Manjak kadra za 'web shopove' rezultovao dvomesečnim kursom na Univerzutetu Metropolitan

Manjak kadra za ‘web shopove’ rezultovao dvomesečnim kursom na Univerzitetu Metropolitan

Univerzitet Metropolitan u saradnji sa Zoranom Milidrag, regionalnom direktorkom za e-commerce u SportVisionu, pokrenuo je dvomesečni kurs za e-commerce menadžera sa ciljem da edukuje novu generaciju digitalaca čije će osnovno zanimanje biti vođenje Internet prodavnice - kroz radionice zasnovane na studijama slučaja i nastavi koja će moći da se prati i na daljinu. U razgovoru sa Zoranom, saznajemo više o kursu.

Nije tajna da Internet trgovina u Srbiji beleži sve veći rast – bilo da govorimo o plaćanju karticama ili pouzećem. Pored velikih trgovinskih lanaca sve je veći broj i malih prodavnica koje se okreću webu kao jedinstvenom kanalu prodaje, a efekti efikasne „prodavnice“ osete se i u drugim industrijama – ponajviše u ugostiteljstvu i turizmu.

„Veći broj prodavnica iznedrio je i potrebu za kadrom koji će upravljati tim aspektom posla„, započinje razgovor Zorana, koja je proteklih godinu dana blisko radila sa Univerzitetom Metropolitan iz Beograda na razvoju jednog sveobuhvatnog kursa za potrebe edukacije naredne generacije e-commerce menadžera:

Gotovo sve Internet prodavnice suočavaju se sa istim problemom koji danas pogađa i razvojni deo IT industrije – nedostatak kadra. Kompanije danas ulažu ogromne napore u prekvalifikaciju svojih zaposlenih kako bi oni mogli da vode njihov online shop. Nažalost, kada taj kadar promeni radno okruženje, poslodavci se vraćaju na nulu i proces edukacije kreće iznova.

Kurs u trajanju od 8 nedelja – prva generacija kreće već 13. marta

Pod mantrom „Nauči da vodiš Internet prodavnicu“, Univerzitet Metropolitan raspisao je konkurs za upis prve generacije polaznika dvomesečnog kursa koji se sastoji iz osam radnih nedelja i 16 modula u okviru kojih će polaznici moći da uče o temama kao što su digitalni ekosistem, traffic driveri, društvene mreže, CRM sistemi i retailing servisi. Nastava će se obavljati u grupi od 20 do maksimalno 30 polaznika, dok prva generacija kreće sa edukacijom već 13. marta.

Na pitanje Netokracije koliko je danas izražena potreba za ovim kadrom, Milidrag ističe da funkciju e-commerce menadžera uglavnom obavljaju digitalci, osobe koje su se tokom karijere usmerile u tom pravcu, ali koje nisu školovane za taj posao:

Uprkos mišljenju da se neko ko vodi Internet prodaju bavi samo digitalnim marketingom, posao je daleko zahtevniji i predstavlja spoj marketinga i prodaje, kao i drugih potrebnih veština koje jasnim i merljivim metodama mogu pokazati koliko su pojedini digitalni kanali efikasni i koliko su doprineli prodaji vaše robe.

Zorana kaže da je e-commerce kurs partnerski razvijan u saradnji sa Metropolitan Univerzitetom, kao i da polaznici mogu da očekuju intenzivan rad sa predstavnicima velikih i malih Internet prodavnica u Srbiji, kao i ekspertima i konsultantima od kojih će iz prve ruke naučiti šta je to što danas odlikuje uspešnu web prodaju.

Polaznicima na raspolaganju i učenje na daljinu

Pored nastave koja će moći da se sluša i na daljinu (a pretpostavlja se da će se odvijati u večernjim časovima zbog posla), polaznicima će biti obezbeđena i praksa u web shop-ovima gde će moći da primene i pokažu stečeno znanje. Kako je kurs namenjen početnicima, među kojima su svakako i oni koji imaju prethodnog iskustva u vođenju Internet prodavnice, za zaposlene u online shop-ovima koji žele da unaprede svoje znanje biće omogućen i mentorski rad 1-na-1.

Standardna cena kursa za e-commerce menadžere iznosi 500 evra, dok je u toku promo cena za upis do 20. februara i iznosi 300 evra, sa mogućnošću plaćanja u dve rate. Studenti Metropolitan Univerziteta ostvaruju dodatnih 10% popusta, a više informacija o kursu dostupno je na zvaničnom sajtu ove obrazovne institucije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Kultura 2.0

Da li su IT firme u Srbiji dovoljno društveno odgovorne?

Kompanija Devtech donirala je 50 računara i propratne opreme neprofitnim organizacijama, što nam je povod da se zapitamo da li na nivou industrije radimo dovoljno da vratimo društvu iz kog potičemo.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Startapi, Demo Day u Solunu čeka vaše prijave – otvorene su do 25. avgusta

Peti po redu Thessaloniki Demo Day u organizaciji grčkog stratap haba OK!Thess održaće se 12. septembra u Solunu, a njegov cilj je povezivanje startapa sa investitorima iz Grčke i jogoistočne Evrope.

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?