E-commerce

E-commerce

Koliko je naš e-banking zaista siguran?

Pitate li prosečnog građana Srbije koji koristi usluge Internet bankarstva da li su njegova sredstva danas zaista sigurna i većina će odgovoriti pozitivno. Sigurnost na Internetu često predstavlja onu stvar o kojoj razmišljamo tek kada je kasno, a kako stvari stoje ni banke, one iste kojima smo poverili naš novac i naše informacije, nisu mnogo ažurnije. Koliko je zapravo zaštićen e-banking u Srbiji?

E-commerce

Infostud ulazi u delatnost osiguranja kupovinom sajta Osiguranik.com

Najveća Internet grupacija u Srbiji privela je ovih dana kraju akviziciju sajta Osiguranik.com, čime je kompanija odlučno ušla u domen osiguranja nastojeći da približi građanima ovu delatnost, ali i da im ponudi mesto gde svoje osiguranje mogu kupiti u celosti putem Interneta.

E-commerce

NBS predstavila Nacrt zakona o zaštiti prava potrošača pri ‘online’ kupovini

Narodna banka Srbije danas je najavila pripremu Nacrta zakona o zaštiti korisnika finansijskih usluga kod ugovaranja na daljinu, kojim bi se unapredila sigurnost 'online' trgovine. U toku je poziv na javnu raspravu kojom svi zainteresovani građani i pravna lica mogu da izraze svoje mišljenje povodom regulisanja ove oblasti.

E-commerce

IDEA u 2016. radikalno unapređuje svoj webshop, uvodi inovacije po uzoru na Uber

Poslednjih nekoliko godina građani Beograda i drugih većih mesta svoje namirnice mogu kupovati i putem Interneta, čime odlazak u supermarkete postaje prošlost. Lanac trgovina IDEA koji se nalazi u vlasništvu koncerna Agrokor, uskoro bi u Srbiji mogao predstaviti novu uslugu, utemeljenu na inovacijama koje su nedavno predstavljene u Hrvatskoj.

E-commerce

Srbi vole da kupuju putem Interneta, ali nam je dostava i dalje preskupa

Na događaju 'Gemius e-Commerce Day' koji je prekjuče održan u Beogradu, istoimena kompanija predstavila je rezultate istraživanja o kupovini na Internetu kada su Srbija i Hrvatska u pitanju. Podaci jasno kažu da volimo da kupujemo na Internetu, da godišnje potrošimo između 10 i 50 hiljada dinara na robu i usluge, ali da nam skupa dostava i dalje predstavlja najveći problem.

E-commerce

Limundo sa 680.000 korisnika pokrenuo platformu za besplatne oglase – Oglasindo.rs

Jedna od najpoznatijih domaćih e-commerce grupacija, Limundo, lansirao je danas novi projekat. U pitanju je ‘online’ platforma za postavljanje oglasa - Oglasindo.rs, koja se trenutno nalazi u beta (test) fazi, a kojoj može pristupiti više od 680.000 korisnika LimundoGrada.

E-commerce

Zašto prodavci bicikla daju popust a zubari ne – na Facebooku?

Treću po redu konferenciju o poslovnoj primeni Interneta, OMGcommerce, zatvorila je panel diskusija o društvenim medjima u digitalnoj prodaji i oglašavanju. Sagovornici glavnog urednika Netokracije, Ivana Brezaka Brkana bili su Antonija Bilić Arar (Bla Bla Car), Željko Riha (Tisak) i Nebojša Uglješić (Out Loud) koji su izneli zanimljive stavove kada je reč o oglašavanju kompanija na društvenim mrežema, te koje sve to prednosti pruža.

E-commerce

Kako izabrati najbolji ‘Internet Payment Gateway’ za vaš e-biznis?

Možda i jedan od najvažnijih aspekata svih e-prodavnica, ‘Internet Payment Gateway’ predstavlja rešenje koje vlasnicima e-commerce sajtova omogućava vršenje naplate putem platnih kartica. Više o IPG-u na OMGcommerce konferenciji, govorio je Tomislav Car iz Infinuma - kompanije koja za potrebe svojih klijenata danas vrši različite implementacije i održava pomenute sisteme.

E-commerce

Šta su prednosti, a šta mane inkrementalnog i kompletnog redizajna web stranice?

Nakon niza kvalitetnih panel diskusija i predavanja, na OMGcommerce konferenciji, red je došao i za Marka Briševca iz osječke kompanije Inchoo. On je prisutnima predavao na temu strategije redizajna web trgovine, te je razvdojio prednosti i mane inkrementalnih i konkretnih promena kada je reč o web stranicama.

E-commerce

Kako do većeg broja konverzija uz personalizovani i automatizovani marketing?

Nakon pauze za ručak, glavna sala OMGcommerce konferencija podelila se u dva dela - ‘tracka’, koji su se fokusirali na panel diskusije o digitalnoj ekonomiji i na praktične radionice. Tokom ovog dela, prisutni su mogli da čuju više o automatizaciji i personalizaciji marketinga, te saznaju kako da kreiraju različite pozive na akciju za mnogobrojne korisnike koji posećuju njihov e-shop.

Pročitaj dodatno…

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.