretne alate i strategije za uspešno komuniciranje u novoj eri.

Modul „Novi svet medija“, koji vodi Marija Matić, Data & Communications menadžer u pomenutoj agenciji, odgovara na pitanja o budućnosti televizije, digitala, društvenih mreža, ulozi podataka u komuniciranju.

Za modul „Novi brending – Hokus pokus“, zadužen je Mitja Tuškej, strateg u Ascanius Media Slovenija, koja je afilijacija DIRECT MEDIA United Solutions-a. Mitja će predstaviti novi koncept brendinga i polaznicima dati okvir i alate za tranziciju u inovativne forme strategije brenda.

Samo za polaznike oba modula, jedan od najboljih trenera na svetu, Ravid Kuperberg iz agencije Mindscapes iz Izraela, održaće četvoročasovnu radionicu na temu „Cracking the Codes of Creativity and Innovation“. Na radionici će polaznici naučiti da dešifruju kodove koji stoje iza najkreativnijih i najuspešnijih kampanja i kako da to znanje primene na svoje brendove i poslovanje.

Prihod od kotizacija biće uplaćen u humanitarne svrhe

U eri povezanosti, Festivalski dan akademije, koji se održava 30. maja, rezervisan je za niz predavanja ne samo svetskih i domaćih imena iz industrije advertajzinga već i iz drugih, usko povezanih branši.

Pored Ravida Kuperberga koji je spremio predavanje pod nazivom „The Story of StoryTeching“, publika Festivalskog dana će direktno od našeg proslavljenog umetnika, Dragana Bjelogrlića slušati o tome gde se nalazimo na mapi svetske produkcije i inovacija na polju filmske umetnosti.

Od Srđana Đurđevića, direktora R&D tima United Grupe prisutni će saznati kako se moderne tehnologije poput mašinskog učenja i veštačke inteligencije – koriste u obradi TV sadržaja, a Vladimir Vulić, suosnivač Digitalizuj.me i Spark.me govoriće o novom modelu menadžmenta u digitalno transformisanim kompanijama.

Iz organizacije ističu da rane prijave traju do 1. maja putem zvaničnog sajta akademije. Studenti imaju poseban popust, a prihod od prodaje kotizacija biće uplaćen u humanitarne svrhe. Ovogodišnja Direct Media Akademija posvećena je obeležavanju 500 godina od smrti simbola renesansne ere, svestranog genija i vizionara – Leonarda da Vinčija.