Društvene mreže Archives - Page 6 of 29 - Netokracija.rs

Društvene mreže

Društvene mreže

Facebook vs. TV: Stižu nove emisije po uzoru na popularne televizijske formate

Iz kalifornijske kompanije opet su objavili planove koji ukazuju da ovaj gigant priprema video emisije poput onih na televiziji koje će biti sastavni deo nove Facebook TV platforme. Prema dosadašnjim informacijama novi projekat bi trebalo da postane sastavni deo ove mreže u junu mesecu, podižući kvalitet video ponude - što predstavlja prioritet ove kompanije u predstojećem periodu.

Društvene mreže

Facebook: Izdavačima novac za dugometražne emisije

Najveća društvena mreža na svetu nastoji da omogući izdavačima više mogućnosti za kreiranje kvalitetnijeg video sadržaja - u okviru novih oglašivačkih formata. Novi dogovor zamišljen je kao nadogradnja na sporazum sa pojedinim medijskim kućama koje su do sada objavljivale određeni broj 'live' video sadržaja na svojim kanalima, a koje bi uskoro mogle da krenu i sa visokobudžetnim emisijama na Facebooku.

Društvene mreže

Facebook Spaces: Virtuelno i realno u istoj dimenziji

Kao što je i bilo najavljivano, kompanija iz Menlo Parka upoznala je svetsku javnost prvog dana svoje F8 Developer konferencije sa najnovijim softverskim proizvodima za korisnike i brendove. Otišavši korak dalje, Facebook je još dublje ušao u svet virtuelne realnosti predstavljanjem potpuno nove aplikacije po imenu 'Spaces' namenjene interakciji sa vašim prijateljima. Tu su i novi alati za Messenger poput asistenta M.

Društvene mreže

Igra prestola: Facebook dominira tržištem mobilnih aplikacija

Poslednja istraživanja koja je sprovela konsultantska kuća Sensor Tower, pokazuju da listom najviše preuzetih aplikacija širom sveta sa App Store i Google Play prodavnica - dominiraju WhatsApp, Messenger i Instagram, što samo utvrđuje dominantnu poziciju Facebooka. Sa druge starne, Netflix je putem svoje aplikacije ostvario ubedljivo najveći prihod.

Društvene mreže

Sa Nordeusom na Beogradski maraton za pomoć Petnici

Zaposleni u Nordeusu odlučili su da trčanjem podrže Istraživačku stanicu Petnica kako bi se prikupila sredstva za nabavku opreme koja će koristiti mladim talentima na polju informacionih tehnologija, biohemije i astronomije. Učesnici će imati priliku da dožive maraton putem Facebook Live prenosa, a ostavljanjem reakcije direktno će pomoći prikupljanju neophodnih novčanih sredstava - jedna reakcije - jedan evro!

Društvene mreže

Facebook Messenger i dalje raste – uz bazu od 1,2 milijarde korisnika

Statistika je pokazala da Facebook Messenger koristi sve više ljudi širom sveta, a u ovom trenutku ovaj chat servis može da se pohvali bazom od čak 1,2 milijarde korisnika. Ovo je porast od čak 200 miliona naloga za manje od godinu dana - ukoliko uzmemo u obzir poslednje objavljene brojke u julu mesecu prošle godine.

Društvene mreže

Pet miliona aktivnih oglašivača na Facebooku – ali ni to nije dosta?

Kalifornijska kompanija objavila je u ponedeljak statistiku koja ukazuje da je na ovoj društvenoj mreži prisutno skoro pet miliona aktivnih oglašivača, dok Instagram, koji je u vlasništvu Facebooka beleži jedan milion prisutnih brendova. Iz Menlo Parka takođe najavljuju da će nastaviti sa radom na usavršavanju funkcija na aplikaciji za mobilne uređaje kako bi vlasnici biznisa lakše upravljali sa svojim stranicama na ovoj mreži.

Društvene mreže

Vučić tema i na društvenim mrežama, slede ga Janković i Preletačević

U noći između 2. i 3. aprila, Srbija je dobila novog predsednika. Pobedu u prvom krugu slavio je Aleksandar Vučić sa osvojenih 55,1 % glasova, dok su drugo i treće mesto zauzeli Saša Janković i Luka Maksimović (Beli) sa 16,3 % i 9,4 %. Izborne rezultate umnogome prati i aktivnost oko kandidata na Internetu, a Netokracija vam u nastavku teksta donosi presek aktivnosti na društvenim mrežama, online portalima i forumima kada su #Izbori2017 u pitanju.

Društvene mreže

Facebook kroz Messenger omogućio ‘praćenje’ prijatelja (na osnovu lokacije)

Iz Facebooka nastavljaju sa unapređenjem svog chat servisa, a nakon niza promena, Messenger dobija i funkciju deljenja trenutne lokacije. Na ovaj način, svi korisnici će biti u mogućnosti da uživo na mapi prate svoje prijatelje - što će svakako biti od koristi kada je reč o koordinaciji sa drugim ljudima.

Društvene mreže

Facebook testira ‘Collection’ – novi format oglašavanja za brendove

Kupovina putem mobilnih uređaja sve više je popularna kod korisnika širom sveta. Ipak, ovakvo šoping iskustvo nailazi na različite prepreke, poput sporog učitavanja stranica kao i komplikovanog procesa plaćanja. Upravo iz tih razloga, Facebook je započeo sa testiranjem novog formata oglašavanja koji bi trebalo da još lakše privuče moderne potrošače, ali i bolje analizira njihove navike.

Pročitaj dodatno…

Netokracija

Zakonske osnove za razvoj ‘online’ trgovine u Srbiji su postavljene – web trgovci traže smanjenje sive ekonomije

Treća Netokracijina konferencija posvećena digitalnoj trgovini i budućnosti ove oblasti počela je jutros u prostorijama Naučno-tehnološkog parka. Dvadeset ovogodišnjih predavača publici će predstaviti rešenja i proizvode, govoriće o promenama koje novi zakoni donose za sve digitalne trgovce i podeliti konkretne savete za unapređenje poslovanje web prodavnica.

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.