E-commerce

E-commerce

Kroz .RUB. online shop do robe samostalnih dizajnera iz Srbije i regiona

Talentovanih mladih dizajnera u Srbiji ima sve više, međutim, većina njih ne zna kako da nastupi prilikom plasiranja svojih proizvoda na Internetu. Nastojeći da reše ovaj problem, dvočlanim tim iz Beograda pokrenuo je e-commerce platformu pod nazivom .RUB. shop za online kupovinu različite vrste odeće i obuće, radeći tako zajednicu samostalnih dizajnera iz Srbije. Detaljnije o budućim planovima i širenju poslovanja na region i Evropu, porazgovarali smo sa osnivačima.

E-commerce

Beograd kao Singapur: Šta nam donosi kupovina GSP karata platnim karticama?

U jeku procesa digitalizacije koji je zahvatio ne samo Srbiju, već i čitav svet, često se zaboravlja da je njena osnovna funkcija to da naš svakodnevni život učini lakšim. Digitalna infrastruktura tako ulazi i u oblasti poput gradskog prevoza, sve to ne bi li ga što više 'opametila'. Da bismo saznali gde se na tom putu nalazi Srbija, da li je ti svetski trendovi zaobilaze ili ne i kako bi se oni ovde mogli primeniti kontaktirali smo kompaniju Mastercard.

E-commerce

Ticketmaster traži srpske developere za Open API hakaton i nagrađuje ih sa €2.000

Krajem novembra, Beograd će biti domaćin 'Open API or Die' hakatona koji se održava u ICT Hub-u, a koji organizuju kompanije Bakson i engleski Ticketmaster. Više o temi samog takmičenja i važnosti otvaranja API-a za dalje inovacije porazgovarali smo sa Karlosom Alvarezom iz odeljenja za tehnološka rešenja Ticketmastera, vodeće globalne platforme za kupovinu karata.

E-commerce

Može li nam ‘Charly’ olakšati kućnu nabavku iz Facebook Messengera?

Ovogodišnji SAP Forum koji je održan u Jugoslovenskom dramskom pozorištu bio je posvećen predstavljanju različitih softverskih rešenja kompanije SAP u oblasti digitalnog poslovanja, Internet trgovine, ali i sporta. Tom prilikom upoznali smo se sa budućnošću ličnog e-commerce iskustva u okviru SAP Hybris Commerce rešenja - u pitanju je chatbot Charly koji olakšava proces poručivanja namirnica za kuću - putem Facebook Messengera.

E-commerce

Digitalne transakcije postaju sigurnije zahvaljujući biometrici i veštačkoj inteligenciji

Prva uobičajena pomisao skoro svih tradicionalista i konzervativaca kada je reč o plaćanju i kupovini online? To nije pouzdano! S druge strane, ni oni ne mogu da negiraju činjenicu da je napredak tehnologije sve izraženiji i da igra sve veću ulogu u našoj svakodnevnici.

E-commerce

M-commerce – nezaustavljiv trend koji zahvata i Srbiju

Prvu po redu OMGcommerce konferenciju u Beogradu obeležili su i predavanje predstavnika Societe Generale banke, kompanije Mainstream, Younify, LimundoGrad i M+Agency. Tom prilikom predstavnici različitih grana elektronske trgovine složili su se da je na delu novo doba za e-trgovinu - kupovina i prodaja putem mobilnih telefona. Takođe, bilo je i više reči o tehničkim preduslovima naprednih e-commerce platformi.

E-commerce

Internet trgovina sustiže ‘offline’ kupovinu – u narednim godinama odnos 50-50%

Kako bi mogla da izgleda budućnost online trgovine uz napredne e-commerce platforme i softvere? Detaljan odgovor na ovo pitanje publici je dao Ivan Grujović, Sales Expert u kompaniji SAP. Ivan je tokom svog predavanja na prvoj OMGcommerce konferecniju u Beogradu prisutne upoznao sa SAP Hybris Commerce Cloud platformom i njenim prednostima, te kako izgledaju trendovi kada je reč o odnosu između 'online' i 'offline' trgovine.

E-commerce

Zašto se banke u Srbiji ‘klade’ na korisnike i njihove pametne telefone?

Plaćanje putem mobilnih telefona definitivno je budućnost finansijskog sektora, ne samo u svetu, već i kod nas – zaključak je panel diskusije 'Budućnost bankarstva u Srbiji' koja je održana tokom prve OMGcommerce konferenciji u Beogradu. Panelisti iz Societe Generale banke, MTS Banke i Telenor banke saglasni su da je na delu digitalna transformacija i da mi, hteli mi to ili ne, moramo ići u korak sa njom.

E-commerce

Mastercard u Srbiji: Korisnici spremniji za plaćanje pametnim telefonom

Dom omladine u Beogradu ugostio je prošle nedelje prvi OMGcommerce - konferenciju posvećenu finansijama i trgovini iz ugla 'mobile-first' korisnika. Više od 140 učesnika imalo je priliku da čuje domaće stručnjake iz domena e-commercea i bankarskog sektora, dok je jedan od gostiju bio i Gabriel Ghita, Business Development Manager u Mastercardu koji je prisutnima otkrio podatke i trendove najnovijeg istraživanja ove kompanije kada je reč o implementiranju novih platnih tehnologija.

E-commerce

Rast beskontaktnog plaćanja motiviše banke i korisnike da krenu putem digitalizacije

Vrednost tržišta elektronske trgovine u Centralnoj i Istočnoj Evropi procenjuje se između 10 i 15 milijardi evra, pri čemu je i u Srbiji primetan rast. O ovoj temi govorićemo na prvoj OMGcommerce konferenciji u Beogradu koju će otvoriti Gabriel Ghita, Business Development Manager u Mastercardu koji za Netokraciju otkriva koje nas novine očekuju na lokalnom tržištu, koje se sve investicije planiraju i u kom pravcu se kreće beskontaktno plaćanje.

Pročitaj dodatno…

Tehnologija

SBB predstavio EON Smart Box – pametne funkcije i 4K rezolucija sastavni deo ponude

SBB i United Grupa predstavili su danas u hotelu Metropol u Beogradu prvi 'smart box' u regionu koji spaja televizijske sadržaje sa Android TV digitalnim servisima. Novi uređaj nosi naziv EON i biće dostupan već od sutra.

Novost

Google uvodi naplatu za YouTube, Google Play i druge servise – cenu snose proizvođači u EU?

Pvi put u svojoj istoriji Gugl će naplaćivati licence proizvođačima telefona u Evropi za instalaciju njegovih servisa kao što su Google Play, YouTube ili Gmail.

Analiza

Opel uhvaćen u softverskoj prevari prilikom testiranja štetnih gasova – novi dizelgejt na pomolu?

Očigledno da pojedini proizvođači automobila teškom mukom razvijaju sisteme koji će umanjiti emitovanje štetnih gasova. Nakon ogromnog skandala koji i dalje potresa VW grupaciju, varanju se priključio još jedan veliki igrač - Opel.