Društvene mreže Archives - Page 7 of 28 - Netokracija.rs

Društvene mreže

Društvene mreže

Lakše do posla (i novih kolega) uz Facebook oglase za posao

Društvena mreža započela je sa testiranjem nove funkcije pod nazivom 'Jobs', koja je namenjena ljudima u potrazi za različitim poslovima ali i poslodavcima koji nude posao. Na ovaj način, Facebook bi direktno mogao da ugrozi poziciju LinkedIn-a, iz razloga što je nova platforma otvorena i namenjena za slabije kvalifikovane ali i sve ostale ljude koji su u potrazi za zaradom.

Društvene mreže

Od sada na Facebook po koji lajk, šer ali i vremensku prognozu

Da li ste se i vi jutros probudili uz poruku na News Feedu Facebooka da će danas biti sunčan dan, uz detaljan prikaz vremena koje nas očekuje ove nedelje? Kako bi korisnicima spakovali sve osnovne informacije na jednom mestu, iz ove društvene mreže su odlučili da kreiraju posebnu 'weather' funkciju koja će biti sastavni deo kako za desktop, tako i za mobilnu verziju Facebooka.

Društvene mreže

Instagram najavio galeriju fotografija (u okviru jednog posta)

Nakon niza različitih poboljšanja sa kojima nas je Instagram upoznao u prethodnom periodu, iz ove društvene mreže stiže još jedna nova funkcija. Korisnici će uskoro biti u mogućnosti da objave više različitih fotografija u okviru jednog posta - a za to im neće biti potrebne 'third party' aplikacije koje su do sada bile toliko popularne.

Društvene mreže

Facebook sa 2 milijarde korisnika nastavlja rast – slede ga WhatsApp i Messenger

Predstavivši javnosti Facebookove podatke za prethodni kvartal, Mark Zuckerberg objavio je da najveća društvena mreža na svetu danas broji gotovo 2 milijarde korisnika! Ovo nije jedini proizvod u portfoliu kompanije iz Menlo Parka koji nastavlja da beleži impresivne rezultate, učvršćujući dominantnu poziciju Facebooka kada su u pitanju društvene mreže i prateći servisi za komunikaciju.

Društvene mreže

Zašto Facebook cilja naše ‘pametne’ televizore?

Nakon osvajanja računara i mobilnih telefona, Facebook je u potrazi za načinom kako bi video sadržaj sa ove društvene mreže stigao i do naših televizora. Iz ove kompanije potvrđeno je da se radi na novoj aplikaciji koja bi uskoro trebala da bude dostupna za mnogobrojne 'smart TV' uređaje na tržištu, ali i 'set top box' platforme.

Društvene mreže

Facebook: Ulaganje u duži video format od sada isplatljivije za oglašivače

Nema sumnje da Facebook i u 2017. godini nastavlja sa agresivnim prikazivanjem videa. Nove informacije iz ove kompanije sada nam govore da društvena mreža planira izmene u algoritmu koje bi za krajnje korisnike značile prikazivanje dužih videa, ali i više benefita za oglašivače i izdavače video sadržaja zahvaljujući novim alatima.

Društvene mreže

Dosta nam je priča… za čitavu godinu

Snapchat. Instagram Stories. Messenger Day. Facebook... Stories? Ako ste pomislili da se šalim, to nije slučaj. Nakon kopiranja najboljih funkcija popularne aplikacije za ovu našu ludu i ekscentričnu generaciju, Facebook je krenuo sa testiranjem sopstvenih 24-časovnih priča. Da li smo konačno dostigli vrh ledenog brega ili naše muke tek počinju?

Društvene mreže

Facebook sprema napredniji i uvezaniji Messenger za vaše desktop uređaje

Kompanija sa sedištem u Menlo Parku nastoji da sa sve češćim promenama podiže korisničko iskustvo na veći nivo, a još jedna u nizu novina tiče se web verzije Facebooka. Naime, iz ove društvene mreže redizajnirali su ikonicu inboxa nalik na onu sa Messengera, diskretno najavivši da bi korisnici svoje konverzacije u nekom narednom periodu mogli da nastave na 'messaging' servisu ove mreže.

Društvene mreže

Facebook ukida obaveštenja o izmenjenim postovima?

Naknadno uređivanje postova objavljenih na Facebooku pokazao se kao odličan alat, pogotovo kada treba ispraviti slovnu grešku u našoj objavi. Ipak, iz ove društvene mreže odlučni su da ukinu notifikacije ukoliko je neko od prijatelja ili neka stranica naknadno uredila veći deo sadržaja svoje objave. Da li je ovom obaveštenju zaista kraj?

Društvene mreže

Facebook testira novi reklamni video format, 55% prihoda ide oglašivačima

Kompanija iz Menlo Parka u procesu je testiranja nove funkcije koja će biti od velikog značaja za kreatore video sadržaja. Reč je zapravo o integraciji kraćih oglašivačkih klipova na sredini određenog video snimka - dok će sa druge strane 55% prihoda od zarade Facebook nameniti oglašivačima, dok bi ostatak, odnosno 45% pripalo ovoj društvenoj mreži.

Pročitaj dodatno…

Mobilno

Saša Leković (Telenor): Omogućili smo startapima da prvi testiraju 5G mrežu jer oni su naši logični partneri

Peta generacija mobilnog prenosa podataka postala je glavna tema u tehnološkom svetu. Za razliku od LTE (4G) tehnologije, novi standard mobilnog Interneta doneće znatno veće brzine i stabilniju konekciju. Saša Leković, CTO Telenora, otkriva za Netokraciju planove ovog operatera kada je 5G u pitanju.

Startapi i poslovanje

Utrenu.com sa svojih 16.000 članova povezuje profesionalce i korisnike na tržištu deljenja usluga

Sajt UTrenu.com jedan je od servisa na digitalnom prostoru Srbije koji korisnicima omogućava povezivanje sa profesionalcima iz različitih oblasti. U razgovoru sa menadžerom portala otkrivamo po čemu se ovaj sajt razlikuje od konkurencije i koji su naredni planovi za širenje i poslovanje.

Analiza

Beskontaktna plaćanja putem telefona predstavljaju ono što korisnici žele – mogućnost izbora

Šta nam mCard usluga Mastercarda i Societe Generale banke govori o razvoju bankarskog sektora u Srbiji?