E-commerce Archives - Page 7 of 10 - Netokracija.rs

E-commerce

E-commerce

Novi Tako Lako Shop stiže sa 40.000 artikala da zauzme još veći deo ‘e-commerce’ kolača

Tako Lako Shop predstavio je ovih dana redizajniran sajt i novu strategiju poslovanja kojom kompanija želi da osigura još veći udeo na tržištu Internet trgovine u Srbiji. Nema sumnje da je e-commerce u porastu i da sve više građana kupuje putem Interneta, no prostora za rast itekako ima. Izvršni direktor, Marko Ilić, otkriva nam u razgovoru dalje planove koji uključuju i širenje na Crnu Goru, BiH i Makedoniju, ali i na pojedine afričke zemlje.

E-commerce

PayPal: Srpske kompanije mogu prodavati širom sveta – od samog početka

Velikom broju domaćih kompanija i to ne samo tehnološkim, poslovanje na međunarodnom tržištu predstavlja ne jedan - već niz izazova po pitanju logistike, sigurnosti pri plaćanju, ali i jednostavnosti korišćenja za njihove nove, strane kupce. Ne bi trebalo da nas čudi to što sve veći broj brzorastućih kompanija u Srbiji i regionu traži pomoć od kvalitetnih i prepoznatljivih partnera. Jedan od njih, PayPal, za Netokraciju otkriva kako oni vide međunarodni potencijal za domaće kompanije - posebno kada govorimo o plaćanju putem digitalnih kanala.

E-commerce

TakoLako Shop dobitnik ‘e-Trustmark’ oznake poverenja

Najveća online prodavnica u Srbiji, 'TakoLako Shop', koja posluje u sastavu Nelt Grupe, zvanično je stekla e-Trustmark oznaku poverenja, što ukazuje na poverenje ovom portalu kada je reč o online kupovini i isporuci roba. Samu oznaku dodeljuje 'Razvoj elektronskog poslovanja' koji je finansiran od strane Evropske unije.

E-commerce

Narodna Banka Srbije: Internet kupovina u Srbiji raste – prednost za devizne transakcije

Rast kupovine putem Interneta potvrđuju i najnoviji podaci Narodne banke Srbije, dok pojedina istraživanja kartičarskih kompanija pokazuju da se najviše kupuju garderoba, nakit, kozmetika i karte za putovanja. U prva tri meseca ove godine građani su ostvarili najviše transakcija putem platnih kartica - čak 396.802 plaćanja u evrima. Slede dolari sa 360.972 plaćanja, dok su treće mesto zauzele dinarske transakcije - njih ukupno 244.330.

E-commerce

Koje metrike treba pratiti prilikom trgovine na Internetu?

Drugi dan OMGcommerce konferencije u Zagrebu održava se u prostorijama HUB385 coworking prostora, a u okviru dve grupe predavanja koje se organizuju paralelno, biće nešto više reči o digitalnom marketingu i prodaji ali i o kreiranju najboljih webshopova. Upravo na temu prodaje u online okruženju govorio nam je i Zorin Radovančević iz firme 'Escape', koji je publiku detaljnije upoznao o analizi prodaje na Internetu, te na koje elemente se treba fokusirati i koje od njih je potrebno pratiti tokom ovog procesa.

E-commerce

Zašto je potrebno imati ‘offline’ prodaju, iako poslujete na Internetu

Prvi dan OMGcommerce 2016 konferencije koja se održava u prostorijama kongresne dvorane Velesajma u Zagrebu, obeležiće predavanja posvećena digitalnoj trgovini i marketingu u turizmu. Pored ostalih stručnih predavača, priliku da se obrati publici imao je i Damjan Geber, koji je svim prisutnima poredio različite prednosti koje donose online i offline prodaja, sa posebim fokusom na to koliko je zapravo offline svet, tačnije otvaranje fizičkih prodavnica određenih proizvoda, bitno za ovu vrstu poslovanja.

E-commerce

Zašto posetiti OMGcommerce u Zagrebu i kakve to veze ima sa digitalnom ekonomijom u Srbiji?

Sada već davne 2013. pokrenuli smo OMGcommerce kao odgovor na brzorastuću digitalnu ekonomiju koja je zahvatila čitav region - od Vardara pa do Triglava! Četvrtu godinu zaredom Netokracija organizuje konferenciju posvećenu poslovanju na Internetu koja će se održati od 1. do 3. juna u Zagrebu. Govorimo o tri dana predavanja, panela i posebnih radionica skrojenih tako da unaprede vaš digitalni biznis.

E-commerce

Digital Day 2016: Kako do uspešnih digitalnih marketing kampanja?

Jedna od najvećih i najznačajnijih domaćih konferencija koja je posvećena digitalnom i interaktivnom marketingu, Digital Day 2016 biće održana 25. maja u beogradskom Domu omladine. Ovaj događaj edukativnog karaktera će pored ključnih predstavnika digitalnog tržišta Srbije i regiona, okupiti i predavače sa razvijenih tržišta koji će sa domaćom publikom podeliti svoja iskustva, najbolje prakse i najaktuelnije trendove u digitalnoj industriji.

E-commerce

Kako Internet i društvene mreže menjaju turizam?

Treća po redu e-Turizam konferencija održaće se 12. maja u beogradskom prostoru FABRIKA gde će prisutni imati priliku da se upoznaju sa primenom savremenih ICT rešenja u turizmu i ugostiteljstvu. Pored domaćih govornika očekuju se i predstavnici inostranih kompanija koji će podeliti svoja iskustva, te objasniti kako je digital promenio, ali i dalje aktivno utiče na čitavu hotelijersku industriju.

E-commerce

Payoneer sve popularniji među domaćim frilenserima – i nakon 10 godina u Srbiji

Kompanija Payoneer proslavila je početkom aprila deset godina uspešnog poslovanja u Srbiji i upravo to sa svojim najvernijim korisnicima. U prijatnoj amosferi, oni su razmenjivali svoja iskustva sa uslugama kompanije čija je primarna delatnost rešenje isplata na globalnom nivou kao i transfer novca, dok je generalni zaključak da se sve veći broj domaćih frilensera okreće ovom servisu.

Pročitaj dodatno…

Netokracija

Kako da unapredite korisničko iskustvo svojih klijenata? Saznajte na ‘Customer Experience’ konferenciji!

Bavite se korisničkim iskustvom ili podrškom, marketingom, IT-jem ili vas jednostavno zanima digitalna transformacija? Netokracijina Customer Experience konferencija u Zagrebu je pravo mesto za vas!

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?