Društvene mreže Archives - Page 12 of 29 - Netokracija.rs

Društvene mreže

Društvene mreže

Pratite dešavanja sa Olimpijskih igara putem Facebooka i kanala #Rio2016

Najveća planetarna sportska manifestacija koja se održava svake četvrte godine, a koja okuplja najbolje sportiste sveta, zvanično otvaranje imaće već sutra, u brazilskom gradu Rio de Žaneiru. Upravo iz tih razloga, iz Facebooka su se već spremili da svojim korisnicima obezbede sve potrebne informacije, kao i multimedijalni sadržaj koji prati temu Olimpijade putem posebnog hashtaga #Rio2016. Pa neka igre počnu.

Društvene mreže

Mogu li ‘priče od 24 časa’ poći Instagramu za rukom?

Facebook i Snapchat odavno važe za velike konkurente, a zahvaljujući novoj funkciji pod nazivom 'Stories' koju je Instagram najavio sinoć - otvorili smo još jedno poglavlje starog rivalstva. Nije tajna da je Zuckerberg na Snapchat oduvek gledao kao na 'devojku koja je pobegla sa drugim', no Facebook ponovo pokušava da se dodvori mlađim korisnicima - ovoga puta sa Instagram pričama koje nestaju nakon 24 sata. Baš kao što to Snapchat radi. Otvorimo šampanjac i nazdravimo inovativnosti.

Društvene mreže

Facebook u ovom trenutku broji preko 1.000.000.000 aktivnih mobilnih korisnika

Kompanija sa sedištem u Menlo Parku i ove godine iznela je u javnost statistiku koja je usmerena ka broju korisnika, ali i prihodima koje je ova društvena mreža ostvarila u prethodnom periodu. Tako su poslednji izveštaji pokazali da Facebook broji čak 1,7 milijardi aktivnih korisnika mesečno, dok se profit povećao na 2,05 milijardi dolara.

Društvene mreže

Instagram uvodi biznis profile: Šta nam tačno oni donose?

Kao što je i bilo najavljivano pre nekoliko meseci, plan Instagrama da svim oglašivačima i brendovima omogući posebne biznis profile - sada je i zvanično realizovan. Svi poslovni korisnici od sada će imati pristup profilima koji će se umnogome razlikovati od onih običnih, te će zahvaljujući dodatnim funkcijama predstavljati pravi alat za merenje željenih statistika kada je reč o aktivnosti pratilaca.

Društvene mreže

Twitter gubi na vrednosti usled preskupih reklama – ima li spasa za ovu društvenu mrežu?

Problemi kompanije kada je reč o prihodima, izgleda da vremenom postaju sve gori, te da se veoma slab rast novačanih sredstava vezuje za nezadovoljstvo oglašivača na ovoj društvenoj mreži koji se žale na preterano skup reklamni prostor. Kako trenutno stoje stvari, izgleda da će pomenuti problem i dalje biti sastavni deo Twittera, te nema naznaka kada bi isti mogao da bude rešen.

Društvene mreže

Big Blue i tviteraši: Krizni PR koji to nije bio, a koji je to postao

Upitate li prosečnog digitalca kako danas izgleda komunikacija na društvenim mrežama u Srbiji i većina će vam reći da ona najviše podseća na pijacu - bez zdrave količine argumentovane diskusije i sa opasnom dozom sujete. Tekst koji sledi pokušaj je da proniknemo u suštinu afere ‘Big Blue i tviteraši’, objasnimo gde je zakazala njihova komunikacija, ali i kako je jedan sasvim običan status odveo diskusiju u potpuno pogrešnom smeru.

Društvene mreže

Buffer uveo podršku za Instagram – stiže jednostavnije upravljanje postovima!

Buffer je nadaleko poznat kao jedan od osnovnih alata za objavljivanje sadržaja na društvenim mrežama - pogotovo kada govorimo o mnogobrojnim klijentima i nalozima. Do sada su bili podržani Facebook, Twitter, LinkedIn i Pinterest, a servis je od danas uveo i mogućnost planiranog objavljivanja sadržaja na Instagramu.

Društvene mreže

Promena FB Messenger naloga od sada i na iOS uređajima

Korisnicima mobilnog operativnog sistema kompanije Apple od sada je dostupna dugo očekivana funkcija zahvaljujući kojoj mogu lako i jednostavno menjati i dodavati korisničke naloge na Facebook Messengeru - što će u svakom slučaju obradovati oglašivače, brendove, ali i druge korisnike ovog servisa.

Društvene mreže

Facebook uvodi prevod na 45 svetskih jezika – među njima srpski i hrvatski

Već odavno je poznato kako Facebook okuplja ljude širom planete, a kako bi se što bolje razumeli sa njima, iz ove društvene mreže odlučili su da korisnicima omoguće da na jednostavan i lak način prevedu svoje statuse ali i statuse njihovih prijatelja. Novom opcijom za sada je pokriveno 45 svetskih jezika među kojima su i oni sa našeg govornog područja.

Društvene mreže

Messenger zabeležio 11.000 botova – zainteresovanost za AI u porastu

Otkako je Facebook predstavio botove za svoju Messenger platformu pre tri meseca, više od 23.000 developera prijavilo se program testiranja i razvoja AI komunikacije. Uprkos kritikama i tehničkim problemima na samom početku, danas više od 11.000 botova komunicira sa korisnicima, a Facebook nije gotov sa novitetima koje je pripremio za ovaj brzorastući segment svog poslovanja.

Pročitaj dodatno…

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.