Održan Empple festival: Otvoreno o problemima brendiranja poslodavaca

Održan Empple festival: Otvoreno o problemima brendiranja poslodavaca – najboljima uručene nagrade

U Beogradu se prošle nedelje održao prvi employer branding festival Empple pod sloganom 'Sve počinje sa ljudima'. Organizovan je u hibridnom obliku, pa su učesnici imali priliku da uživo prate program iz Barrel House prostora, kao i online.

Ovaj događaj je obuhvatao tri segmeta: edukaciju, networking i dodelu nagrada. Edukativni deo održan je tokom celog dana u vidu predavanja koja su pokrila relevantne teme iz oblasti employer brandinga, od trendova, inspiracije, primera iz prakse i drugo. Od inostranih predavača na Empple festivalu su online gostovali: Susanna Rantanen, James Ellis i Chris Fitzner, dok je Barbara Zych svoje predavanje održala uživo. Kada je reč o domaćim predavačima, učesnici su imali priliku da čuju Anu Jeličić, Nikolu Jovanovića i Kristinu Tomić.

Deo rezervisan za networking je imao za cilj da poveže i razmeni znanje i iskustvo između učesnika kako online tako i uživo. Svi online učesnici imali su priliku da učestvuju u networking sesijama, vođenim diskusijama na aktuelne employer branding teme: Deficitarni kadrovi i šta sad (Isidora Masimović); Liderstvo u organizacijama i uticaj na employer brend (Mia Popić), Kako mladi razmišljaju i kako da se prilagodite njihovoj perspektivi (Nataša Despotović).

Takođe, bilo je reči i o benefitima zaposlenih, tačnije o trendovima, potrebama, kako i šta (ne)raditi, o čemu je govorio Dušan Vukanović, publika je imala priliku da se upozna i sa temom zašto su zajednice značajne za razvoj employer brenda (Milica Vujčić). Pored toga, govorilo se i o Employer brandingu kroz digitalne medije (Netokracijin Marko Tadić); Talent Paradoks (Ema Lukić), Agencije i kompanije: Šta ko radi? (Miloš Skokić).

Dodeljene i nagrade za najbolje employer branding projekte

Nakon konferencijskog dela, Vladimir Damnjanović najavio je istraživanje “State of the Employer Branding Serbia” koje će se sprovesti na proleće sledeće godine, a rezultati istraživanja će biti objavljeni na Empple festivalu 2022.

Na samom kraju usledila je i dodela nagrada, koja je nastala sa idejom i željom da se dobre employer branding prakse u Srbiji promovišu i nagrade. Članovi žirija Aleksandra Vuković, Goran Jankuloski, Iva Majstorović, Katarina Šonjić, Luka Babić, Nenad Sićević, Nevena Sofranić i Vladimir Damnjanović nezavisno su dodeljivali poene svakom od prijavljenih radova po unapred utvrđenim kriterijumima.

Uslov za dodelu nagrada je bio da rad ima minimum 50 poena od ukupno 100. A nakon zajedničkog sastanka žirija utvrđeni su pobednici za svaku od kategorija i to na osnovu najvećeg proseka poena u okviru svake kategorije. Od ukupno prijavljenog 31 rada, nagrade su osvojili:

  1. Za Najbolji projekat sa Human Centric pristupom – Zuhlke engineering;  
  2. Za Najbolju digital kampanju – Playrix RS; 
  3. Za Najbolju employer branding aktivnost usmerenu na CSR – A1 Srbija; 
  4. Za Najbolju kampanju za engagement zaposlenih – Mercator-S; 
  5. Za Najbolji program priznanja za zaposlene – Vega IT Sourcing; 
  6. Za Najbolji alumni program – Vega IT Sourcing; 
  7. Za Najbolji program praksi – Bambi; 
  8. Za Najistaknutijeg employer branding menadžera – Dunja Funduk, Playrix RS. 

Kako dobre prakse ne bi ostale tajna, 22. oktobra će na online showcase događaju biti predstavljeni svi pobednički radovi. Za osmišljavanje i realizaciju Empple festivala pobrinule su se Katarina Šonjić, Nikolina Božanović i Angelina Simić. Festival su kao prijatelji podržali Žiška i Kat on Coffee, dok su kao sponzori učestvovale kompanije: A1, Coca-Cola Hellenic, HR Lab, Degordian, Centili, Erste Bank i FitPass.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

9 razloga zašto žene ne (p)ostaju preduzetnice

Čula sam više puta da žene preduzetnice njihove kolege muškarci doživljavaju 'neozbiljno' i 'da se ne bave pravim biznisima'. Zašto postoji takva reputacija, i da li je zaista tako? 

Gaming

$12,7 milijardi vredna je akvizicija Zynge od strane Take-Two Interactive čiji je Nordeus ključan deo

Take Two Interactive, jedna od najvećih kompanija u globalnoj game dev industriji, najavila je akviziciju kompanije Zynga za 12,7 milijardi dolara. Na ovaj način pomenuti gigant bi mogao da proširi svoj već bogati portfolio firmi u sklopu kog se nalazi i srpski Nordeus.

Tehnologija

Crypto Lifers prvi je projekat umetnika Vladimira Popova koji nam otkriva kako je ušao u NFT svet

Da NFT i digitalna umetnost bazirana na blockchain tehnologiji nije prisutna samo u bogatim društvima i državama pokazuje nam i jedan od domaćin autora NFT kolekcije, Vladimir Popov. Njegov umetnički rad je već objavljen na internetu, a o tome ćemo govoriti u nastavku teksta.

Propustili ste

Tehnologija

Crypto Lifers prvi je projekat umetnika Vladimira Popova koji nam otkriva kako je ušao u NFT svet

Da NFT i digitalna umetnost bazirana na blockchain tehnologiji nije prisutna samo u bogatim društvima i državama pokazuje nam i jedan od domaćin autora NFT kolekcije, Vladimir Popov. Njegov umetnički rad je već objavljen na internetu, a o tome ćemo govoriti u nastavku teksta.

Karijere

ProductDock organizuje ‘Rookie Boot Camp’ – tromesečnu praksu za studente i diplomce koji poznaju Javu

Program prakse biće organizovan u novosadskoj kancelariji ove kompanije od 1. marta, a otvorene su četiri pozicije za praksu. Na kraju programa, svi učesnici u skladu sa postignutim rezultatima imaće priliku za stalno zaposlenje u ProductDock-u.

Tehnologija

Ovo su najtraženije kriptovalute koje trenutno možete naći na tržištu

Kriptovalute već godinama unazad imaju sve značajniji upliv u svetskoj ekonomiji, trgovini i digitalnim transakcijama. Čini se da će svoj zenit popularnosti tek dostići, a do tada smo vam spremili još jedan edukativan tekst o trgovanju sa ovim "novčićima" uz osvrt na to koji od njih su trenutno najpopularniji na tržištu.

Startapi i poslovanje

Novi Zakon o inovacionoj delatnosti bitan je za osnivače startapa – ali i za investitore

Startap kao pojam po prvi put je prepoznat jednim zakonom Republike Srbije. O pravnom okviru za dalji razvoj srpskog startap sistema razgovaramo sa direktorom Inicijative „Digitalna Srbija“.

Kultura 2.0

Roditelji, Snapchat nije samo aplikacija za filtere – vodite računa koje opcije su uključene vašoj deci

Ako imate dete uzrasta osnovne škole, velika je verovatnoća da ima instaliran Snapchat u telefonu (ako poseduje telefon) i da skuplja 'vatrice' sa drugarima. Ipak, morate preduzeti određene korake da ih zaštitite.

Startapi i poslovanje

Američki Rho sa novih $75 miliona zaposlio više od 30 ljudi u Beogradu i najavio novo širenje

Njujorški 'fintech' nedavno je zatvorio Series B investiciju, a kompanija je od letos prisutna u srpskoj prestonici gde aktivno radi na razvoju lokalnog tima. Cilj je zaposliti top talenat, pri čemu iz kompanije kažu da nude plate u rangu globalnih razvojnih centara i druge benefite.