Društvene mreže Archives - Page 13 of 29 - Netokracija.rs

Društvene mreže

Društvene mreže

Stikeri ‘Moja EXIT Avantura’ čekaju sve posetioce Exit festivala

Udruženim snagama, EXIT festival i Viber koji sada broji više od 754 miliona jedinstvenih korisnika širom sveta, objavili su zvanični paket stikera pod nazivom 'Moja EXIT avantura'. Stikeri su već objavljeni na srpskom i ruskom jeziku i to na rođendan EXIT-a 29. juna. Korisnici širom sveta u mogućnosti su da ih preuzmu, a engleska verzija sitže 4. jula.

Društvene mreže

Zuckerberg ne oprašta Snapchatu: Facebook predstavio novi alat – Slideshow!

Da snimanje videa ali i pravljenje običnih fotografija ponekad može da bude dosadno, svesni su i iz velikih tehnoloških kompanija koje polako počinju da se utrkuju koja bi mogla da napravi bolje rešenje u vidu automatskih 'moviemaker' aplikacija za kreiranje kratkih, zanimljivih klipova. I dok Apple sprema svoju Moments funkciju za iOS 10, a Google Photos već nudi sličnu opciju, iz Facebooka su naravno morali da isprate ove gigante, predstavivši 'Slideshow' alat koji je već dostupan za sve iOS korisnike širom sveta.

Društvene mreže

Twitter uvodi duže snimke od 140 sekundi, ali ni to ne pomaže

Da je video sadržaj doživeo pravu ekspanziju na poznatim društvenim mrežema u prethodnom periodu, uverili smo se i sami, te se nakon Facebooka, Instagrama, ali i Vine-a, sa zakašnjenjem, koloseku priključuje i Twitter koji će korisnicima širom sveta uskoro omogućiti deljenje dužih video snimaka. Pored običnih korisnika, nova i dugo očekivana opcija svakako će dobro doći za sve oglašivače i izdavače čiji su nalozi prisutni na ovoj društvenoj mreži. Ipak, postavlja se pitanje da li su iz Twittera propustili da uhvate 'poslednji voz'?

Društvene mreže

Facebook Messenger postaje još pametniji, uz novu ‘Home’ sekciju

Da Messenger postaje sve ozbiljnija chat platforma, te da iz Facebooka imaju sve ozbiljnije planove kada je reč o ovom servisu, uverili smo se i ranije. Poslednje u nizu promena koja će samo podići korisničko iskustvo na viši nivo prilikom upotrebe ove platforme, baziraju se u okviru nove 'Home' sekcije koja će od sada prikazivati rođendane prijatelja, omiljene kontakte, listu korisnika koji su trenutno online i drugo.

Društvene mreže

Ciljane reklame od sada i uz ‘emoji’ zahvaljujući Twitteru

Svi brendovi i oglašivači koji su prisutni na Twitteru od sada će dobiti značajan alat kako bi unapredili oglašavanje svojih proizvoda i usluga na pomenutoj društvenoj mreži. Naime, iz ove kompanije su se odlučili da obezbede novi način targetiranja reklama i to zahvaljujući emodžijima koje korisnici upotrebljavaju na ovom popularnom mikro blogu.

Društvene mreže

Twitter omogućio embedovanje čitavog ‘timelinea’ na vaš websajt

Iz Twittera su rešeni da postanu još više 'embed-friendly' platforma, te su korisnicima omogućili da u okviru svojih web sajtova od sada integrišu (embeduju) timeline sa ove društvene mreže - što bi moglo da dodatno obogati sam sadržaj koji na Internetu objavljuju mediji ili neki drugi korisnici.

Društvene mreže

Tinder kaže zbogom maloletnicima: U ‘svajpovanje’ samo s 18+

Popularna aplikacija za upoznavanje (dejting) uvodi od iduće nedelje novi set pravila kojim se u prvi plan ističe zabrana maloletnicima kada je korišćenje Tindera u pitanju. Oni korisnici na čijem Facebooku piše da imaju između 13 i 17 godina više neće moći da 'svajpuju', pri čemu iz kompanije kažu da je konačno došlo vreme da se posvete problemu koji je prisutan već duže vreme.

Društvene mreže

Kreirajte statuse na Facebooku samo za News Feed

Ukoliko vam je do sada smetalo što vaši statusi od trenutka objavljivanja ostaju sačuvani na 'timelineu' profila, uskoro ćete moći vrlo lako da se rešite ovog procesa. Tako su iz Facebooka odlučili da svim korisnicima ponude novu opciju putem koje mogu odlučiti da li će se određeni post pojavljivati samo na News Feedu.

Društvene mreže

Facebook: Messenger za sve!

Već odavno znamo da se poznata kompanija u prethodnom periodu detaljno posvetila Messengeru, aplikaciji u koju se sve više ulaže, a koja od svoje samostalnosti sada polako prelazi pubertet i izrasta u pravi servis koji nastoji da se kreće u smeru posebne društvene platforme. Iako su iz Facebooka kompletan proces dopisivanja još ranije prebacili upravo na ovaj servis - sada su odlučili i da ostale korisnike Messengera na webu za mobilne uređaje konačno usmere ka zasebnoj aplikaciji, koju već sada koristi oko milijardu ljudi širom sveta.

Društvene mreže

Da li je novi Instagramov API ‘poguban’ po sve social wallove (i domaće agencije)?

Početkom juna najpoznatija društvena mreža/mobilna aplikacija za razmenu fotografija lansirala je novi API koji donosi čitav niz restrikcija, a koje umnogome znače kraj puta za 'social wall' aplikacije koje generišu UGC sadržaj. Ko se pripremio na vreme nema razloga za brigu, no jesu li baš svi spremni i da li ćete morati da menjate vaše pitcheve? Hajde da vidimo.

Pročitaj dodatno…

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.