Empple festival: Najbolje prakse u Employer Brandingu

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Empple festival: Najbolje prakse u Employer Brandingu

U 106. epizodi Office Talks podcasta ugostili smo ekipu koja stoji iza Empple festivala - događaja posvećenog razvoju Employer Branding-a u regionu.

Naše gošće su bile Nikolina Božanović (Event Manager) i Angelina Simić (Event Marketing Manager) koje su nam predstavile kako će izgledati Empple festival ove godine, koje su to novine u odnosu na prethodnu godinu, kao i šta sve posetioci mogu očekivati od festivala.

Na početku epizode razgovarali smo o volontiranju za vreme studija, ljudima koje su upoznali na tom putu i zajednici koje su stvorili, da bi kasnije baš uz pomoć tih konekcija došli do prvih poslova u marketing i HR indstriji. Uz pomoć volontiranja Angelina i Nikolina upoznale su Katarinu koja je i idejni tvorac Empple festivala i HR kutka.

Ovo je ujedno bila i prilika da pričamo o samom Employer Branding-u, značaju kvalitetne EB strategije, o tome da li su u kompanije konačno shvatile važnost dobrog EB i kako treba pristupitu eksternom komuniciranju kulture i kompanijskih vrednosti. Tokom razgovora složili smo se da je iskren pristup, bez foliranja i laži najbolji prilikom predstavaljanja kompanije kao poželjnog poslodavca.

Inače, Empple festival se ove godine održava 6. i 7. oktobra i imaće globalno i lokalno izdanje, gde ćemo pored predavanja imati i case study za studente, predstavljanje EB istraživanja, networking i dodelu EB nagarada. Nagrade kao dodatni segment konferenijce se dodeljuju u čak 9 kategorija, a o pobednicima odlučivaće stručni žiri.

Ostanite sa nama do kraja i saznajte kako naše sagovornice vide sudbinu poslovnih konferencija u godinama koje dolaze i kako vide potencijalnu krizu zaposlavanja u IT industriji.

Ovaj podcast, kao i uvek, možete pratiti na sledećim platformama: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotify i Google Podcasts. Do sledećeg slušanja!


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Quiet Quitting: Kako je TikTok trend pokrenuo revoluciju na radnom mestu?

Ukoliko ste aktivni na TikTok-u, sigurno vam nije promakao trend o 'tihom otkazu' koji u proteklom periodu preplavljuje svačiji #fyp na ovoj društvenoj mreži.

Gaming

FDU pokrenuo Game Art katedru ― šta to znači za srpsku gejming industriju?

Fakultet dramskih umetnosti, koji je član superklastera Creative Tech Serbia, ove godine prvi put je upisao studente na novi studijski program: Vizuelni efekti, animacija i gejm art. Sve o novom studijskom programu i mogućnostima koje pruža, pročitajte u našem tekstu.

Karijere

Veljko je više od deset godina Java programer u Mozzartu – otkriva nam izazove IT odeljenja u ‘gambling’ industriji

Ukoliko se baviš programiranjem i tragaš za novim profesionalnim izazovima, kako ti se čini mogućnost da razvijaš vlastiti proizvod i da možeš da vidiš svoj kod u produkciji u rekordno kratkom roku?

Propustili ste

Kultura 2.0

Može li veštačka inteligencija ubiti kreativnost?

Kada je Jason Allen, inače dizajner video igara, pobedio na Takmičenju likovne umetnosti Državnog sajma Kolorado u kategoriji Digital Arts/Digitally-Manipulated Photography sa delom 'Théâtre D’opéra Spatial', koje je nastalo uz pomoć najpopularnijeg programa veštačke inteligencije Midjourney, povela se polemika o tome šta je umetnost danas, kakva je njena budućnost i da li to ona zapravo 'umire pred našim očima'?

Tehnologija

Brnabić: Izvoz srpske IT industrije preko €2,5 milijardi u 2022. godini

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić rekla je da će izvoz IT industrije ove godine premašiti 2,5 milijarde evra, od čega će suficit biti preko 1,5 milijarde evra, a da je u proteklih godinu dana svako drugo novo radno mesto bilo u IT sektoru.

Startapi i poslovanje

500 Emerging Europe: Novih €70 miliona za lokalne startape sa globalnim ambicijama

Istanbulski ogranak poznatog VC fonda 500 startups saopštio je da se sa novim fondom još više fokusira na države Centralne i Istočne Evrope, među kojima je i Srbija.

Intervju

Stvaranje i edukacija novih talenata moraju biti u fokusu domaćih ‘game dev’ kompanija

Ulazak u 'game dev' svet često može da krene od različitih interesovanja. Svoju priču o tome kako više od jedne decenije radi u IT industriji i sada u gaming sektoru iako se za to nije stručno edukovao, otkriva nam Dušan Jovanović, Studio Production Manager kompanije Ubisoft u Beogradu.

Tehnologija

Search On 22: SEO relevantniji nego ikada pre

U nameri da privuče generaciju Z, Google je na 'Search On 22' događaju predstavio novitete u pretrazi, koji su rezultat dugogodišnjeg razvijanja AI tehnologija.

Društvene mreže

TikTok će pokoriti najveće igrače u industriji zabave

U okviru 15. izdanja Weekend Media Festivala, održan je panel 'TikTok – the platform that will bring the biggest players on the market to its knees'.