Održan Empple festival: Otvoreno o problemima brendiranja poslodavaca

Održan Empple festival: Otvoreno o problemima brendiranja poslodavaca – najboljima uručene nagrade

U Beogradu se prošle nedelje održao prvi employer branding festival Empple pod sloganom 'Sve počinje sa ljudima'. Organizovan je u hibridnom obliku, pa su učesnici imali priliku da uživo prate program iz Barrel House prostora, kao i online.

Ovaj događaj je obuhvatao tri segmeta: edukaciju, networking i dodelu nagrada. Edukativni deo održan je tokom celog dana u vidu predavanja koja su pokrila relevantne teme iz oblasti employer brandinga, od trendova, inspiracije, primera iz prakse i drugo. Od inostranih predavača na Empple festivalu su online gostovali: Susanna Rantanen, James Ellis i Chris Fitzner, dok je Barbara Zych svoje predavanje održala uživo. Kada je reč o domaćim predavačima, učesnici su imali priliku da čuju Anu Jeličić, Nikolu Jovanovića i Kristinu Tomić.

Deo rezervisan za networking je imao za cilj da poveže i razmeni znanje i iskustvo između učesnika kako online tako i uživo. Svi online učesnici imali su priliku da učestvuju u networking sesijama, vođenim diskusijama na aktuelne employer branding teme: Deficitarni kadrovi i šta sad (Isidora Masimović); Liderstvo u organizacijama i uticaj na employer brend (Mia Popić), Kako mladi razmišljaju i kako da se prilagodite njihovoj perspektivi (Nataša Despotović).

Takođe, bilo je reči i o benefitima zaposlenih, tačnije o trendovima, potrebama, kako i šta (ne)raditi, o čemu je govorio Dušan Vukanović, publika je imala priliku da se upozna i sa temom zašto su zajednice značajne za razvoj employer brenda (Milica Vujčić). Pored toga, govorilo se i o Employer brandingu kroz digitalne medije (Netokracijin Marko Tadić); Talent Paradoks (Ema Lukić), Agencije i kompanije: Šta ko radi? (Miloš Skokić).

Dodeljene i nagrade za najbolje employer branding projekte

Nakon konferencijskog dela, Vladimir Damnjanović najavio je istraživanje “State of the Employer Branding Serbia” koje će se sprovesti na proleće sledeće godine, a rezultati istraživanja će biti objavljeni na Empple festivalu 2022.

Na samom kraju usledila je i dodela nagrada, koja je nastala sa idejom i željom da se dobre employer branding prakse u Srbiji promovišu i nagrade. Članovi žirija Aleksandra Vuković, Goran Jankuloski, Iva Majstorović, Katarina Šonjić, Luka Babić, Nenad Sićević, Nevena Sofranić i Vladimir Damnjanović nezavisno su dodeljivali poene svakom od prijavljenih radova po unapred utvrđenim kriterijumima.

Uslov za dodelu nagrada je bio da rad ima minimum 50 poena od ukupno 100. A nakon zajedničkog sastanka žirija utvrđeni su pobednici za svaku od kategorija i to na osnovu najvećeg proseka poena u okviru svake kategorije. Od ukupno prijavljenog 31 rada, nagrade su osvojili:

  1. Za Najbolji projekat sa Human Centric pristupom – Zuhlke engineering;  
  2. Za Najbolju digital kampanju – Playrix RS; 
  3. Za Najbolju employer branding aktivnost usmerenu na CSR – A1 Srbija; 
  4. Za Najbolju kampanju za engagement zaposlenih – Mercator-S; 
  5. Za Najbolji program priznanja za zaposlene – Vega IT Sourcing; 
  6. Za Najbolji alumni program – Vega IT Sourcing; 
  7. Za Najbolji program praksi – Bambi; 
  8. Za Najistaknutijeg employer branding menadžera – Dunja Funduk, Playrix RS. 

Kako dobre prakse ne bi ostale tajna, 22. oktobra će na online showcase događaju biti predstavljeni svi pobednički radovi. Za osmišljavanje i realizaciju Empple festivala pobrinule su se Katarina Šonjić, Nikolina Božanović i Angelina Simić. Festival su kao prijatelji podržali Žiška i Kat on Coffee, dok su kao sponzori učestvovale kompanije: A1, Coca-Cola Hellenic, HR Lab, Degordian, Centili, Erste Bank i FitPass.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Glovo dostavljačima zarada od 500 do 600 evra – strani dostavljači rade u skladu sa zakonom

Direktor kompanije Glovo Srbija u razgovoru sa medijima približio je poslovanje ove kompanije u periodu nakon akvizicije servisa Donesi.

Ekskluzivno

NCR otvorio novu zgradu : 30.000 m² najsavremenijeg tehnološkog kampusa u Beogradu vrednog $100 miliona

Donosimo vam ekskluzivne fotografije novog NCR tehnološkog kampusa koji je danas otvoren u prestonici, a u kojem će uskoro raditi više od 5.000 zaposlenih.

Startapi i poslovanje

Continentalovih četiri godine u Srbiji – direktor Saša Ćoringa o IT zajednici, subvencijama i daljem rastu

Prvi put od dolaska nemačkog Continentala u Novi Sad, razgovaramo o zapošljavanju i prilikama za razvoj visokostručnog kadra, proizvodima na kojima rade domaći inženjeri, kao i o daljim planovima kompanije za razvoj poslovanja u Srbiji.

Propustili ste

Karijere

Loš ‘offboarding’ može imati veoma loše posledice po kompaniju – i zato ne otpisujte bivše zaposlene

Zašto je važno imati dobro ustanovljen 'offboarding' proces kada zaposleni odlaze iz kompanije? Zato što nikada ne znate da li će u nekom trenutku odlučiti da se vrate i kakva će iskustva preneti prijateljima iz industrije.

Gaming

Život i rad Nikole Tesle i Mihajla Pupina oživljeni kroz video igre domaćih studija

Najbolji polaznici besplatnog obrazovnog programa Nordeus fondacije i letnje prakse Crater Training Centra napravili su dve igre o našim slavnim naučnicima i premijerno ih prikazali na izložbi u Muzeju nauke i tehnike.

Gaming

ITC Studio iz Niša je među pionirima razvoja VR igara u Srbiji – a do sada su izdali pet naslova na Steamu

O industriji razvoja igara često pišemo na Netokraciji, ali retko smo imali priliku da predstavimo timove koji se bave razvojem VR igara. ITC Studio iz Niša je upravo takav tim.

E-commerce

Glovo dostavljačima zarada od 500 do 600 evra – strani dostavljači rade u skladu sa zakonom

Direktor kompanije Glovo Srbija u razgovoru sa medijima približio je poslovanje ove kompanije u periodu nakon akvizicije servisa Donesi.

Gaming

Fortuna Esports postaje regionalni predstavnik Trova za Balkan – sledi jačanje zajednice i brojni događaji

Streaming platforma za gejmere Trovo i domaći Fortuna Esports napravili su partnerstvo u sklopu kog ova domaća organizacija postaje predstavnik pomenute platforme za ceo Balkan.

Novost

Studio Kerber pokrenuo Kickstarter kampanju za razvoj svoje društvene igre – cilj je $6.000

Domaći tim koji razvija društvene igre Kerber Games pokrenuo je Kickstarter kampanju za svoju novu igru 'Final Challenge'.