Viber je danas predstavio novu funkciju iz oblasti e-trgovine koja će korisnicima omogućiti kupovinu traženih proizvoda i brendova tokom komunikacije sa prijateljima i to direktno iz aplikacije. Nove mogućnosti startuju početkom marta na prostoru Sjedinjenih Američkih Država kao otvorena beta, dok će druge zemlje uslediti do kraja godine.
Ministarstvo finansija Republike Srbije tj. Poreska uprava, od 1. aprila kreće sa naplatom PDV-a na digitalne servise i usluge čiji su prodavci inostrana pravna lica, a krajnji korisnici - fizička lica na teritoriji Srbije. Pretplata za Netflix, Google Play ali i kupovina domena uskoro će poskupeti za 20% usled obračunavanja domaće stope PDV-a, sa ciljem još bližeg usklađivanja sa finansijskom regulativom Evropske unije.
Ovogodišnji niz DaFED događaja otvoriće 48. izdanje koje će nositi sufiks Special, a na kome će glavni gost biti Vitali Fridman suosnivač i glavni urednik Smashing Magazina. Predstojeće okupljanje čija je glavna tema UX dizajn u e-commercu zakazano je za petak 24. februara s početkom od 18 časova u Amfiteatru centralne zgrade Univerziteta u Novom Sadu.
Sajt TakoLako.com koji posluje u vlasništvu Nelt Grupe kao jedne od najvećih Internet prodavnica u Srbiji, nagrađen je u kategoriji eMarket na dodeli priznanja za najbolje online nastupe u sklopu nagrada koje dvadesetu godinu zaredom organizuje magazin PC Press.
Globalno istraživanje o upotrebi privatnih podataka koje je sprovela konsultantska kuća KPMG, pokazalo je da su korisnici danas svesniji prikupljanja njihovih ličnih podataka od strane kompanija i organizacija. Analiza sprovedena u 24 zemlje sveta otkrila je da od 60 do 87 odsto ispitanika smatra da je kontrola nad sopstvenim podacima važnija od ugodnosti koje moderni servisi pružaju, dok je čak 55 odsto anketiranih izjavilo da ne kupuje stvari putem Interneta usled zabrinutosti o zaštiti njihovih informacija.
Ministarka za državnu upravu Ana Brnabić, potpisala je juče u Ljubljani Memorandum o razumevanju sa Slovenijom koja će pomoći Srbiji pri uvođenju elektronske uprave i plaćanja karticama na portalu eUprava - što će za građane značiti ukidanje šaltera, ali i dodatni podstrek za razvoj preduzetništva, ističu iz ovog ministarstva.
Sajt Nekretnine.rs objavio je statistiku za prošlu godinu koja je prema svim parametrima bila najuspešnija do sada. Brojke su pokazale da ovaj servis sada generiše 280.000 oglasa godišnje - 160.000 stambenih objekata, zatim 2.900 oglasa zemljišta, 7.700 poslovnih i 370 turističkih objekata. Bržem rastu samog sajta doprinela je i saradnja sa preko 370 agencija iz cele Srbije, kao i saradnja sa 55 investitora.
Online trgovina u Srbiji beleži stalan rast, što potvrđuje publikacija 'KP Pregled' koju izdaje portal KupujemProdajem.com. Tokom proteklih 12 meseci preko ovog portala prodato je više od milion predmeta, ukupne vrednosti od 159,4 miliona evra, dok se u odlazećoj godini putem Interneta najviše trgovalo mobilnim telefonima, kompjuterima i tehničkom opremom.
Svako ko me malo bolje poznaje, zna da nisam veliki fan papirnog novca. Volim fleksibilnost i različite mogućnosti koje mi platne kartice i elektronsko bankarstvo pružaju. Ovih dana priča se da je u grad stigao novi šerif u vidu Banca Intesa Wave2Pay aplikacije koja omogućava beskontaktno plaćanje direktno sa Android pametnog telefona. Kako to sve izgleda u praksi i hoćemo li uskoro plaćati samo našim mobilnim telefonom? Uverio sam se iz prve ruke.
Prvi dan premijerne Southeast Europe Aviation međunarodne konferencije u Beogradu okupio je predstavnike preko 60 avio kompanija. Pored različitih tema iz vazduhoplovne industrije, na samitu se govorilo i o tome na koji način će razvoj tehnologije uticati na ovaj vid prevoza, te kako avio prevoznici upotrebom različitih digitalnih servisa mogu unaprediti iskustvo novoj generaciji povezanih putnika.
Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.
Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]