Manjak kadra za 'web shopove' rezultovao dvomesečnim kursom na Univerzutetu Metropolitan

Manjak kadra za ‘web shopove’ rezultovao dvomesečnim kursom na Univerzitetu Metropolitan

Univerzitet Metropolitan u saradnji sa Zoranom Milidrag, regionalnom direktorkom za e-commerce u SportVisionu, pokrenuo je dvomesečni kurs za e-commerce menadžera sa ciljem da edukuje novu generaciju digitalaca čije će osnovno zanimanje biti vođenje Internet prodavnice - kroz radionice zasnovane na studijama slučaja i nastavi koja će moći da se prati i na daljinu. U razgovoru sa Zoranom, saznajemo više o kursu.

Nije tajna da Internet trgovina u Srbiji beleži sve veći rast – bilo da govorimo o plaćanju karticama ili pouzećem. Pored velikih trgovinskih lanaca sve je veći broj i malih prodavnica koje se okreću webu kao jedinstvenom kanalu prodaje, a efekti efikasne “prodavnice” osete se i u drugim industrijama – ponajviše u ugostiteljstvu i turizmu.

“Veći broj prodavnica iznedrio je i potrebu za kadrom koji će upravljati tim aspektom posla“, započinje razgovor Zorana, koja je proteklih godinu dana blisko radila sa Univerzitetom Metropolitan iz Beograda na razvoju jednog sveobuhvatnog kursa za potrebe edukacije naredne generacije e-commerce menadžera:

Gotovo sve Internet prodavnice suočavaju se sa istim problemom koji danas pogađa i razvojni deo IT industrije – nedostatak kadra. Kompanije danas ulažu ogromne napore u prekvalifikaciju svojih zaposlenih kako bi oni mogli da vode njihov online shop. Nažalost, kada taj kadar promeni radno okruženje, poslodavci se vraćaju na nulu i proces edukacije kreće iznova.

Kurs u trajanju od 8 nedelja – prva generacija kreće već 13. marta

Pod mantrom “Nauči da vodiš Internet prodavnicu”, Univerzitet Metropolitan raspisao je konkurs za upis prve generacije polaznika dvomesečnog kursa koji se sastoji iz osam radnih nedelja i 16 modula u okviru kojih će polaznici moći da uče o temama kao što su digitalni ekosistem, traffic driveri, društvene mreže, CRM sistemi i retailing servisi. Nastava će se obavljati u grupi od 20 do maksimalno 30 polaznika, dok prva generacija kreće sa edukacijom već 13. marta.

Na pitanje Netokracije koliko je danas izražena potreba za ovim kadrom, Milidrag ističe da funkciju e-commerce menadžera uglavnom obavljaju digitalci, osobe koje su se tokom karijere usmerile u tom pravcu, ali koje nisu školovane za taj posao:

Uprkos mišljenju da se neko ko vodi Internet prodaju bavi samo digitalnim marketingom, posao je daleko zahtevniji i predstavlja spoj marketinga i prodaje, kao i drugih potrebnih veština koje jasnim i merljivim metodama mogu pokazati koliko su pojedini digitalni kanali efikasni i koliko su doprineli prodaji vaše robe.

Zorana kaže da je e-commerce kurs partnerski razvijan u saradnji sa Metropolitan Univerzitetom, kao i da polaznici mogu da očekuju intenzivan rad sa predstavnicima velikih i malih Internet prodavnica u Srbiji, kao i ekspertima i konsultantima od kojih će iz prve ruke naučiti šta je to što danas odlikuje uspešnu web prodaju.

Polaznicima na raspolaganju i učenje na daljinu

Pored nastave koja će moći da se sluša i na daljinu (a pretpostavlja se da će se odvijati u večernjim časovima zbog posla), polaznicima će biti obezbeđena i praksa u web shop-ovima gde će moći da primene i pokažu stečeno znanje. Kako je kurs namenjen početnicima, među kojima su svakako i oni koji imaju prethodnog iskustva u vođenju Internet prodavnice, za zaposlene u online shop-ovima koji žele da unaprede svoje znanje biće omogućen i mentorski rad 1-na-1.

Standardna cena kursa za e-commerce menadžere iznosi 500 evra, dok je u toku promo cena za upis do 20. februara i iznosi 300 evra, sa mogućnošću plaćanja u dve rate. Studenti Metropolitan Univerziteta ostvaruju dodatnih 10% popusta, a više informacija o kursu dostupno je na zvaničnom sajtu ove obrazovne institucije.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Plaćali ste CarGo putem PayPala? NBS će vam poslati sporazum o priznanju krivice

Zatekla vas je koverta i u prvi mah ne verujete šta čitate. Bez panike, uz sporazumno priznanje krivice ne plaćate nikakvu kaznu.

Karijere

Platforme za zapošljavanje otkrivaju trendove u IT-ju: Ko su najtraženiji kadrovi i tehnologije?

Otkrivamo kako u ovom trenutku u Srbiji izgleda presek stanja na IT tržištu po pitanju zapošljavanja.

Gaming

Kako je gejming promenio svet: Od arkadnih mašina do veštačke inteligencije i online igranja

Na nedavno završenom Weekend Media Festivalu održan je panel o globalno sve zanimljivijoj temi 'Kako je gejming promenio svet'. Panelisti su u najvećoj meri govorili o istorijatu i budućnosti ove industrije u regionu ali i šire.

Propustili ste

Gaming

Kako je gejming promenio svet: Od arkadnih mašina do veštačke inteligencije i online igranja

Na nedavno završenom Weekend Media Festivalu održan je panel o globalno sve zanimljivijoj temi 'Kako je gejming promenio svet'. Panelisti su u najvećoj meri govorili o istorijatu i budućnosti ove industrije u regionu ali i šire.

Karijere

Huawei poziva studente iz Srbije da upoznaju 5G i AI iz prve ruke kroz edukativni program

Studenti tehničkih fakulteta i informacionih tehnologija u Srbiji do 7. oktobra mogu da se prijave za učešće u programu za mlade talente kompanije Huawei. U sklopu programa studenti će imati priliku iz prve ruke da uče o novim tehnologijama koje aktivno menjaju svet oko nas.

Karijere

Razgovori sa seniorima: Kako domaću IT industriju vidi Delivery direktor?

Nikola Đorđević iz kompanije Levi9 deli svoja razmišljanja.

Startapi i poslovanje

Za domaći Alt Labs stiže milionska investicija u tokenima za dalju decentralizaciju data centara

Ovaj tim dobio je prvi finansijski doprinos prikupljanjem vrednosti od preko milion dolara od Protocol Labs-a za razvoj svog ekosistema Filmine čiji je krajnji cilj decentralizacija data centara.

Office Talks Podcast

U čemu je tajna najboljih IT poslodavaca?

O brendiranju poslodavaca sve se više priča u korporativnom i IT svetu u Srbiji. Čini se da je ovo jedna od retkih oblasti gde naša zemlja ne kaska mnogo za razvijenim državama. Upravo o ovoj oblasti i dobrim praksama razgovaramo sa Katarinom Šonjić - Employer Branding konsultantom.

Startapi i poslovanje

Domaći Tapni osigurao €200.000 investicije od investitora okupljenih oko Inicijative Digitalna Srbija

Poslovni anđeli koja okuplja DSI investirali su 200.000 evra u domaći startap Tapni koji nudi rešenje za digitalizovanje vizit karti tj. razmenu poslovnih kontakata.