Švedski Embracer Group kupio domaći Mad Head Games

Švedski Embracer Group kupio domaći Mad Head Games

Embracer Group AB (ranije THQ Nordic and Nordic Games Publishing) danas je zvanično akvizirao čak 12 novih studija, među kojima je srpski Mad Head Games.

Mad Head Games i njegov tim od 130 zaposlenih u kancelarijama u Beogradu i Novom Sadu pridružuju se Embracer Grupi preko njegovog izdavača Sabre Interactive. Mad Head Games će i dalje raditi kao nezavisni studio igara, uz kontinuirano vođstvo svoja tri srpska osnivača.

Između ostalog, studiji koje je ova švedska grupa kupila su sledeći: Thinking Ape Entertainment u Kanadi (82 ljudi), Nimble Giant Entertainment u Argentini (75 ljudi), Mad Head Games u Srbiji (130 ljudi), Snapshot Games u Bugarskoj (65 ljudi), 34BigThings u Italiji (28 zaposlenih) , Zen Studios u Mađarskoj (65 ljudi), IUGO Mobile Entertainment u Kanadi (86 ljudi), Purple Lamp Studios u Austriji (38 ljudi), Kuantic Lab u Rumuniji (390 ljudi), Coffee Stain North (22 zaposlena), Fliing Vild Hog u Poljskoj (260 ljudi) i Tihe igre u Engleskoj (30 ljudi).

Jasno je da je studio iz Srbije ovde jedan od najvećih, te da će ova akvizicija doneti nove benefite za studio Mad Head Games. Inače, jedanaest studija i PR agencija donose najmanje 1.273 novih zaposlenih u rastuće redove ove grupe, a sve to će uticati na povećanje zaposlenih na preko 5.000 osoba, piše VentureBeat.

Nastavlja se fokus studija na Unreal core igre

Povodom ove novosti, oglasio se i Nenad Tomić, suosnivač i CEO Mad Head Games-a koji je tom prilikom istakao:

Ljubav prema igrama spaja ljude, pogotovo u ovakvim vremenima. Zajedno – možemo postići više. Zajedno – stižemo dalje. U Embracer-u smo prepoznali moćnog saveznika koji deli našu strast i stratešku viziju, omogućavajući nam da otvorimo nove, uzbudljive prilike koje će nam pomoći da postanemo vodeći AA+ developer u regionu.

Što se tiče tehnologije, Mad Head Games će nastaviti svoj put ka potpunom fokusu na Unreal core igre i tako se truditi da postane lider u regionu jugoistočne Evrope u domenu AA+ core naslova. Uz to, ova akvizicija će ojačati prisustvo Embracer kompanije u istočnoj Evropi, dok Mad Head Games zvanično postaje prvi studio pomenute grupe u Srbiji.

Švedska kompanija sa sedištem u Karlstadu saopštila je da trenutno radi 135 projekata igara, u poređenju sa 118 u maju mesecu. Štaviše, Embracer je prodajom akcija 8. oktobra prikupio čak 661 milion dolara u gotovini što samo govori o snazi ove grupe.

Embracer Group očekuje da trinaest prisvojenih studija do 31. marta 2022. godina donesu između 100 i 120 miliona dolara, od čega bi čist profit bio oko 50 miliona dolara.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da nam internet iskustvo bude bolje (i mnogo bezbednije) u 2021. godini?

Ako razmišljate o tome da li (i kako) da promenite svoje internet navike po pitanju privatnosti i bezbednosti - ovo je tekst za vas.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Startapi i poslovanje

Beogradski Konstrukt akviziran od strane HTEC-a uz najavljene nove akvizicije širom regiona

Kompanija HTEC akvizirala je Konstrukt u cilju pojačanja produktnog i brend dizajna za svoje klijente.

Internet marketing

Oglašavanje na Snapchatu nije bauk i treba ga iskoristiti pre konkurencije

Koji tip kompanija u Srbiji bi trebalo da razmisli o tome da se priključi Snapchatu i da se oglašava na toj društvenoj mreži?

Office Talks Podcast

Profesionalni razvoj programera (upoznajte Symphony)

Tridesetu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa predstavnicima kompanije Symphony. Sa njima smo pričali o istoriji kompanije, procesu regrutovanja, kulturi rada i izazovima sa kojima su se susretali za vreme pandemije.

Kultura 2.0

Žene imaju jednaku sposobnost ‘preživljavanja’ na online platformama, ali slabije ulaze u ovu oblast

Predstavljamo vam rezultate specijalnog izdanja Gigmetar istraživanja koje pokazuje kako su se gig radnice adaptirale na nove uslove rada koje je donela pandemija.