Društvene mreže Archives - Page 5 of 32 - Netokracija.rs

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Društvene mreže

Društvene mreže

Ni nakon Cambridge Analytica skandala, Facebook nije ukinuo pristup ličnim podacima korisnika

Kompanija iz Menlo Parka dospela je juče ponovo u žižu javnosti, kada se u medijima pojavila informacija da je Facebook nikada nije opozvao pristup ličnim podacima korisnika za preko 100 kompanija među kojima su Netflix, Apple, Amazon i Microsoft.

Društvene mreže

Facebook, Twitter i Google konačno pod lupom Evropske komisije

Izbori za Evropski parlament se polako bliže, a samim ti sve je veći strah od širenja lažnih vesti na Internetu. Evropska komisija napravila je važan korak ka suzbijanju istih zahtevajući izveštaje o lažnim vestima od Gugla, Facebooka i Tvitera.

Društvene mreže

Nakon Instagrama, Snapchata, WhatsAppa… i YouTube uveo Story

Skoro godinu dana je prošlo otkako je YouTube najavio svoju Stories funkciju koja je u fazi testiranja bila dostupna samo za određene korisnike. Od danas nova opcija je i zvanično lansirana globalno za kanale na servisu koji imaju preko 10 hiljada pratilaca.

Društvene mreže

Obriši poslato – Messenger uvodi mogućnost brisanja poruka za sve

Facebook Messenger postao je bogatiji za 'Unsend' funkciju - uz pomoć koje korisnici od sada mogu da selektuju i uklone već poslate poruke.

Društvene mreže

Čini se da Facebook polako shvata ozbiljnost lažnog sadržaja – najavljena nova saradnja sa Francuskom uoči EU izbora

Predsednik Francuske Emanuel Makron objavio je juče dogovor o šestomesečnom partnerstvu državnih organa sa kompanijom Facebook u cilju sprečavanja i kažnjavanja govora mržnje koji preti slobodnoj demokratiji u Evropi.

Društvene mreže

Instagram se u 2018. godini kladi na QR kodove – zato su ovog vikenda lansirali ‘nametag’ kao novu opciju

Otkako su osnivači ove mreže napustili čelne pozicije, Mark Zuckerberg polako ali sigurno započinje svoj plan o izmenama na Instagramu.

Društvene mreže

Facebook obezbedio 90 miliona naloga obuhvaćenih napadom, ali mu preti kazna po GDPR-u

Facebook je prethodnih dana radio na resetovanju i zaštiti naloga korisnika, otkako se prošle nedelje dogodio hakerski napad kojim je obuhvaćeno više od 90 miliona naloga.

Društvene mreže

Adam Moseri (ex Facebook) novi je direktor Instagrama

Prošlonedeljna priča o tome kako su dvojica osnivača napustili Instagram, dobila je svoj epilog. Adam Moseri, bivši potpredsednik odeljenja za News Feed pri Facebooku, novi je šef ove poznate aplikacije.

Društvene mreže

Ivana Mijatović: Od ‘situacije’ sa Frikomom do SoMo Borca za CM godine

Sećate se situacije u kojoj se kompanija Frikom našla u aprilu ove godine? Ono kada su slogani sa bilborda izmenjeni u Photoshopu, a na Internetu preko noći osvanuli lažni Frikomovi bilbordi? Ivana Mijatović, CM 2018. godine, uspela je da to prevaziđe i za svoj rad dobije SoMo Borca.

Društvene mreže

Humanost u doba lajkova

Možemo li u isto vreme biti humani i raditi na ličnoj promociji? Ako je suditi prema poslednjim trendovima na Instagramu, to se od nas i očekuje...

Pročitaj dodatno…

Karijere

Microsoft i LinkedIn objavili online kurseve digitalnih veština za 10 miliona ljudi koji traže posao

Kompanija Microsoft ima plan da u saradnji s LinkedIn-om do 2025. godine obezbedi obuke i kurseve za 10 miliona ljudi i na taj način im omogući da steknu veštine i sertifikate koji će im pomoći u pronalaženju poslova.

Intervju

Razgovori sa seniorima: Kako je Tamara od studija psihologije došla do seniorske pozicije u ‘game dev’ industriji

Igranje modernih video igara uvek je u meni izazivalo dozu interesovanja o tome kako zapravo nastaju ovako veliki projekti. Do sada smo imali priliku da često pišemo o tome, pa i nastavljamo u tom smeru kroz razgovor sa Tamarom Perić koja je Lead Game Designer u regionalnoj kompaniji Mad Head Games.

Novost

Razvoj samouslužnih bankarskih alata kao odgovor na promene navika klijenata?

Korisnici bankarskih usluga sve više zahtevaju samostalnost u radu, bez obaveze odlaska u ekspozituru. Tendencije idu ka tome da će ekspozitura ostati dominantan kanal za nešto kompleksnije bankarske proizvode, kao i mesto gde će klijenti pretežno vršiti konsultacije sa bankarskim službenikom.