€10.000 za najbolji esport tim - ovog vikenda u okviru rasprodatog finala EBL lige

€10.000 za najbolji esport tim – ovog vikenda u okviru rasprodatog finala EBL lige

Finalisti druge sezone EBL lige će se susresti 25. marta u zemunskom Madlenianumu, a teatar će ugostiti 450 najvatrenijih navijača koji će bodriti svoje omiljene timove u pohodu na titulu, ček od 10.000 evra - i mesto među najboljim evropskim timovima u Riotovom novom turniru pod nazivom European Masters 2018.

Meč koji će odlučiti balkanskog predstavnika u Evropi zakazan je za 14 časova, a posetiocima će biti otvoren ulaz od 12 časova, kada će moći da se druže sa nekim od predstavnika esport timova, tačnije sa Chodom, Sa1nom, Delićem, Hakkinenom i omiljenim voditeljem Đorđem Đurđevom.

Naime, kako SportKlub prenosi, Riot je otkrio ime takmičenja u koje će se plasirati pobednici regionalnih liga, među kojima je Esport Balkan Liga, a samo takmičenje će nositi naziv European Masters 2018.

Pored finala najveće LoL lige na Balkanu, obezbeđen je i jedan pravi LoL poklon – svaki posetilac će dobiti GOD STAFF JAX skin kod. #SKINWIN mečevi grupne faze se igraju svakog ponedeljka i četvrtka od 19 časova sve do samog finala, dok će se polufinale i meč za treće mesto odigrati 19. 20. i 22. marta.

Završnicu pomenute lige za Netokraciju je prokomentarisao i Mihajlo Jovanović Džaril CEO Fortuna esporta, organizacije koja stoji iza EBL takmičenja, a koji je istakao kako će ovo finale biti po mnogo čemu drugačije od prethodnog:

Pre svega, prostor kao što je Madlenianum daje finalu posebnu notu. Oduvek smo hteli da uradimo događaj u pozorištu ili bioskopu jer verujemo da je setup idealan, a Madlenianum ima svu potrebnu tehničku infrastrukturu koja je potrebna za esport, tako da je on odličan izbor. Takođe, fokusiraćemo se ovaj put malo više i na sam prenos, kako bismo fanovima koji će finale pratiti od kuće dočarali što bolje atmosferu iz sale.

Esport raste iz godine u godinu

Sa druge strane, Mihajlo smatra da će ovo biti jedan od značajnijih događaja za region, posebno zbog toga što su karte rasprodate deset dana pre samog događaja, što je jasan pokazatelj da je samostalan esport događaj sposoban da privuče publiku i da je ta publika spremna da plati takvo iskustvo. Džaril, između ostalog otkriva i sledeće:

Do sada, veći esport događaji su uglavnom bili deo neke veće manifestacije i tako se kačili na njenu promociju i posetioce kako bi osigurali publiku. Da se izrazim u koncertnom žargonu, esport nije više predgrupa, već zvezda samostalnog nastupa i mislim da ćemo videti obrnut trend – da će sajamske izložbe postati deo esporta. Očekivanja su da se rast nastavi, i da u narednim sezonama imamo još veće kapacitete za publiku koji će isto tako biti popunjeni do zadnjeg mesta.

Tim koji stoji iza organizacije Fortuna esport na čelu sa Mihajlom Jovanovićem Džarilom koji je CEO.

Pomenuvši planove za naredni period, Mihajlo nam otkriva da se početkom maja može očekivati start prve CS:GO sezone u 2018, uz najnoviju odluku da se i turskim timovima obezbedi učešće u takmičenju koji sa kvalitetnim timovima mogu povećati kvalitet igre unutar same lige.

„Detalje vezane za plejof još uvek nemamo, ali možemo da otkrijemo da planiramo da uradimo nešto malo drugačije od standardnog. Ljubitelji LoL-a će morati da sačekaju leto za novu sezonu, a mi ćemo se potruditi da bude uzbudljivija i kvalitetnija od ove“, zaključio je na kraju Jovanović.

Ukoliko niste u mogućnosti da prisustvujete završnici EBL lige, takmičenje možete pratiti uživo putem Fortuna Esports YouTube kanala. Iz organizacije napominju da su ulaznice već rasprodate i da nema slobodnih kontigenata.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Digitalni mediji

Kako da napravite podcast zbog kojeg nećete morati da prodate bubreg?

Šta morate da znate ukoliko želite da se upustite u avanturu zvanu podcast?

Startapi i poslovanje

Dejan Nikolić (Content Insights): Publika jednom mediju ne sme da bude inventar koji prodaje oglašivačima

U eri kada Facebook, Amazon i Google drže 70% budžeta za digital, kako se mediji mogu izboriti za svoj kolač? Jednostavno - moraju da promene način na koji su do sada poslovali.

Mobilno

Šta za domaće korisnike znači Google-Huawei situacija?

Veliku cenu trgovinskog rata između Sjedinjenih Američkih Država i Kine moraće da plati kompanija Huawei sa kojom Google ovih dana prekida saradnju. Otkrivamo šta to znači za korisnike uređaja ove kineske kompanije.

Propustili ste

Karijere

Čime se bavi IT admin i da li je on zadužen za baš sve tehničke probleme u kompaniji?

IT administratori imaju multifunkcionalne zadatke radeći na održavanju sistema, mrežnih infrastruktura i sajber bezbednosti. Kako u realnim uslovima izgleda baviti se ovom profesijom?

Internet marketing

Nagrade možda nisu merilo uspeha, ali nisu loše ukoliko ste agencija koja želi da bira klijente

Kako Ovation BBDO gleda na nagrade iz prethodnog perioda i da li su one rezultovale povećanjem obima posla? Na pitanja Netokracije odgovara Nikola Parun, Head of PR & Digital u ovoj beogradskoj agenciji.

Startapi i poslovanje

BioSense lansirao PARSEC program poslovne akceleracije – ukupna vrednost fonda €2,5 miliona

Kako bi startapima i drugim malim i srednjim preduzećima omogućili pristup neophodnom kapitalu, znanju, tržištima i tehnologiji, evropski projekat PARSEC nudi biznis akceleraciju za tehnološke proizvode i inovacije iz tri sektora: prehrana, energija i životna sredina.

Startapi i poslovanje

EY na #CXZG: Zašto konsultantske kuće ulaze u oblast korisničkog iskustva?

Korisničko iskustvo postaje veći 'buzzword' od digitalne transformacije - toliki da i konsultantske kuće ulaze u ovu oblast. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima EY-a u Hrvatskoj.

Internet marketing

Effie 2019: Ove godine bez zlatnog priznanja, agencija Ovation BBDO osvojila najviše nagrada

Na ceremoniji koja je održana u Ateljeu 212, sinoć su dodeljene četiri srebrne i četiri bronzane Effie nagrade za najefektivnije marketinške kampanje koje su realizovane u Srbiji tokom prošle godine.

Startapi i poslovanje

Damjan Geber: Edukacijom o značaju CX-a u fizičkom prostoru, stvaramo konkurentnije tržište

Dizajn je jedan od ključnih elemenata u procesu kreiranja kvalitetnog korisničkog iskustva u 'offline' prodavnicama ali i kancelarijama kompanija. O značaju arhitekture prostora sa poslovne strane, razgovaramo sa Damjanom Geberom, direktorom agencije Brigada.