E-commerce

E-commerce

Kako izgraditi poverenje kod kupaca primenom dobrog UX-a – i pritom povećati zaradu?

Pod sloganom 'Move you forward' , juče je i zvanično otpočela šesta po redu Webiz konferencija u okviru koje je održana i Webiz edukacija posvećena e-commercu. Među predavačima našao se i Nenad Ivanović iz kompanije Verisec koji je publiku upoznao sa temom kako uz napredan UX dizajn i poverenje kupaca uvećati online prodaju.

E-commerce

Kreće edukacija o prodaji za B2B startape – od 21. aprila u ICT Hub-u

ICT Hub po prvi put na ovim prostorima pokreće novi program edukacije namenjen prodavcima u startapima i kompanijama, a koji će obuhvatati 8 modula kroz koje prolaze sve važne aspekte prodajnog procesa - od privlačenja pažnje do do zaključenja prodaje.

E-commerce

Online prodaja od A do Š – tema predstojeće e-commerce edukacije u Zrenjaninu

Naredna Webiz poslovna edukacija održaće se 22. i 23. marta u hotelu Vojvodina i to na temu e-commercea. Šta posetioce očekuje ove godine i kako će izgledati program - otkrivamo u razgovoru sa direktorom Webiza, Vladimirom Kovačem.

E-commerce

E-commerce meetup u ICT Hub-u: Kako izabrati najbolju platformu za vaš web shop?

Predavanje na temu odabira odgovarajuće platforme za vašu Internet prodavnicu još jedan je povod za okupljane u okviru događaja posvećenih e-trgovini u organizaciji ICT Hub-a i održaće se 6. marta s početkom od 18 časova.

E-commerce

LimundoGrad uz grant od €167.517 počinje razvoj softvera za detekciju ‘online’ prevara

U razgovoru sa Vladimirom Nikolićem i Jovanom Šikanjom, otkrivamo kako je LimundoGrad razvio 'in-house' sistem za detekciju i prevenciju prevara na Internetu. Alat po imenu PRUNO, naredne dve godine razvijaće se kao 'spin-off' proizvod zahvaljujući programu sufinansiranja Fonda za inovacionu delatnost.

E-commerce

Kreće serija mesečnih e-commerce okupljanja u ICT Hub-u

Prvo u seriji okupljanja u ICT Hub-u posvećeno e-trgovini zakazano je za 1. februara u 18.00 u Playgroundu. Učesnici mogu očekivati mesečna e-commerce okupljanja, svake prve nedelje u mesecu.

E-commerce

Manjak kadra za ‘web shopove’ rezultovao dvomesečnim kursom na Univerzitetu Metropolitan

Univerzitet Metropolitan u saradnji sa Zoranom Milidrag, regionalnom direktorkom za e-commerce u SportVisionu, pokrenuo je dvomesečni kurs za e-commerce menadžera sa ciljem da edukuje novu generaciju digitalaca čije će osnovno zanimanje biti vođenje Internet prodavnice - kroz radionice zasnovane na studijama slučaja i nastavi koja će moći da se prati i na daljinu. U razgovoru sa Zoranom, saznajemo više o kursu.

E-commerce

Chatbot ‘Rea’ Raiffeisen banke stigla na Viber i Messenger za bržu komunikaciju sa klijentima

U saradnji sa kompanijom SAGA iz Beograda, Raiffeisen banka predstavila je u ponedeljak potpuno novu uslugu na domaćem tržištu - platformu za komunikaciju klijenata sa bankom, baziranu na veštačkoj inteligenciji. Reč je o softverskom rešenju koje je simbolično nazvano Rea (Raiffeisen Electronic Assistant).

E-commerce

Fakture od sada bez pečata i potpisa

Fakture i druge računovodstvene isprave više neće morati da sadrže pečat i potpis, niti će morati da budu štampane, saopšteno je danas iz Vlade Republike Srbije.

E-commerce

Više od 70% građana Srbije smatra da je Internet kupovina bezbedna

Poslednje istraživanje kompanije Mastercard koje je sprovedeno među građanima Srbije pokazuje da nivo poverenja korisnika u sigurnost plaćanja putem Interneta beleži sve veći rast. Od 77% građana koji transakcije vrše na ovaj način, čak tri četvrtine njih ističe da je takva kupovina sigurna. Koji su ostali trendovi u našoj zemlji kada je reč o e-commercu?

Pročitaj dodatno…

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]