Manjak kadra za ‘web shopove’ rezultovao dvomesečnim kursom na Univerzitetu Metropolitan

Univerzitet Metropolitan u saradnji sa Zoranom Milidrag, regionalnom direktorkom za e-commerce u SportVisionu, pokrenuo je dvomesečni kurs za e-commerce menadžera sa ciljem da edukuje novu generaciju digitalaca čije će osnovno zanimanje biti vođenje Internet prodavnice - kroz radionice zasnovane na studijama slučaja i nastavi koja će moći da se prati i na daljinu. U razgovoru sa Zoranom, saznajemo više o kursu.

Nije tajna da Internet trgovina u Srbiji beleži sve veći rast – bilo da govorimo o plaćanju karticama ili pouzećem. Pored velikih trgovinskih lanaca sve je veći broj i malih prodavnica koje se okreću webu kao jedinstvenom kanalu prodaje, a efekti efikasne „prodavnice“ osete se i u drugim industrijama – ponajviše u ugostiteljstvu i turizmu.

„Veći broj prodavnica iznedrio je i potrebu za kadrom koji će upravljati tim aspektom posla„, započinje razgovor Zorana, koja je proteklih godinu dana blisko radila sa Univerzitetom Metropolitan iz Beograda na razvoju jednog sveobuhvatnog kursa za potrebe edukacije naredne generacije e-commerce menadžera:

Gotovo sve Internet prodavnice suočavaju se sa istim problemom koji danas pogađa i razvojni deo IT industrije – nedostatak kadra. Kompanije danas ulažu ogromne napore u prekvalifikaciju svojih zaposlenih kako bi oni mogli da vode njihov online shop. Nažalost, kada taj kadar promeni radno okruženje, poslodavci se vraćaju na nulu i proces edukacije kreće iznova.

Kurs u trajanju od 8 nedelja – prva generacija kreće već 13. marta

Pod mantrom „Nauči da vodiš Internet prodavnicu“, Univerzitet Metropolitan raspisao je konkurs za upis prve generacije polaznika dvomesečnog kursa koji se sastoji iz osam radnih nedelja i 16 modula u okviru kojih će polaznici moći da uče o temama kao što su digitalni ekosistem, traffic driveri, društvene mreže, CRM sistemi i retailing servisi. Nastava će se obavljati u grupi od 20 do maksimalno 30 polaznika, dok prva generacija kreće sa edukacijom već 13. marta.

Na pitanje Netokracije koliko je danas izražena potreba za ovim kadrom, Milidrag ističe da funkciju e-commerce menadžera uglavnom obavljaju digitalci, osobe koje su se tokom karijere usmerile u tom pravcu, ali koje nisu školovane za taj posao:

Uprkos mišljenju da se neko ko vodi Internet prodaju bavi samo digitalnim marketingom, posao je daleko zahtevniji i predstavlja spoj marketinga i prodaje, kao i drugih potrebnih veština koje jasnim i merljivim metodama mogu pokazati koliko su pojedini digitalni kanali efikasni i koliko su doprineli prodaji vaše robe.

Zorana kaže da je e-commerce kurs partnerski razvijan u saradnji sa Metropolitan Univerzitetom, kao i da polaznici mogu da očekuju intenzivan rad sa predstavnicima velikih i malih Internet prodavnica u Srbiji, kao i ekspertima i konsultantima od kojih će iz prve ruke naučiti šta je to što danas odlikuje uspešnu web prodaju.

Polaznicima na raspolaganju i učenje na daljinu

Pored nastave koja će moći da se sluša i na daljinu (a pretpostavlja se da će se odvijati u večernjim časovima zbog posla), polaznicima će biti obezbeđena i praksa u web shop-ovima gde će moći da primene i pokažu stečeno znanje. Kako je kurs namenjen početnicima, među kojima su svakako i oni koji imaju prethodnog iskustva u vođenju Internet prodavnice, za zaposlene u online shop-ovima koji žele da unaprede svoje znanje biće omogućen i mentorski rad 1-na-1.

Standardna cena kursa za e-commerce menadžere iznosi 500 evra, dok je u toku promo cena za upis do 20. februara i iznosi 300 evra, sa mogućnošću plaćanja u dve rate. Studenti Metropolitan Univerziteta ostvaruju dodatnih 10% popusta, a više informacija o kursu dostupno je na zvaničnom sajtu ove obrazovne institucije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Sponzorisano

HTEC: Kako smo iz korena promenili posao klijenta koji posluje globalno već 30 godina?

Da biste kao kompanija zadržali svoje stručnjake neophodno je da znate šta oni misle o vama. Veliki broj zaposlenih znači i isto toliko papira za evaluaciju. Tu na scenu stupa rešenje koje je razvio i implementirao domaći HTEC za kompaniju Great Place to Work.

Internet marketing

Ultimativni spisak konferencija i događaja za digitalne marketare

Konferencije predstavljaju pravu priliku za sticanje novih saznanja i važnih kontakata. Godina samo što je počela i sada je pravo vreme da se upoznate sa događajima u Evropi koji su pristupačni za obići.

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10 procenata

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Propustili ste

Karijere

Šta vaši (budući) senior programeri zaista žele?

Šta je za programere zanimljiv projekat i kada se odlučuju na promenu radnog mesta?

Društvene mreže

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Kultura 2.0

Razum i uticajnost

Nema sumnje da su influenseri tu da ostanu, pa čak i pored svih skandala i glavobolja koje prate saradnju sa njima. Bili veliki ili mali, brendovi su se po oprobanom „kud svi tu i mali Mujo“ sistemu uhvatili u kolo iz kojeg nema lakog izlaska. Retko ko tu zapravo stane da razmisli o tome šta […]

Mobilno

Kako izmeriti zagađenost vazduha u vašem gradu?

Prethodnih dana sve češće se govori zagađenju vazduha u Srbiji. Merne stanice svakodnevno prikupljaju podatke o kvalitetu vazduha, a nivo štetnosti možemo pratiti upravo putem naših pametnih telefona.

Internet marketing

Šta treba da znate ako izdajete stan putem sajta Airbnb?

U Beogradu trenutno ima preko 4.000 aktivnih izdavača na Airbnb-u uz godišnji rast oko 45%. Platforma ima ogroman broj mogućnosti, a ovo su neke od osnovnih koje biste trebali da zapamtite ukoliko izdajete stan putem ovog sajta.

Karijere

Poslovi.infostud.com lansirali Employer Branding Studio kako bi HR potrebe klijenta zadovoljili pod ‘jednim krovom’

Usluge Employer Branding Studija već koriste najveći srpski poslodavci - među njima nisu samo tehnološke kompanije.