
Održan Empple festival: Otvoreno o problemima brendiranja poslodavaca – najboljima uručene nagrade
U Beogradu se prošle nedelje održao prvi employer branding festival Empple pod sloganom 'Sve počinje sa ljudima'. Organizovan je u hibridnom obliku, pa su učesnici imali priliku da uživo prate program iz Barrel House prostora, kao i online.
Ovaj događaj je obuhvatao tri segmeta: edukaciju, networking i dodelu nagrada. Edukativni deo održan je tokom celog dana u vidu predavanja koja su pokrila relevantne teme iz oblasti employer brandinga, od trendova, inspiracije, primera iz prakse i drugo. Od inostranih predavača na Empple festivalu su online gostovali: Susanna Rantanen, James Ellis i Chris Fitzner, dok je Barbara Zych svoje predavanje održala uživo. Kada je reč o domaćim predavačima, učesnici su imali priliku da čuju Anu Jeličić, Nikolu Jovanovića i Kristinu Tomić.
Deo rezervisan za networking je imao za cilj da poveže i razmeni znanje i iskustvo između učesnika kako online tako i uživo. Svi online učesnici imali su priliku da učestvuju u networking sesijama, vođenim diskusijama na aktuelne employer branding teme: Deficitarni kadrovi i šta sad (Isidora Masimović); Liderstvo u organizacijama i uticaj na employer brend (Mia Popić), Kako mladi razmišljaju i kako da se prilagodite njihovoj perspektivi (Nataša Despotović).
Takođe, bilo je reči i o benefitima zaposlenih, tačnije o trendovima, potrebama, kako i šta (ne)raditi, o čemu je govorio Dušan Vukanović, publika je imala priliku da se upozna i sa temom zašto su zajednice značajne za razvoj employer brenda (Milica Vujčić). Pored toga, govorilo se i o Employer brandingu kroz digitalne medije (Netokracijin Marko Tadić); Talent Paradoks (Ema Lukić), Agencije i kompanije: Šta ko radi? (Miloš Skokić).
Dodeljene i nagrade za najbolje employer branding projekte
Nakon konferencijskog dela, Vladimir Damnjanović najavio je istraživanje “State of the Employer Branding Serbia” koje će se sprovesti na proleće sledeće godine, a rezultati istraživanja će biti objavljeni na Empple festivalu 2022.
Na samom kraju usledila je i dodela nagrada, koja je nastala sa idejom i željom da se dobre employer branding prakse u Srbiji promovišu i nagrade. Članovi žirija Aleksandra Vuković, Goran Jankuloski, Iva Majstorović, Katarina Šonjić, Luka Babić, Nenad Sićević, Nevena Sofranić i Vladimir Damnjanović nezavisno su dodeljivali poene svakom od prijavljenih radova po unapred utvrđenim kriterijumima.
Uslov za dodelu nagrada je bio da rad ima minimum 50 poena od ukupno 100. A nakon zajedničkog sastanka žirija utvrđeni su pobednici za svaku od kategorija i to na osnovu najvećeg proseka poena u okviru svake kategorije. Od ukupno prijavljenog 31 rada, nagrade su osvojili:
- Za Najbolji projekat sa Human Centric pristupom – Zuhlke engineering;
- Za Najbolju digital kampanju – Playrix RS;
- Za Najbolju employer branding aktivnost usmerenu na CSR – A1 Srbija;
- Za Najbolju kampanju za engagement zaposlenih – Mercator-S;
- Za Najbolji program priznanja za zaposlene – Vega IT Sourcing;
- Za Najbolji alumni program – Vega IT Sourcing;
- Za Najbolji program praksi – Bambi;
- Za Najistaknutijeg employer branding menadžera – Dunja Funduk, Playrix RS.
Kako dobre prakse ne bi ostale tajna, 22. oktobra će na online showcase događaju biti predstavljeni svi pobednički radovi. Za osmišljavanje i realizaciju Empple festivala pobrinule su se Katarina Šonjić, Nikolina Božanović i Angelina Simić. Festival su kao prijatelji podržali Žiška i Kat on Coffee, dok su kao sponzori učestvovale kompanije: A1, Coca-Cola Hellenic, HR Lab, Degordian, Centili, Erste Bank i FitPass.