Facebook još jednom olakšava život adminima stranica koji objavljuju originalni video sadržaj! Naime, uvedene novine omogućavaju onima koji su video napravili i podelili da na bolji način vode evidenciju o tome ko i kako doprinosi većoj gledanosti njihovog sadržaja, dok detaljnu analitiku o videu više neće imati one stranice koje ponovo dele sadržaj koji je već objavljen i nije njihov.
Sa najnovijom verzijom Messengera, Facebook najavljuje još lakšu i kvalitetniju komunikaciju na relaciji korisnici - brendovi. Nove promene sa sobom nose poboljšane chat ekstenzije za globalne stranice, ali i mogućnost upotrebe novih alata među kojima se nalaze i automatizovane poruke.
Društvena mreža sa sedištem u Kaliforniji predstavila je svetskoj javnosti nove kvartalne rezultate za ovu godinu, koji su u velikoj meri fokusirani na prihod ove kompanije i ukupan broj korisnika. Facebook već sada može da se pohvali sa dve milijarde aktivnih korisnika mesečno, dok čak 1,3 milijardi ljudi koristi ovu mrežu svakog dana.
Šuškanja da će Facebook priče uskoro biti dostupne i na stranicama u okviru ove društvene mreže postaju sve glasnije. Na nekim stranicama se već pojavila opcija Story. Međutim, o čemu se tu zapravo radi?
Messenger bez reklama? Za Australiju i Tajland već daleka prošlost, a isti scenario očekuje i ostatak korisnika ove aplikacije širom sveta. Facebook je najavio da će do kraja meseca određeni procenat korisnika na početnoj strani ove aplikacije moći da vidi oglase, a tokom narednih meseci taj broj će postepeno povećavati.
Uprkos ranijem oklevanju od strane Facebook-a, korisnici će ubuduće moći da svoje GIF-ove postavljaju direktno - poput fotografije ili videa, čak i ako GIF nije postavljen na servisu GIPHY.
Facebook već sada deo svog uspeha može da pripiše mnogobrojnim servisima i aplikacijama koje su preuzele neke od najznačajnijih funkcija poznate društvene mreže. Nakon kopiranja Snapchata i lansiranja Instagram Stories, iz Facebooka pripremaju novu aplikaciju za grupni video chat pod nazivom Bonfire - nalik servisu Houseparty koji je lansiran prošle godine.
Društvena mreža sa sedištem u kalifornijskom gradiću Menlo Park, objavila je danas kako je nova funckija pod nazivom 'Find Wi-Fi' dostupna za sve korisnike Facebook aplikacije širom sveta. Kao što i sam naziv ukazuje, korisnici će na ovaj način biti u prilici da na lak i jednostavan način pronađu otvorene Wi-Fi tačke u zavisnosti na kojoj lokaciji se nalaze.
Korisnici Facebooka uskoro bi mogli da dobiju dodatne opcije uz novi .GIF odeljak koji će postati sastavni deo komentara na ovoj mreži, a koji će doprineti bržem i lakšem slanju ovih pokretnih slika. Poklon korisnicima kompanije iz Menlo Parka dolazi upravo na 30 godišnjicu ovog formata koji je prvi put realizovan i lansiran sada već davne 1987. godine.
Iako je Snapchat i dalje prvi izbor kada su u pitanju društvene mreže kod mlađe populacije, Facebook već iz godine u godinu nastoji to da promeni lansirajući nove funkcije kako na izvornoj platformi, tako i na Instagramu. Poslednja u nizu promena koja bi mogla da dođe iz 'kuhinje' ovog giganta tiče se zasebne messaging aplikacije za tinejdžere - što će dodatno poslužiti za približavanje ovoj veoma važnoj grupi korisnika.
Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.
Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.
Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.