Društvene mreže

Društvene mreže

Sa Nordeusom na Beogradski maraton za pomoć Petnici

Zaposleni u Nordeusu odlučili su da trčanjem podrže Istraživačku stanicu Petnica kako bi se prikupila sredstva za nabavku opreme koja će koristiti mladim talentima na polju informacionih tehnologija, biohemije i astronomije. Učesnici će imati priliku da dožive maraton putem Facebook Live prenosa, a ostavljanjem reakcije direktno će pomoći prikupljanju neophodnih novčanih sredstava - jedna reakcije - jedan evro!

Društvene mreže

Facebook Messenger i dalje raste – uz bazu od 1,2 milijarde korisnika

Statistika je pokazala da Facebook Messenger koristi sve više ljudi širom sveta, a u ovom trenutku ovaj chat servis može da se pohvali bazom od čak 1,2 milijarde korisnika. Ovo je porast od čak 200 miliona naloga za manje od godinu dana - ukoliko uzmemo u obzir poslednje objavljene brojke u julu mesecu prošle godine.

Društvene mreže

Pet miliona aktivnih oglašivača na Facebooku – ali ni to nije dosta?

Kalifornijska kompanija objavila je u ponedeljak statistiku koja ukazuje da je na ovoj društvenoj mreži prisutno skoro pet miliona aktivnih oglašivača, dok Instagram, koji je u vlasništvu Facebooka beleži jedan milion prisutnih brendova. Iz Menlo Parka takođe najavljuju da će nastaviti sa radom na usavršavanju funkcija na aplikaciji za mobilne uređaje kako bi vlasnici biznisa lakše upravljali sa svojim stranicama na ovoj mreži.

Društvene mreže

Vučić tema i na društvenim mrežama, slede ga Janković i Preletačević

U noći između 2. i 3. aprila, Srbija je dobila novog predsednika. Pobedu u prvom krugu slavio je Aleksandar Vučić sa osvojenih 55,1 % glasova, dok su drugo i treće mesto zauzeli Saša Janković i Luka Maksimović (Beli) sa 16,3 % i 9,4 %. Izborne rezultate umnogome prati i aktivnost oko kandidata na Internetu, a Netokracija vam u nastavku teksta donosi presek aktivnosti na društvenim mrežama, online portalima i forumima kada su #Izbori2017 u pitanju.

Društvene mreže

Facebook kroz Messenger omogućio ‘praćenje’ prijatelja (na osnovu lokacije)

Iz Facebooka nastavljaju sa unapređenjem svog chat servisa, a nakon niza promena, Messenger dobija i funkciju deljenja trenutne lokacije. Na ovaj način, svi korisnici će biti u mogućnosti da uživo na mapi prate svoje prijatelje - što će svakako biti od koristi kada je reč o koordinaciji sa drugim ljudima.

Društvene mreže

Facebook testira ‘Collection’ – novi format oglašavanja za brendove

Kupovina putem mobilnih uređaja sve više je popularna kod korisnika širom sveta. Ipak, ovakvo šoping iskustvo nailazi na različite prepreke, poput sporog učitavanja stranica kao i komplikovanog procesa plaćanja. Upravo iz tih razloga, Facebook je započeo sa testiranjem novog formata oglašavanja koji bi trebalo da još lakše privuče moderne potrošače, ali i bolje analizira njihove navike.

Društvene mreže

Wave 9: Istražujemo više o proizvodima na Internetu, ali i na društvenim mrežama

Marketinška agencija Universal Media objavila je deveto godišnje istraživanje o navikama korisnika društvenih mreža - Wave 9. Rezultati pokazuju da je pažnja krajnjeg potrošača sve kraća i da je za sve one koji rade u industriji komunikacija od vitalnog značaja da razumeju koji su to trenuci kada brend može i mora da bude relevantan potrošačima, kao i koje su emotivne potrebe takvih kupaca.

Društvene mreže

Instagram Stories: Oglašavanje na pričama od danas dostupno svima

Nakon inicijalnih priprema i faza testiranja u januaru, iz Instagrama konačno stiže velika novost za oglašivače. Kao što je i ranije bilo najavljivano, brendovi širom sveta od sada su u mogućnosti da iskoriste potpuni potencijal 24-časovnih priča na ovoj mreži - uz novi format oglašavanja koji je od danas dostupan globlano.

Društvene mreže

Zašto sliku o drugima formiramo prvo na društvenim mrežama?

Ne možeš dobiti drugu šansu da ostaviš prvi utisak - kako nas uče. Da li ste već shvatili da nam je ta šansa oduzeta? U davno doba pre Interneta, prvi utisak ostavljao se pri fizičkom upoznavanju. Društvene mreže su i ovde promenile pravila igre i dala nam u ruke mač sa dve oštrice.

Društvene mreže

Lakše slanje novca putem Messengera uz novi TransferWise chatbot

Facebook Messenger beleži sve veći rast i napredak, a jedna od poslednjih novina na ovom servisu vezuje se za 'chatbot' podršku engleske kompanije TransferWise. Korisnici ove društvene mreže u pojedinim zemljama od sada imaju mogućnost da jednostavno primaju i šalju novac u svakom trenutku, putem Messenger aplikacije.

Pročitaj dodatno…

Tehnologija

SBB predstavio EON Smart Box – pametne funkcije i 4K rezolucija sastavni deo ponude

SBB i United Grupa predstavili su danas u hotelu Metropol u Beogradu prvi 'smart box' u regionu koji spaja televizijske sadržaje sa Android TV digitalnim servisima. Novi uređaj nosi naziv EON i biće dostupan već od sutra.

Novost

Google uvodi naplatu za YouTube, Google Play i druge servise – cenu snose proizvođači u EU?

Pvi put u svojoj istoriji Gugl će naplaćivati licence proizvođačima telefona u Evropi za instalaciju njegovih servisa kao što su Google Play, YouTube ili Gmail.

Analiza

Opel uhvaćen u softverskoj prevari prilikom testiranja štetnih gasova – novi dizelgejt na pomolu?

Očigledno da pojedini proizvođači automobila teškom mukom razvijaju sisteme koji će umanjiti emitovanje štetnih gasova. Nakon ogromnog skandala koji i dalje potresa VW grupaciju, varanju se priključio još jedan veliki igrač - Opel.