€10.000 za najbolji esport tim - ovog vikenda u okviru rasprodatog finala EBL lige

€10.000 za najbolji esport tim – ovog vikenda u okviru rasprodatog finala EBL lige

Finalisti druge sezone EBL lige će se susresti 25. marta u zemunskom Madlenianumu, a teatar će ugostiti 450 najvatrenijih navijača koji će bodriti svoje omiljene timove u pohodu na titulu, ček od 10.000 evra - i mesto među najboljim evropskim timovima u Riotovom novom turniru pod nazivom European Masters 2018.

Meč koji će odlučiti balkanskog predstavnika u Evropi zakazan je za 14 časova, a posetiocima će biti otvoren ulaz od 12 časova, kada će moći da se druže sa nekim od predstavnika esport timova, tačnije sa Chodom, Sa1nom, Delićem, Hakkinenom i omiljenim voditeljem Đorđem Đurđevom.

Naime, kako SportKlub prenosi, Riot je otkrio ime takmičenja u koje će se plasirati pobednici regionalnih liga, među kojima je Esport Balkan Liga, a samo takmičenje će nositi naziv European Masters 2018.

Pored finala najveće LoL lige na Balkanu, obezbeđen je i jedan pravi LoL poklon – svaki posetilac će dobiti GOD STAFF JAX skin kod. #SKINWIN mečevi grupne faze se igraju svakog ponedeljka i četvrtka od 19 časova sve do samog finala, dok će se polufinale i meč za treće mesto odigrati 19. 20. i 22. marta.

Završnicu pomenute lige za Netokraciju je prokomentarisao i Mihajlo Jovanović Džaril CEO Fortuna esporta, organizacije koja stoji iza EBL takmičenja, a koji je istakao kako će ovo finale biti po mnogo čemu drugačije od prethodnog:

Pre svega, prostor kao što je Madlenianum daje finalu posebnu notu. Oduvek smo hteli da uradimo događaj u pozorištu ili bioskopu jer verujemo da je setup idealan, a Madlenianum ima svu potrebnu tehničku infrastrukturu koja je potrebna za esport, tako da je on odličan izbor. Takođe, fokusiraćemo se ovaj put malo više i na sam prenos, kako bismo fanovima koji će finale pratiti od kuće dočarali što bolje atmosferu iz sale.

Esport raste iz godine u godinu

Sa druge strane, Mihajlo smatra da će ovo biti jedan od značajnijih događaja za region, posebno zbog toga što su karte rasprodate deset dana pre samog događaja, što je jasan pokazatelj da je samostalan esport događaj sposoban da privuče publiku i da je ta publika spremna da plati takvo iskustvo. Džaril, između ostalog otkriva i sledeće:

Do sada, veći esport događaji su uglavnom bili deo neke veće manifestacije i tako se kačili na njenu promociju i posetioce kako bi osigurali publiku. Da se izrazim u koncertnom žargonu, esport nije više predgrupa, već zvezda samostalnog nastupa i mislim da ćemo videti obrnut trend – da će sajamske izložbe postati deo esporta. Očekivanja su da se rast nastavi, i da u narednim sezonama imamo još veće kapacitete za publiku koji će isto tako biti popunjeni do zadnjeg mesta.

Tim koji stoji iza organizacije Fortuna esport na čelu sa Mihajlom Jovanovićem Džarilom koji je CEO.

Pomenuvši planove za naredni period, Mihajlo nam otkriva da se početkom maja može očekivati start prve CS:GO sezone u 2018, uz najnoviju odluku da se i turskim timovima obezbedi učešće u takmičenju koji sa kvalitetnim timovima mogu povećati kvalitet igre unutar same lige.

“Detalje vezane za plejof još uvek nemamo, ali možemo da otkrijemo da planiramo da uradimo nešto malo drugačije od standardnog. Ljubitelji LoL-a će morati da sačekaju leto za novu sezonu, a mi ćemo se potruditi da bude uzbudljivija i kvalitetnija od ove”, zaključio je na kraju Jovanović.

Ukoliko niste u mogućnosti da prisustvujete završnici EBL lige, takmičenje možete pratiti uživo putem Fortuna Esports YouTube kanala. Iz organizacije napominju da su ulaznice već rasprodate i da nema slobodnih kontigenata.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Netokracija

Predstavljamo vam ‘Employer Branding Belgrade’ – online konferenciju koja otkriva nova pravila u IT industriji

Pravila za regrutovanje top talenta u IT-ju su se promenila… I zato organizujemo Employer Branding Belgrade - besplatni online događaj koji će pokušati da odgovori na pitanje šta zaposleni u tehnološkoj industriji danas traže kod svog poslodavca!

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.