Društvene mreže Archives - Page 14 of 29 - Netokracija.rs

Društvene mreže

Društvene mreže

Uskoro možete videti da li neko piše komentar na Facebooku – uživo

Iako smo već naviknuti na novosti koje se prethodnih nedelja nižu iz Facebooka, iz ove društvene mreže imaju još iznenađenja za nas, a jedno od njih se već polako priprema za sve korisnike, te se očekuje da će svi uskoro dobiti mogućnost da u real-timeu pregledaju ko i kada piše komentar na određeni post - baš kao što je slučaj na chat servisima prilikom konverzacije.

Društvene mreže

Odgovorite na Facebook komentar – videom!

Forsiranje video sadržaja od strane Facebooka dobija nove oblike, te se očekuje da u narednom periodu bude još informacija na ovu temu, jer su planovi i ideje kompanije u poslednje vreme nepresušni. Poslednja novost jasno ukazuje da su iz Facebooka već započeli sa testiranjem nove opcije, koja podrazumeva direktno snimanje i kasnije objavljivanje video sadržaja - i to u komentarima.

Društvene mreže

Twitter testira dugme za Periscope u okviru svoje aplikacije

Gledajući u leđa Facebooku koji sve više ulaže u live video sadržaj, iz Twittera su svesni da brzo moraju da porade na novim opcijama i novitetima u okviru svog live-streaming sevisa Periscope kako bi nekako parirali poznatoj društvenoj mreži. Iz tih razloga, iz pomenute kompanije su počeli sa testiranjem dugmeta koji bi korisnike direktno vodio do Periscopea i to iz aplikacije Twittera za mobilne uređaje.

Društvene mreže

Šta je Facebook izabrao kao najpopularniji 360 video sadržaj?

Otkako je dostupan još od septembra prošle godine, video od 360 stepeni je postao pravi hit na Facebooku, stavljajući u ruke izdavača moćan alat putem koga mogu kreirati ovaj VR sadržaj za svoje pratioce. Tako je šarenolik video materijal vremenom stizao iz različitih oblasti poput sporta, mode, zabave, prirodnih lepota, vesti i drugo - a upravo iz tih razloga iz ove društvene mreže su odlučili da selektuju deset najboljih 360 video materijala u tekućoj 2016. godini.

Društvene mreže

Analitika za biznis korisnike stiže na Instagram?

Nakon što su korisnike širom sveta već podelili u dve kategorije različitih mišljenja izmenom dizajna i ikonice, iz Instagrama su već krenuli sa testiranjem nove i veoma korisne opcije koja će pre svega biti namenjena oglašivačima i biznis korisnicima. Reč je o analitičkoj funkciji čiji bi zadatak bio prikupljanje svih podataka o nastupu određenog brenda i njihovih pratioca na ovoj društvenoj mreži - što bi znatno pomoglo poslovnim korisnicima prilikom formiranja što bolje strategije oglašavanja.

Društvene mreže

Messaging aplikacije prerasle su društvene mreže (i prete da uzmu solidan deo budžeta!)

Snapchat, Viber (ili Vajber?), Line, Messenger... ukoliko ste prvo pomislili na aplikacije za dopisivanje, moramo vas obavestiti da definitivno važite za digitalnog dinosaurusa! Gotovo preko noći ove i mnoge druge chat aplikacije postale su novo poglavlje društvenih medija gde se brendovi već uveliko bore za svoj deo kolača - animirajući korisnike, pružajući nove funkcije i podršku, te upošljavajući i botove (ovoga puta ne za sendviče). Da li su društvene mreže otišle u zaborav?

Društvene mreže

Instagram testira novi profil za oglašivače sa ‘contact’ dugmetom

Činjenica je da se iz Instagrama u poslednje vreme sve više okreću ka brendovima i oglašivačima, čineći svoju platformu znatno prilagođenijom za reklame i poslovne korisnike. Upravo iz tih razloga, iz ove mreže spremaju još jednu novinu koja bi uskoro mogla da bude u zvaničnoj upotrebi, a reč je o novim profilima za brendove sa 'contact' dugmetom putem koga korisnici na jednostavan način i direktno mogu kontaktirati oglašivače, ukoliku su zainteresovani za njihove proizvode ili usluge.

Društvene mreže

Periscope popušta pred naletom Facebooka: Čuvanje video sadržaja moguće od danas

Aplikacija koja je u vlasništvu Twittera, a koja je uvela pravu malu revoluciju kada je reč o izveštavanju putem prenosa video sadržaja uživo, od sada će ponuditi korisnicima novu i dugo čekanu funkciju putem koje se može trajno sačuvati prethodno napravljeni sadržaj - što do sada nije bilo slučaj.

Društvene mreže

Instagram menja dizajn i prepoznatljive boje – postaje crno-beli?

Iako danas važi za jednu od najomiljenijih 'social media' platformi, čini se da Instagram pak nije prešao puno od svoje inicijalne ideje - bilo da se radi o filterima ili o samom dizajnu aplikacije. Nakon niza manjih poboljšanja i novina koje su lansirane u prethodnom periodu, iz društvene mreže sada stižu vesti da bi vizuelni identitet uskoro mogao biti u potpunosti crno-beli, sledeći tako 'flat' filozofiju kojoj se okreće sve više aplikacija.

Društvene mreže

Facebook vs. Snapchat: Poglavlje treće

Odavno je poznato da se Facebook utrkuje sa Snapcahtom kada je reč o inovativnim i novim funkcijama koje privlače mlađe korisnike, a koje je poznata društvena mreža u prethodnom peridou lansirala u serijama - šireći svoju ponudu u cilju pariranja ovoj mobilnoj aplikaciji. Na red bi uskoro mogla da stigne još jedna značajna promena, a reč je o zasebnoj aplikaciji kamere koja bi delila funckije... znate već sa kim.

Pročitaj dodatno…

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.