Održan Empple festival: Otvoreno o problemima brendiranja poslodavaca

Održan Empple festival: Otvoreno o problemima brendiranja poslodavaca – najboljima uručene nagrade

U Beogradu se prošle nedelje održao prvi employer branding festival Empple pod sloganom 'Sve počinje sa ljudima'. Organizovan je u hibridnom obliku, pa su učesnici imali priliku da uživo prate program iz Barrel House prostora, kao i online.

Ovaj događaj je obuhvatao tri segmeta: edukaciju, networking i dodelu nagrada. Edukativni deo održan je tokom celog dana u vidu predavanja koja su pokrila relevantne teme iz oblasti employer brandinga, od trendova, inspiracije, primera iz prakse i drugo. Od inostranih predavača na Empple festivalu su online gostovali: Susanna Rantanen, James Ellis i Chris Fitzner, dok je Barbara Zych svoje predavanje održala uživo. Kada je reč o domaćim predavačima, učesnici su imali priliku da čuju Anu Jeličić, Nikolu Jovanovića i Kristinu Tomić.

Deo rezervisan za networking je imao za cilj da poveže i razmeni znanje i iskustvo između učesnika kako online tako i uživo. Svi online učesnici imali su priliku da učestvuju u networking sesijama, vođenim diskusijama na aktuelne employer branding teme: Deficitarni kadrovi i šta sad (Isidora Masimović); Liderstvo u organizacijama i uticaj na employer brend (Mia Popić), Kako mladi razmišljaju i kako da se prilagodite njihovoj perspektivi (Nataša Despotović).

Takođe, bilo je reči i o benefitima zaposlenih, tačnije o trendovima, potrebama, kako i šta (ne)raditi, o čemu je govorio Dušan Vukanović, publika je imala priliku da se upozna i sa temom zašto su zajednice značajne za razvoj employer brenda (Milica Vujčić). Pored toga, govorilo se i o Employer brandingu kroz digitalne medije (Netokracijin Marko Tadić); Talent Paradoks (Ema Lukić), Agencije i kompanije: Šta ko radi? (Miloš Skokić).

Dodeljene i nagrade za najbolje employer branding projekte

Nakon konferencijskog dela, Vladimir Damnjanović najavio je istraživanje “State of the Employer Branding Serbia” koje će se sprovesti na proleće sledeće godine, a rezultati istraživanja će biti objavljeni na Empple festivalu 2022.

Na samom kraju usledila je i dodela nagrada, koja je nastala sa idejom i željom da se dobre employer branding prakse u Srbiji promovišu i nagrade. Članovi žirija Aleksandra Vuković, Goran Jankuloski, Iva Majstorović, Katarina Šonjić, Luka Babić, Nenad Sićević, Nevena Sofranić i Vladimir Damnjanović nezavisno su dodeljivali poene svakom od prijavljenih radova po unapred utvrđenim kriterijumima.

Uslov za dodelu nagrada je bio da rad ima minimum 50 poena od ukupno 100. A nakon zajedničkog sastanka žirija utvrđeni su pobednici za svaku od kategorija i to na osnovu najvećeg proseka poena u okviru svake kategorije. Od ukupno prijavljenog 31 rada, nagrade su osvojili:

  1. Za Najbolji projekat sa Human Centric pristupom – Zuhlke engineering;  
  2. Za Najbolju digital kampanju – Playrix RS; 
  3. Za Najbolju employer branding aktivnost usmerenu na CSR – A1 Srbija; 
  4. Za Najbolju kampanju za engagement zaposlenih – Mercator-S; 
  5. Za Najbolji program priznanja za zaposlene – Vega IT Sourcing; 
  6. Za Najbolji alumni program – Vega IT Sourcing; 
  7. Za Najbolji program praksi – Bambi; 
  8. Za Najistaknutijeg employer branding menadžera – Dunja Funduk, Playrix RS. 

Kako dobre prakse ne bi ostale tajna, 22. oktobra će na online showcase događaju biti predstavljeni svi pobednički radovi. Za osmišljavanje i realizaciju Empple festivala pobrinule su se Katarina Šonjić, Nikolina Božanović i Angelina Simić. Festival su kao prijatelji podržali Žiška i Kat on Coffee, dok su kao sponzori učestvovale kompanije: A1, Coca-Cola Hellenic, HR Lab, Degordian, Centili, Erste Bank i FitPass.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Disney+ je konačno dostupan i kod nas, ali evo šta korisnici u Srbiji ne dobijaju

Od ovog meseca, korisnici iz Srbije i regiona konačno imaju priliku da se pretplate na Disney+ striming platformu, ali uz određena ograničenja.

Startapi i poslovanje

Domaći OTA Sync podigao €250.000 – prva investicija Telekomovog VC fonda

Domaći startap OTA Sync podigao je investiciju u vrednosti od skoro 250.000 evra od strane zajedničkih investitora TS Ventures Fonda, DSI grupe poslovnih anđela i Startup Wise Guys fonda iz Estonije.

Karijere

Bojana Tomić-Brkušanin novi je ‘Chief of Staff’ u web3 kompaniji Polygon

Nakon skoro dve godine provedene u Inicijativi Digitalna Srbija, Bojana Tomić-Brkušanin svoju karijeru nastaviće u oblasti web3 industrije i to na novoj poziciji u kompaniji Polygon čiji je suosnivač Mihailo Bjelić.

Propustili ste

Najava

Solana x Jump Hacker House konferencija o web3 tehnologiji dolazi u Beograd početkom jula

'Solana x Jump Hacker House Beograd', konferencija za softverske inženjere i tehnološke biznise zainteresovane za blockchain i web3 tehnologije biće održana u Beogradu od 02. do 06. jula.

Novost

Highwater nova je igra srpskog Demagog studija koja ove godine dolazi na konzole i PC

Nakon uspeha video igre 'Golf Club: Wasteland' i najave igre 'The Cub', srpski game dev studio Demagog najavio je svoj novi naslov 'Highwater' koji bi uskoro trebalo da bude dostupan za gejmere širom sveta.

Karijere

Kako započeti karijeru u web3 – saveti programera

Web3 je najbrže rastući ekosistem u Srbiji. Zanimalo nas je kako izgleda karijerni put u ovoj industriji, a to smo otkrili kroz razgovor sa dvojicom web3 programera.

Startapi i poslovanje

Domaći OTA Sync podigao €250.000 – prva investicija Telekomovog VC fonda

Domaći startap OTA Sync podigao je investiciju u vrednosti od skoro 250.000 evra od strane zajedničkih investitora TS Ventures Fonda, DSI grupe poslovnih anđela i Startup Wise Guys fonda iz Estonije.

Izveštaj

Nadomak Barselone zavirili smo u 3 nova električna modela brenda Cupra kojeg vole i auto i tech entuzijasti

U auto industriji Španija nije izgradila ime kakvo je realno mogla da ima. Međutim, nova era traži nove heroje, a ova zemlja na Pirinejima ima važnog igrača koji bi mogao da promeni percepciju države u specifičnom automobilskom svetu.

Novost

Više od $135 miliona investicija za srpske startape u 2021. godini

Prema godišnjem izveštaju Startup Genome, prošla godina bila je najuspešnija ikada za domaći startap ekosistem, a procentualno gledano u njega je uloženo čak 600% više investicija u odnosu na 2020.