E-prime lansirao električni tricikl na sajmu automobila namenjen poslovnim korisnicima

E-prime lansirao električni tricikl na sajmu automobila namenjen poslovnim korisnicima

U ekskluzivnom intervjuu za Netokraciju, direktor i suosnivač kompanije E-prime Milan Manojlović, govori o novim električnim biciklima kompanije, ali i o planiranom širenju poslovanja i izvozu na evropsko tržište.

Sa kompanijom E-prime imali smo priliku da se upoznamo u aprilu prošle godine, kada smo detaljnije predstavili tim koji stoji iza proizvodnje električnih bicikala. Skoro godinu dana kasnije, beogradska firma planira širenje proizvodnje ali i izvoz bicikala na tržište EU. Međunarodni sajam automobila u Beogradu bila je idealna prilika da sa osnivačima porazgovaramo o novim triciklima i predstojećim planovima.

Dan pre zvaničnog otvaranja sajma, pružio mi je priliku da bez gužve opet isprobam električne bicikle ove kompanije – ali ovog puta najnovije modele. Reč je o etrike biciklima, tačnije zasebnoj platformi koja može da se koristi kao rikša (za prevoz dve osobe + vozač), zatvoreni i otvoreni cargo (300kg nosivosti), ali i za druge komunalne usluge. Jedan od osnivača ove kompanije, Milan Manojlović za Netokraciju otkriva više detalja o novim modelima:

Ideja o triciklima je aktivna već dve godine, međutim do sada nismo imali vremena da je realizujemo, ali smo već ove godine tokom zime našli vremena i resursa da napravimo gotove proizvode. Pre izloženih modela na sajmu, imali smo prototipove koji su nam poslužili da otklonimo sve mane koje smo mogli da nađemo na njima, te sada premijerno možemo da izložimo finalne modele. 

Pored tricikla, redizajnirali smo model Effecto i Effecta i otklonili sve one mane sa prethodnih modela. Razlike se posebno ogledaju u izgledu, novom dizajnu koji smo implementirali, kvalitetnijim delovima, novim točkovima u skladu sa trendovima i drugo.

Sledeća stanica Eurobike sajam u Nemačkoj

Umesto LCD ekrana na prethodnom modelu, sada je prisutan ekran u boji, koji vozaču nudi sve osnovne informacije o potrošnji energije, stanju baterije, brzini, temperaturi i slično. Kada je reč o menjaču, umesto sedam brzina, novi model dolazi sa devet, kao bi se uz pomoć novog prenosa savladali veći usponi. Elektromotori su ostali isti kao i na prethodnim modelima, a što se same opreme tiče (autonomija baterije, GPS, alarm) tu je nastala podela po kategorijama koje korisnici mogu da biraju, a to su Lite, City i Deluxe.

Model Effecto je jedan od najtraženijih na srpskom tržištu, a redakcija Netokracije je imala priliku da isproba novu verziju (desno) koja je udobnija i upravljivija od prethodne. Očekivana cena u srednjoj opremi iznosi oko 1.400 evra.

Govoreći o tržištu i ciljnoj grupi kojoj bi novi električni tricikli mogli da budu zanimljivi, Milan dodaje da je rikša pre svega namenjena za turističke organizacije i za obilaske znamenitnosti gradova. Prema njegovim rečima, rikša se može koristiti i za taksi prevoz po urbanim sredinama gde ima mnogo gužve ali i po primorskim ili drugim odmaralištima.

Cargo verzija tricikla namenjena je poštarima i kurirskim službama za dostavu robe na onim lokacijama gde je teško pronaći parking i proći kolima. Štaviše, širina ovog modela se poklapa sa širinom standardnih biciklističkih staza, kako ne bi ometao druge vozače.

Baterije novih tricikala u osnovnoj verziji imaju autonomiju od 50 do 100 kilometara a uz nadogradnju postoji prostor da se ugrade dodatne baterije. Radi bezbednosti i propisanih zakona, brzina tricikala je elektronski ograničena na 25 km/h.

Osvrnuvši se na podatak da je u Evropi prošle godine prodato oko dva – do dva i po miliona električnih bicikala, te da je ovo jedno veliko tržište, Manojlović dodaje kako je jedan od primarnih planova kompanije da se u narednom periodu proširi upravo na ovo tržište. Prvi korak ka ovom cilju i pravu priliku za promociju svojih modela, E-prime će imati na Eurobike-u – najpoznatijem evropskom sajmu bicikala u nemačkom gradu Fridrishafen.

Interesovanje domaćih kupaca sve veće

Naš sagovornik između ostalog napominje i da se ovdašnje tržište polako menja kada je reč o prepoznavanju eko mobilnosti ali i benefita koje donosi pomenuti vida prevoza:

Sam pokazatelj postepene promene tržišta u Srbiji je taj da ove godine na sajmu u Beogradu ima mnogo više konkurecije nego u prethodnom periodu kada je reč o elektro mobilnosti sa dva ili tri točka. Kada se čitava slika malo šire pogleda, svaki brend je izbacio jedno električno vozilo što znači da ta kultura postepeno dolazi i kod nas, s obzirom na to da distributeri nude te proizvode.

Jedna od većih promene na novim Effecto modelima je i displej u boji, koji korisnicima nudi i USB priključak.

Kada je reč o prodaji E-prime modela u Srbiji, Milan nam otkriva da je kompanija prošle godine zabeležila oko 150 kupaca među kojima je najtraženiji bio Effecto, plus dodatni modeli koji su izvezeni u zemlje regiona:

Što se tiče našeg tržišta ove godine očekujemo da dupliramo pomenutu brojku, a uz to, plan nam je da svake godine ispunimo cilj da udvostručujemo proizvodnju. Što se sajma u Fridrishafenu tiče, a o kojem sve više razmišljamo, želeo bih da napomenem da je razlika u ceni naših modela u odnosu na druge proizvođače koji će se takođe predstaviti na ovom sajmu zapravo velika – što svakako vidim kao našu prednost u velikoj konkurenciji.

Na samom kraju razgovora, Milan nam otkriva da kompanija planira i postepeno širenje proizvodnje, ali i ulazak u novu proizvodnu halu, u kojoj bi trebalo da bude zaposleno više radnika. Uz to, ideja je da se dodatno unapredi i proširi saradnja sa dobavljačima kako bi se ostvarili svi zacrtani ciljevi ove kompanije.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.

Startapi i poslovanje

OTP banka i niški NadjiTuru.rs udruženim snagama digitalizuju transportnu industriju u Srbiji

Šta dobijete kada spojite startap koji značajno pojednostavljuje logistiku transporta i banku koja je jedna od vodećih po pitanju inovacija? Sjajno partnerstvo koje omogućava svim učesnicima ekosistema transportne industrije da unaprede svoje poslovanje, te sarađuju efikasnije i lakše.

Kolumna

Iako je mobilno bankarstvo tu već duže vreme, još uvek je aktuelna tema – ali zašto?

Savremene tehnologije postale su sastavni deo naše svakodnevnice i menjanju način na koji radimo stvari u svom privatnom i profesionalnom životu velikom brzinom. Finansijski sektor je svakako među industrijama u kojima se njihove prednosti najviše osećaju i najbrže implementiraju novine - o čemu svedoče i novine u oblasti plaćanja 'pametnim' telefonom.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Društvene mreže

Facebook pokreće program za suzbijanje lažnih informacija u Srbiji – da li je ovo kraj lažnim vestima?

Sa ciljem da suzbije širenje netačnih i neproverenih informacija u okviru svog sistema, Facebook je pokrenuo nezavisni program u Srbiji za proveru istinitosti činjenica (uglavnom vesti) koje se objavljuju na ovoj društvenoj mreži.

Kultura 2.0

Dizajniranje rečima: Zašto je tekst važan za korisničko iskustvo?

Ako radite na aplikaciji koja sadrži reči, morate imate osobu koja je za te reči odgovorna.