Elevator Lab Challenge otvoren za sve fintech startape - prijave traju do 10. avgusta

Elevator Lab takmičenje otvoreno je za sve fintech startape – najboljem sledi 10.000€ i nastavak takmičenja u Beču

Regionalno takmičenje Elevator Lab Challenge otvoreno je za sve startape koji imaju gotov MVP i dolaze iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Srbije, a prijave su otvorene do 10. avgusta.

Pored minimalno održivog proizvoda (MVP) kao uslov za prijavu organizatori iz Raiffeisen banke navode da startap mora imati i osnivački tim koji se sastoji od najmanje dve uloge (npr. CEO i CTO), kao i da proizvod/usluga moraju biti iz oblasti napredne analitike i veštačke inteligencije, regulatorne tehnologije, obrade plaćanja i transakcija za usluge mobilnosti, Cyber sigurnosti i slično.

Ti startapi najpre će se takmičiti na lokalu u Beogradu, Zagrebu i Sarajevu, gde će imati priliku da osvoje nagradu od 5.000 € i plasiraju se u finale regionalnog takmičenja u Beogradu na kom pobednika očekuje još 5.000 € i direktan plasman u polu-finale globalnog Elevator Lab Programa Raiffeisen Bank International u Beču.

Šta očekuje pobednički startap?

Najbolji startapi po izboru stručnog žirija globalnog Elevator Lab Programa postaju deo četvoromesečnog Elevator Lab programa u toku kog će dobiti obuku i mentorstvo RBI-a, ali i finansijsku podršku za razvoj svog pilot proizvoda, i to bez uzimanja vlasničkog udela. Pored toga, dodaju organizatori, takmičari će dobiti i priliku da dodaju svoju inovaciju unutar mreže Raiffeisen grupe i time dosegnu 16,1 miliona klijenata.

Prijave su otvorene do 10. avgusta, a lokalno takmičenje u Beogradu će se održati 27. avgusta. Veliko regionalno finale održaće se u srpskoj prestonici 3. septembra, a zainteresovani više informacija o uslovima takmičenja i prijavi mogu pronaći na zvaničnom sajtu događaja.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.