Društvene mreže Archives - Page 9 of 29 - Netokracija.rs

Društvene mreže

Društvene mreže

Periscope lansirao 360° video u nadi da će neko to zapravo koristiti

Mobilna aplikacija Periscope dobila je mogućnost snimanja i prenosa live videa u formatu od 360 stepeni. Iz Twittera, koji je inače vlasnik pomenutog servisa, na ovaj način žele da bar malo izađu iz senke Facebooka Live-a lansiranog još sredinom ove godine, koji je u kratkom vremenskom periodu postao primarna opcija za sve korisnike koji strimuju video sadržaja u realnom vremenu.

Društvene mreže

Facebook testira Wave – lakši način da pozovete prijatelje na kafu

Društvena mreža sa sedištemu Menlo Parku, odlučila je da ukine deljenje preciznih lokacija na mapi u okviru dobro poznate funkcije Nearby Friends, te će uskoro svi korisnici biti u mogućnosti da isprobaju novu opciju koja nosi naziv Wave - kako bi jednostavno, slanjem emodžija, izabrali prijatelje u blizini sa kojima žele da se sastanu ili stupe u kontakt.

Društvene mreže

Zašto vaš brend treba Snapchat već danas i šta iskusni marketari misle o njemu?

Društvena mreža Snapchat nastavlja da beleži rast broja korisnika i video pregleda na dnevnom nivou - pa čak i na našim prostorima. To nas je nateralo da se zapitamo, može se li ovaj kanal iskoristiti u marketinške i prodajne svrhe? Na ova i mnoga druga pitanja potražili smo odgovor tokom prve OMGSnapchat edukacije koju su Netokracija Srbija i agencija Bamboo Lab iz Osijeka organizovali u Beogradu početkom nedelje.

Društvene mreže

Instagram beleži 600 miliona korisnika – prava konkurencija stiže sa Messengera?

Društvena mreža Instagram dostigla je brojku od 600 miliona korisnika sa rastom od čak 100 miliona u prethodnih šest meseci. Po svemu sudeći, Instagram Story doprineo je rastu no iz Facebooka sada spremaju novi odgovor - Messenger Day koji u prozor vašeg 'chata' stavlja kopiju Snapchata.

Društvene mreže

#Selfieless akcija Canona pomaže Crvenom krstu Srbije – uključite se i vi

Kompanija Canon pokrenula je veliku međunarodnu humanitarnu inicijativu pod nazivom #selfieless koja ima za cilj da inspiriše ljude kako bi na svojim 'social media' profilima podelili fotografije dobrih dela koje su tog dana učinili. U okviru ove akcije, japanska kompanija je samo na evropskom nivou već donirala milion evra Crvenom krstu, pri čemu je deo novčane pomoći dobio i Crveni krst Srbije iz kojeg kažu da će sredstva biti namenjena socijalno ugruženoj deci.

Društvene mreže

Instagram od sada obaveštava korisnike kada uhvatite ‘screenshot’ njihovih priča

Krajem prethodne nedelje Instagram je uveo značajne promene poput 'live' videa i novog pametnog Inboxa putem kojeg korisnici mogu podeliti svoje priče sa prijateljima. Ipak, da kopiranju Snapchata nema kraja, pokazuje nam i nova opcija koja obaveštava korisnike kada neko napravi 'screenshot' sadržaja koji su objavili.

Društvene mreže

Instagram uz Live video i pametni inbox unapređuje iskustvo korisnika

Baš kao što se i očekivalo, iz Instagrama su i zvanično predstavili najnoviju funkciju live video prenosa za sve korisnike. Obogativši na ovaj način ponudu ove društvene mreže, Facebook je opet bacio loptu u dvorište Snapchata, preteći sve više da kompaniji iz San Franciska oduzme primat nad korisnicima mlađe populacije.

Društvene mreže

Facebook uz proširenu stvarnost želi da predvidi i prepozna vaša osećanja

Trka između Facebooka i Snapchata nikada nije bila ovako zanimljiva. Gigant iz Menlo Parka sada je prešao na još jedan nivo više kupivši startap FacioMetric, čija aplikacije 'Intraface' pomoću algoritama mašinskog učenja prepoznaje sedam različitih raspoloženja korisnika. Da li će jedan osmeh ubuduće zameniti lajk?

Društvene mreže

Facebook objedinio Inbox za Messenger, Instagram i Pages

Poslednja u nizu promena koja stiže iz kalifornijske kompanije jeste nova funkcija u okviru Facebook Page Manager aplikacije - čiji je zadatak da ujedini interakciju sa Instagrama, Messengera i Facebooka. Time će biti znatno olakšan posao običnim ali i biznis korisnicima, koji će sve konverzacije imati na jednom mestu.

Društvene mreže

‘Live Video’ uskoro na Instagramu

Instagram je za kratko vreme postao novi i poboljšan Facebook. Kompanija u vlasništvu ovog tehnološkog giganta najavila je 'Live Video' mogućnosti koje bi uskoro mogle da budu sastavni deo mobilne aplikacije koju širom sveta koristi više od 400 miliona korisnika

Pročitaj dodatno…

Startapi i poslovanje

Kako srpski talenat treba da se brendira u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.

Novost

Google imenovao svog predstavnika u Srbiji – saopštava SHARE Fondacija

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti obratio se kompaniji Google i nakon pregovora sa njihovim pravnim timom, ova kompanija odredila je svog predstavnika u Srbiji u skladu sa domaćim Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.