Švedski Embracer Group kupio domaći Mad Head Games

Švedski Embracer Group kupio domaći Mad Head Games

Embracer Group AB (ranije THQ Nordic and Nordic Games Publishing) danas je zvanično akvizirao čak 12 novih studija, među kojima je srpski Mad Head Games.

Mad Head Games i njegov tim od 130 zaposlenih u kancelarijama u Beogradu i Novom Sadu pridružuju se Embracer Grupi preko njegovog izdavača Sabre Interactive. Mad Head Games će i dalje raditi kao nezavisni studio igara, uz kontinuirano vođstvo svoja tri srpska osnivača.

Između ostalog, studiji koje je ova švedska grupa kupila su sledeći: Thinking Ape Entertainment u Kanadi (82 ljudi), Nimble Giant Entertainment u Argentini (75 ljudi), Mad Head Games u Srbiji (130 ljudi), Snapshot Games u Bugarskoj (65 ljudi), 34BigThings u Italiji (28 zaposlenih) , Zen Studios u Mađarskoj (65 ljudi), IUGO Mobile Entertainment u Kanadi (86 ljudi), Purple Lamp Studios u Austriji (38 ljudi), Kuantic Lab u Rumuniji (390 ljudi), Coffee Stain North (22 zaposlena), Fliing Vild Hog u Poljskoj (260 ljudi) i Tihe igre u Engleskoj (30 ljudi).

Jasno je da je studio iz Srbije ovde jedan od najvećih, te da će ova akvizicija doneti nove benefite za studio Mad Head Games. Inače, jedanaest studija i PR agencija donose najmanje 1.273 novih zaposlenih u rastuće redove ove grupe, a sve to će uticati na povećanje zaposlenih na preko 5.000 osoba, piše VentureBeat.

Nastavlja se fokus studija na Unreal core igre

Povodom ove novosti, oglasio se i Nenad Tomić, suosnivač i CEO Mad Head Games-a koji je tom prilikom istakao:

Ljubav prema igrama spaja ljude, pogotovo u ovakvim vremenima. Zajedno – možemo postići više. Zajedno – stižemo dalje. U Embracer-u smo prepoznali moćnog saveznika koji deli našu strast i stratešku viziju, omogućavajući nam da otvorimo nove, uzbudljive prilike koje će nam pomoći da postanemo vodeći AA+ developer u regionu.

Što se tiče tehnologije, Mad Head Games će nastaviti svoj put ka potpunom fokusu na Unreal core igre i tako se truditi da postane lider u regionu jugoistočne Evrope u domenu AA+ core naslova. Uz to, ova akvizicija će ojačati prisustvo Embracer kompanije u istočnoj Evropi, dok Mad Head Games zvanično postaje prvi studio pomenute grupe u Srbiji.

Švedska kompanija sa sedištem u Karlstadu saopštila je da trenutno radi 135 projekata igara, u poređenju sa 118 u maju mesecu. Štaviše, Embracer je prodajom akcija 8. oktobra prikupio čak 661 milion dolara u gotovini što samo govori o snazi ove grupe.

Embracer Group očekuje da trinaest prisvojenih studija do 31. marta 2022. godina donesu između 100 i 120 miliona dolara, od čega bi čist profit bio oko 50 miliona dolara.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Sasomange od letos zabeležio 100.000 registrovanih korisnika u pohodu na udeo u domaćem ‘classifieds’ tržištu

Sredinom godine na tržište Srbije stigao je novi oglasnik koji tehnologijom i dizajnom želi da se bori za svoj deo 'classifieds' kolača. Zanimalo nas je kako je čitava priča zamišljena i šta to novo Sasomange.rs pruža domaćim kupcima i trgovcima.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.

Kolumna

Filtriranje interneta u Srbiji donosi ozbiljne posledice i nepoznatu korist

Filtriranje interneta je u Srbiji uvedeno radi navodnog sprečavanja dalje štete po republički budžet i ekonomiju i uz zanemarivanje brojnih aspekata koji ovaj opasan presedan nosi sa sobom. U tekstu analiziramo zašto je ta odluka besmislena i do kakvih posledica može dovesti.

Propustili ste

Tehnologija

Top 10 ‘Black Friday’ gedžeta koje već sada možete da kupite – prema izboru Netokracije

Sada već tradicionalno donosimo vam spisak nama najinteresantnijih gedžeta iz tehnološkog sveta koje možete nabaviti po sniženim cenama za Black Friday.

Gaming

Facebookov ‘cloud gaming’ ponudiće oglašivačima nove mogućnosti za reklamu

'Cloud' gejming je termin koji je u ovoj dinamičnoj godini isplivao na površinu i zainteresovao mnoge. Iako mu je potrebno još vremena da pokaže svoj pun potencijal, velike kompanije polažu ogromnu nadu u ovu oblast. Nakon kompanija Google i Apple, svoj 'cloud' gejming servis predstavio je i Facebook.

Društvene mreže

1.000.000 pregleda kasnije i domaći Extreme Intimo srušio je Instagram svojim humanim gestom

Ovih dana niste mogli da ne primetite video koji je šerovan širom Instagrama: kampanju #stvarnoželim brenda Extreme Intimo koji je za svako deljenje videa poklanjao novčana sredstva za porodilišta širom Srbije. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima ove kompanije.

Internet marketing

TikTok kampanja ‘Teži Ravnoteži’ za 10 dana ima više od 700.000 pregleda – i interesuje tinejdžere širom Balkana

U okviru nacionalne kampanje 'Teži ravnoteži' pokrenut je i TikTok kanal sa ciljem edukacije đaka i studenata na temu zdravih životnih stilova. U nastavku teksta organizatori nam detaljnije otkrivaju o čemu je reč.

Office Talks Podcast

Država ćuti na zahteve frilensera (gost Miran Pogačar)

23. epizodu Office Talks podkasta obeležila je aktuelna tema oporezivanja frilensera. Naš gost bio je Miran Pogačar, predsednik novoosnovanog Udruženja radnika na Internetu.

Startapi i poslovanje

Nakon pritiska javnosti Apple konačno smanjuje App Store naknadu na 15% – ali samo za pojedine developere

Kao deo novog programa za mala preduzeća kompanija Apple najavila je smanjenje stope provizije u App Store prodavnici za 15% - što predstavlja jednu od najznačajnijih promena u procesu u kojem iOS developeri zarađuju na svojim igrama i aplikacijama za Apple uređaje.