BankMark 2019 konferencija - Netokracija.rs

BankMark 2019 konferencija

Ove godine Udruženje banaka Srbije po drugi put organizuje 'BankMark - Marketing u bankama' sa ciljem da okupi marketinške stručnjake koji rade u bankama, ali i sve one koji, baveći se marketingom i komunikacijama, sarađuju sa finansijskim institucijama.

Predstavnici Narodne banke Srbije, iz Sektora za zaštitu korisnika, potvrdili su svoje učešće tako da će predstojeća konferencija pružiti priliku svim prisutnima da u direktnom razgovoru sa regulatorom dobiju odgovore na pitanja vezana za primenu Odluke o bližim uslovima oglašavanja finansijskih usluga.

Ovaj segment nastaviće se pričom o samoregulativi i novoosnovanoj Nacionalnoj asocijaciji za etičke standarde u oglašavanju, ali i aktuelnoj tematici koju pokreće nedavno usvojeni Zakon o zaštiti podataka o ličnosti. Uvek aktuelnom temom odnosa agencije i klijenta baviće  se panel diskusija na temu „Šta se dešava na relaciji agencija – klijent?“

Ovogodišnji program konferencije obogaćen je i predavanjem o neuromarketingu u kontekstu bankarstva i finansija, uz eminentnog predavača dr Nikolaosa Dimitriadisa, CEO Trizma Neuro.

Na samom kraju konferencije predstavnici iz agencija Ipsos i Kliping d.o.o. predstaviće podatke o percepciji banaka u javnosti, odnosno prisustvu banaka u medijima. Program, registracione formulare i biografije predavača možete pronaći na zvaničnom sajtu konferencije.