Društvena mreža sa sedištem u Kaliforniji predstavila je svetskoj javnosti nove kvartalne rezultate za ovu godinu, koji su u velikoj meri fokusirani na prihod ove kompanije i ukupan broj korisnika. Facebook već sada može da se pohvali sa dve milijarde aktivnih korisnika mesečno, dok čak 1,3 milijardi ljudi koristi ovu mrežu svakog dana.
Šuškanja da će Facebook priče uskoro biti dostupne i na stranicama u okviru ove društvene mreže postaju sve glasnije. Na nekim stranicama se već pojavila opcija Story. Međutim, o čemu se tu zapravo radi?
Messenger bez reklama? Za Australiju i Tajland već daleka prošlost, a isti scenario očekuje i ostatak korisnika ove aplikacije širom sveta. Facebook je najavio da će do kraja meseca određeni procenat korisnika na početnoj strani ove aplikacije moći da vidi oglase, a tokom narednih meseci taj broj će postepeno povećavati.
Uprkos ranijem oklevanju od strane Facebook-a, korisnici će ubuduće moći da svoje GIF-ove postavljaju direktno - poput fotografije ili videa, čak i ako GIF nije postavljen na servisu GIPHY.
Facebook već sada deo svog uspeha može da pripiše mnogobrojnim servisima i aplikacijama koje su preuzele neke od najznačajnijih funkcija poznate društvene mreže. Nakon kopiranja Snapchata i lansiranja Instagram Stories, iz Facebooka pripremaju novu aplikaciju za grupni video chat pod nazivom Bonfire - nalik servisu Houseparty koji je lansiran prošle godine.
Društvena mreža sa sedištem u kalifornijskom gradiću Menlo Park, objavila je danas kako je nova funckija pod nazivom 'Find Wi-Fi' dostupna za sve korisnike Facebook aplikacije širom sveta. Kao što i sam naziv ukazuje, korisnici će na ovaj način biti u prilici da na lak i jednostavan način pronađu otvorene Wi-Fi tačke u zavisnosti na kojoj lokaciji se nalaze.
Korisnici Facebooka uskoro bi mogli da dobiju dodatne opcije uz novi .GIF odeljak koji će postati sastavni deo komentara na ovoj mreži, a koji će doprineti bržem i lakšem slanju ovih pokretnih slika. Poklon korisnicima kompanije iz Menlo Parka dolazi upravo na 30 godišnjicu ovog formata koji je prvi put realizovan i lansiran sada već davne 1987. godine.
Iako je Snapchat i dalje prvi izbor kada su u pitanju društvene mreže kod mlađe populacije, Facebook već iz godine u godinu nastoji to da promeni lansirajući nove funkcije kako na izvornoj platformi, tako i na Instagramu. Poslednja u nizu promena koja bi mogla da dođe iz 'kuhinje' ovog giganta tiče se zasebne messaging aplikacije za tinejdžere - što će dodatno poslužiti za približavanje ovoj veoma važnoj grupi korisnika.
Iz kalifornijske kompanije opet su objavili planove koji ukazuju da ovaj gigant priprema video emisije poput onih na televiziji koje će biti sastavni deo nove Facebook TV platforme. Prema dosadašnjim informacijama novi projekat bi trebalo da postane sastavni deo ove mreže u junu mesecu, podižući kvalitet video ponude - što predstavlja prioritet ove kompanije u predstojećem periodu.
Najveća društvena mreža na svetu nastoji da omogući izdavačima više mogućnosti za kreiranje kvalitetnijeg video sadržaja - u okviru novih oglašivačkih formata. Novi dogovor zamišljen je kao nadogradnja na sporazum sa pojedinim medijskim kućama koje su do sada objavljivale određeni broj 'live' video sadržaja na svojim kanalima, a koje bi uskoro mogle da krenu i sa visokobudžetnim emisijama na Facebooku.
Outpost Chess je potpisao ugovor za prvu 'anđeosku investiciju' u visini od 85.000 evra i očekuje da će kompletirati celu pre-seed rundu do kraja ove godine.
Startap iz Srbije rešava najveći problem rada od kuće - usamljenost! Kako Remote Santa platforma podstiče timski duh na daljinu, čitajte u intervjuu sa suosnivačicom, Jovanom Đeković.
Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.