EasyPass: privatni časove za sve učenike, dodatna zarada za nastavnike

Domaći EasyPass nudi privatne časove za sve učenike — a dodatnu zaradu za nastavnike

EasyPass platforma domaćih osnivača profesore i nastavnike širom Srbije povezuje sa učenicima, povećavajući im broj zakazanih časova, samim time i mogućnost dodatne zarade. A, učenicima su dostupni privatni časovi iz svih predmeta.

Tokom školovanja, mnogim učenicima i studentima potrebni su privatni časovi iz predmeta koji im iz ovog ili onog razloga ne idu baš najbolje. Pa i kasnije, u svetu koji se stalno menja diktirajući tempo doživotnog učenja, tu i tamo zatreba edukacija iz raznoraznih oblasti.

S druge strane, svi znamo da je nastavnička profesija u Srbiji marginalizovana, nedostojno plaćena i sve manje popularna među mladim ljudima koji tek biraju svoj karijerni put. Dok se ne desi reforma školskog sistema, jedno od potencijalnih rešenja koje radi u obostranu korist — kako učenika, tako i nastavnika — jeste privatna nastava.

Prepoznavši problematiku koju smo opisali, Marijana Jovanović i Jana Pejčić dosetile su se da pokrenu startap EasyPass, namenjen umrežavanju učenika i predavača iz bilo koje oblasti. U pitanju je digitalna platforma koja olakšava i ubrzava proces zakazivanja privatnih, online časova.

Između ostalog, platforma EasyPass obuhvata preko 30 stranih jezika, matematiku, informatiku i druge predmete koji se pohađaju tokom osnovnog i srednjoškolskog obrazovanja, kao i na fakultetu. Prema rečima jedne od osnivačica, Marijane Jovanović, platforma je u potpunosti ustrojena po meri korisnika:

Korisnici mogu potpuno prilagoditi uslugu svojim potrebama, budžetu, slobodnom vremenu. Beneficije EasyPass platforme ne odnose se samo na učenike, već pružaju i značajne prednosti profesorima. Profesori dobijaju vidljivost i promociju među velikim brojem korisnika, povećavajući broj zakazanih časova i time ostvarujući dodatnu zaradu.

Upravo nam je Marijana, u intervjuu koji sledi, opisala sve pojedinosti vezane za platformu, svoje poslovanje, te pogodnosti koje od nje imaju korisnici.

Od ideje do realizacije

Marijana i Jana dobile su inspiraciju za pokretanje EasyPass-a dok su još uvek bile na studijama ekonomije. Prošavši kroz čitav školski sistem — od osnovnog do visokog obrazovanja — svedočile su činjenici da su učenici osnovnih i srednjih škola, ali i studenti, neretko u potrazi za kvalitetnom dodatnom nastavom što nije uvek lako:

Otkrile smo da je pronalaženje takvih profesora izuzetno izazovno. Tradicionalni načini, poput raspitivanja, traženja brojeva telefona na Facebook-grupama ili čitanja oglasa na autobuskim stanicama ili u novinama, oduzimaju baš puno vremena. Tada nam je sinula ideja o stvaranju platforme koja bi olakšala ovo povezivanje u svega nekoliko klikova.

Krenule smo s realizacijom odmah nakon završetka fakulteta, i to bez prethodnog iskustva i jasnog puta. Jedan od ključnih izazova bio je pronalaženje trećeg člana tima, programera, koji bi mogao tehnički da kreira platformu prema našim zamislima.

Kako obe potiču iz preduzetničkih porodica, i “nisu želele tradicionalan posao od devet do pet”, odlučile su da pokrenu vlastiti biznis koji će ponuditi rešenje za problem s kojim su se susretale tokom školovanja.

Marijana i Jana diplomirale su ekonomiju na FEFA fakultetu, a nakon toga su stekle master diplome iz oblasti Internacionalnog poslovanja i biznisa na internacionalnom programu koji je kreiran u saradnji FON-a i Middlesex University-a. Ubrzo su pronašle i programera, Mladena Terzića koji je postao njihov treći suosnivač, o čijoj ekspertizi naša sagovornica ima samo reči hvale:

Mladen je Full Stack programer i aktivno se bavi programiranjem više od 10 godina. Njegova stručnost u oblasti tehnologije i razvoja softvera ključna je za tehnički aspekat platforme, omogućavajući nam da ostvarimo naše ciljeve.

Što se tiče ostatka tima, tu su praktikanti/studenti koji pružaju podršku projektu, naročito u oblasti marketinga, kako Marijana ističe “unoseći svoju kreativnost i svežu energiju”. Takođe, EasyPass ekipa imala je priliku i da aktivno radi s brojnim ekspertima koji su joj pružili mentorsku podršku iz različitih oblasti, uključujući pravnu regulativu, finansije, prodaju.

Znanje se najbolje širi kroz jaku zajednicu

Uprkos velikoj potražnji za kvalitetnim privatnim časovima, Marijana ističe da ne postoji veliki broj konkurentskih platformi na teritoriji Srbije, kao ni u regionu. Ona dodaje da, iako EasyPass možda nije jedina platforma ovog tipa, izdvaja ih poseban pristup neformalnoj edukaciji, konstantna podrška korisnicima i okupljanje zajednice na mrežama:

Važno je naglasiti da, iako nije teško napraviti softver koji povezuje dve strane, izgradnja dugotrajnih i lojalnih odnosa sa svim uključenim stranama, uključujući profesore, učenike i roditelje, predstavlja ključnu vrednost EasyPass platforme.

Posvećeni smo stvaranju zajednice koja prevazilazi jednostavnu ‘online’ povezanost, te se trudimo da izgradimo poverenje i zadovoljstvo među svim korisnicima. Posvećenost korisnicima ogleda se u pristupu i načinu rada, a sami korisnici često ističu jednostavnost korišćenja platforme kao jednu od glavnih prednosti.

Kada je reč o korisnicima, Marijana nam je objasnila da profesori mogu besplatno da se registruju na platformi. Međutim, kako bi održavali zakazane časove, plaćaju pretplatu koja je bazirana na broju časova koje imaju. Dakle, zarada platforme zasniva se na članarinama koje profesori plaćaju kako bi bili vidljivi i promovisani na platformi.

Pored toga što obuhvata sve predmete koji se izučavaju tokom osnovnog i srednjeg obrazovanja, te preko 30 jezika, platforma nudi i specijalizovane časove kao što su poslovni engleski i poslovni nemački, pružajući dodatne opcije za one koji žele unaprediti svoje jezičke veštine u poslovnom kontekstu.

Treći član tima je programer, što je značajno smanjilo troškove vezane za izgradnju same platforme.

O uspehu platforme svedoče zainteresovanost investitora i odjek među korisnicima

Ideja je bootstrap-ovana iz Marijaninih, Janinih i Mladenovih studentskih budžeta. Naša sagovornica ističe da su startu imali prednost zato što je treći član tima programer, što je značajno smanjilo troškove vezane za izgradnju same platforme. A, potom, fondovi su prepoznali unikatnost ideje i finansije su krenule da se množe:

Ubrzo smo bili deo Univerzum programa, gde smo dobile bespovratna sredstva u iznosu od €2.500. Nakon toga, bili smo u prvoj generaciji Katapult programa, gde smo dobili grant u iznosu od €20.000, uz mogućnost matchovanja investicije. Prošle godine smo uspele da podignemo prvu tranšu ‘pre-seed’ runde u iznosu od €70.000 od anđela investitora, a Katapult je dodatno ‘match’-ovao tu investiciju.

Na samom početku, tim je radio isključivo na razvoju platforme, dok je sada njihov glavni fokus na rastu broja korisnika i njihovog zadovoljstva. Trenutno, EasyPass ima preko 200 aktivnih profesora, dok se u bazi nalazi više od 4.000 onih zainteresovanih da drži časove putem platforme. Zainteresovanost je toliko eskalirala da, kako Marijana tvrdi, nema više potrebe za dodatnom reklamom:

Već godinu dana nismo imali potrebu za reklamama kako bismo privukli nove profesore; svi novi članovi dolaze po preporuci, što ukazuje na pozitivan odjek među profesorima.

Što se tiče marketinških strategija, imamo drugačiji pristup ka roditeljima i učenicima. Najbolje rezultate donose plaćene reklame na društvenim mrežama: Facebook-u i Instagram-u, kao i plaćene reklame i pozicioniranje na Google-u.

Pored navedenog, aktivni su i na TikTok-u, okupljaju aktivnu Viber zajednicu, i redovno šalju Newsletter svim postojećim korisnicima, čime se trude da održe aktivnost i bliskost sa korisnicima. Marijana, zaključuje da je dosadašnji rast svedočanstvo uspeha i dokaz da platforma zaista doprinosi olakšavanju procesa zakazivanja privatnih časova i razvoju neformalnog obrazovanja.

Posvećenost korisnicima ogleda se u pristupu i načinu rada, a sami korisnici često ističu jednostavnost korišćenja platforme kao jednu od glavnih prednosti.

Jasan plan za budućnost: Stupanje na B2B tržište

Kako je domaća startap zajednica mala i hermetična, svi njeni članovi se uglavnom poznaju i međusobno podržavaju. Stoga, EasyPass ekipa učestvovala je na različitim programima i time povećala svoju vidljivost. Bili su deo Katapulta i Tenderly-jeve Garaže, a od benefita koje su imali od učešća, Marijana bi posebno izdvojila:

‘Founder to founder’ povezivanje, jer niko vas bolje ne razume od ‘founder’-a koji je prošao kroz slične probleme. Obrazovanje za sve aspekte razvoja, pošto redovno sarađujemo sa mentorima u personalizovanim sesijama.

Promociju prema različitim fondovima i investitorima, pošto kroz ove programe, dobijamo vidljivost i priliku da se predstavimo relevantnim investitorima i fondovima, što nam pomaže u privlačenju potrebne podrške za dalji rast.

U skladu sa navedenim, EasyPass planovi za 2024. godinu veoma su ambiciozni. Kao sledeći korak, naša sagovornica najavljuje ekspanziju na region, sa namerom da otvore najmanje dva nova tržišta. A da su blizu ostvarenja svojih ciljeva, svedoči činjenica da je krajem prošle godine, portfolio proizvoda koje nudi platforma proširen grupnom pripremom za prijemne ispite, što će dodatno doprineti rastu broja korisnika i zakazanih časova, sve do juna.

Za kraj, Marijana najavljuje širenje ponude i na segment firmi, stupajući tako na B2B tržište. Kako kaže, kroz Easy for Business Dashboard, HR timovi će imati mogućnost praćenja napretka zaposlenih u učenju stranih jezika. Da bi uspeo u svemu navedenom, EasyPass će tokom godine raditi i na proširenju svog tima.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Vega IT ulaže €1.000.000 u osnivanje novog startapa Thrivea

Kao nastavak globalnog širenja poslovanja, kompanija Vega IT najavila je novi poslovni poduhvat. Ovog puta, rade na razvoju inovativnog HR SaaS rešenja pod imenom Thrivea.

Startapi i poslovanje

Anygo je novi servis za deljenje vozila u Beogradu putem aplikacije – čija se mreža širi

Na ulicama glavnog grada pojavili su se mali gradski Hyundai automobili sa natpisom 'Anygo car sharing'. Prestonica je konačno dobila jedan ovakav servis, a mi vam u intervjuu sa osnivačem startapa 'Anygo' otkrivamo kako on funkcioniše i na koji način je nastao.

Novost

Sve što treba da znate o aplikaciji Agencije za privredne registre

APR je uveo aplikaciju za sastavljanje i podnošenje finansijskih izveštaja za 2023. godinu, u skladu sa Zakonom o računovodstvu. Za vas smo izdvojili najvažnije pojedinosti vezane za njeno korišćenje.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Novi GapMinder Fond II s kapitalom od €80 miliona targetira i srpske startape!

GapMinder Ventures, VC fond koji je dosad primarno ulagao u tehnološke kompanije iz Rumunije, pokreće GapMinder Fond II, investicioni paket od 80 miliona evra koji će biti alociran i na širem istočnoevropskom regionu, pa tako i Srbiji i Hrvatskoj.

Tehnologija

SEO Spam: Kako su AI generisani advokati pokušali da prevare Netokraciju?

Razvojem veštačke inteligencije cyber kriminalci postaju sve veštiji, a napadi sve maliciozniji. Donosimo vam priču o tome kako smo uspeli da raskrinkamo jedan takav pokušaj ucene.

Office Talks Podcast

Da li će Bitcoin doći do $100.000?

Dolazak Bitcoin ETF-a izazvao je pažnju mnogih u Web3 svetu. Upravo o ovoj temi ali i o stanju na tržištu kriptovaluta, razgovarali smo u novoj epizodi podkasta sa Aleksandrom Matanovićem, direktorom i osnivačem kripto menjačnice ECD.rs.

Mobilno

Uživo praćenje prevoza u Beogradu od danas na Google mapama!

Google je u okviru svoje aplikacije mapa na pametnim telefonima omogućio praćenje javnog prevoza u realnom vremenu za našu prestonicu.

Digitalni mediji

Vladimir Kovač: Iz zajednice se regrutuje radna snaga, zato kompanije treba da budu deo događaja

Zrenjaninski hotel Vojvodina tradicionalno će krajem aprila ugostiti još jednu DigiTalk konferenciju i edukaciju posvećenu e-trgovini. O važnosti održavanja ovakvih događaja za kreativnu, digitalnu i IT zajednicu, razgovaramo sa jednim od osnivača i organizatora konferencije.

Sponzorisano

Bosch inženjerski centar u Srbiji zapošljava IT stručnjake koji razvijaju rešenja za auto industriju

Ubrzani razvoj 'automotive' industrije i okretanje u smeru sve veće integracije digitalnih rešenja, otvorile su jedno sasvim novo poglavlje za tehnološke i IT kompanije. Jedan od lidera u razvoju digitalnih rešenja za auto industriju je i kompanija Bosch, čiji IT sektor u Srbiji zapošljava više od 400 stručnjaka.