Društvene mreže Archives - Page 12 of 29 - Netokracija.rs

Društvene mreže

Društvene mreže

Twitter gubi na vrednosti usled preskupih reklama – ima li spasa za ovu društvenu mrežu?

Problemi kompanije kada je reč o prihodima, izgleda da vremenom postaju sve gori, te da se veoma slab rast novačanih sredstava vezuje za nezadovoljstvo oglašivača na ovoj društvenoj mreži koji se žale na preterano skup reklamni prostor. Kako trenutno stoje stvari, izgleda da će pomenuti problem i dalje biti sastavni deo Twittera, te nema naznaka kada bi isti mogao da bude rešen.

Društvene mreže

Big Blue i tviteraši: Krizni PR koji to nije bio, a koji je to postao

Upitate li prosečnog digitalca kako danas izgleda komunikacija na društvenim mrežama u Srbiji i većina će vam reći da ona najviše podseća na pijacu - bez zdrave količine argumentovane diskusije i sa opasnom dozom sujete. Tekst koji sledi pokušaj je da proniknemo u suštinu afere ‘Big Blue i tviteraši’, objasnimo gde je zakazala njihova komunikacija, ali i kako je jedan sasvim običan status odveo diskusiju u potpuno pogrešnom smeru.

Društvene mreže

Buffer uveo podršku za Instagram – stiže jednostavnije upravljanje postovima!

Buffer je nadaleko poznat kao jedan od osnovnih alata za objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama - pogotovo kada govorimo o mnogobrojnim klijentima i nalozima. Do sada su bili podržani Facebook, Twitter, LinkedIn i Pinterest, a servis je od danas uveo i mogućnost planiranog objavljivanja sadržaja na Instagramu.

Društvene mreže

Promena FB Messenger naloga od sada i na iOS uređajima

Korisnicima mobilnog operativnog sistema kompanije Apple od sada je dostupna dugo očekivana funkcija zahvaljujući kojoj mogu lako i jednostavno menjati i dodavati korisničke naloge na Facebook Messengeru - što će u svakom slučaju obradovati oglašivače, brendove, ali i druge korisnike ovog servisa.

Društvene mreže

Facebook uvodi prevod na 45 svetskih jezika – među njima srpski i hrvatski

Već odavno je poznato kako Facebook okuplja ljude širom planete, a kako bi se što bolje razumeli sa njima, iz ove društvene mreže odlučili su da korisnicima omoguće da na jednostavan i lak način prevedu svoje statuse ali i statuse njihovih prijatelja. Novom opcijom za sada je pokriveno 45 svetskih jezika među kojima su i oni sa našeg govornog područja.

Društvene mreže

Messenger zabeležio 11.000 botova – zainteresovanost za AI u porastu

Otkako je Facebook predstavio botove za svoju Messenger platformu pre tri meseca, više od 23.000 developera prijavilo se program testiranja i razvoja AI komunikacije. Uprkos kritikama i tehničkim problemima na samom početku, danas više od 11.000 botova komunicira sa korisnicima, a Facebook nije gotov sa novitetima koje je pripremio za ovaj brzorastući segment svog poslovanja.

Društvene mreže

Stikeri ‘Moja EXIT Avantura’ čekaju sve posetioce Exit festivala

Udruženim snagama, EXIT festival i Viber koji sada broji više od 754 miliona jedinstvenih korisnika širom sveta, objavili su zvanični paket stikera pod nazivom 'Moja EXIT avantura'. Stikeri su već objavljeni na srpskom i ruskom jeziku i to na rođendan EXIT-a 29. juna. Korisnici širom sveta u mogućnosti su da ih preuzmu, a engleska verzija sitže 4. jula.

Društvene mreže

Zuckerberg ne oprašta Snapchatu: Facebook predstavio novi alat – Slideshow!

Da snimanje videa ali i pravljenje običnih fotografija ponekad može da bude dosadno, svesni su i iz velikih tehnoloških kompanija koje polako počinju da se utrkuju koja bi mogla da napravi bolje rešenje u vidu automatskih 'moviemaker' aplikacija za kreiranje kratkih, zanimljivih klipova. I dok Apple sprema svoju Moments funkciju za iOS 10, a Google Photos već nudi sličnu opciju, iz Facebooka su naravno morali da isprate ove gigante, predstavivši 'Slideshow' alat koji je već dostupan za sve iOS korisnike širom sveta.

Društvene mreže

Twitter uvodi duže snimke od 140 sekundi, ali ni to ne pomaže

Da je video sadržaj doživeo pravu ekspanziju na poznatim društvenim mrežema u prethodnom periodu, uverili smo se i sami, te se nakon Facebooka, Instagrama, ali i Vine-a, sa zakašnjenjem, koloseku priključuje i Twitter koji će korisnicima širom sveta uskoro omogućiti deljenje dužih video snimaka. Pored običnih korisnika, nova i dugo očekivana opcija svakako će dobro doći za sve oglašivače i izdavače čiji su nalozi prisutni na ovoj društvenoj mreži. Ipak, postavlja se pitanje da li su iz Twittera propustili da uhvate 'poslednji voz'?

Društvene mreže

Facebook Messenger postaje još pametniji, uz novu ‘Home’ sekciju

Da Messenger postaje sve ozbiljnija chat platforma, te da iz Facebooka imaju sve ozbiljnije planove kada je reč o ovom servisu, uverili smo se i ranije. Poslednje u nizu promena koja će samo podići korisničko iskustvo na viši nivo prilikom upotrebe ove platforme, baziraju se u okviru nove 'Home' sekcije koja će od sada prikazivati rođendane prijatelja, omiljene kontakte, listu korisnika koji su trenutno online i drugo.

Pročitaj dodatno…

Internet marketing

Budžeti za digitalno oglašavanje u najvećoj meri stopirani – ali se brendovi polako vraćaju u igru

Kako brendovi treba da se postave za vreme pandemije i trebaju li više da ulažu u digitalne kanale?

Startapi i poslovanje

Pitali smo IT kompanije kako su organizovale rad na daljinu i koje savete imaju za svoje kolege

Sa kojim se to izazovima susreću IT kompanije sada kada svi njihovi zaposleni rade od kuće?

Intervju

Šta radi Chief Revenue Officer i zašto je baš ova osoba potrebna vašem biznisu?

Relativno mlada profesija naziva 'Chief Revenue Officera' nastala je u Silicijumskoj dolini i polako se širi među kompanijama širom sveta. O njenoj ulozi i važnosti u IT industriji razgovaramo sa Vedranom Rašićem.