Društvene mreže Archives - Page 11 of 29 - Netokracija.rs

Društvene mreže

Društvene mreže

Facebook Workplace: Od ‘ćaskanja’ sa kolegama do gotovih projekata

Da li je Slack dobio još jednog konkurenta? Po svemu sudeći jeste i to zahvaljujući jednom od najnovijih servisa za kolaboraciju sa kolegama - Facebook Workplace. Nema sumnje da kompanija gaji ambiciozne planove prema poslovnom segmentu, no u kom smeru se kreće ova društveno/poslovna mreža?

Društvene mreže

Da li ‘public chat’ može uskoro postati sastavni deo Messengera?

Otkako je Messenger postao samostalna platforma odvojivši se od matičnog Facebooka, svedoci smo niza promena i funkcija koje ovaj servis postepeno ubacuju u rang društvenih mreža. S obzirom da je i dalje primarna delatnost ove aplikacije dopisivanje, ponovo se rodila ideja da bi korisnici Messengera u narednom periodu mogli da dobiju opciju javnih grupnih konverzacija, baš kao što je slučaj na Viberu.

Društvene mreže

Prati i podiže ulog: Instagram predstavio automatsko čuvanje ‘Insta Priča’

Otkako su iz Instagrama predstavili novu Stories funkciju koja umnogome podseća na Snapchat, veliki broj korisnika ove društvene mreže započelo je sa kreiranjem sopstvenih i različitih video i foto materijala. Kao što je i bilo za očekivati, iz pomenute kompanije koja je u vlasništvu Faceboka odlučili su da odu korak dalje - omogućivši korisnicima da automatski sačuvaju kreacije na svom mobilnom uređaju.

Društvene mreže

Globalno Facebook targetiranje od sada i za male i srednje biznise

Poznata društvena mreža koja broji preko 1,6 milijardi korisnika, od danas je omogućila manjim i srednjim biznis korisnicima da uz pomoć novih alata targetiranja svoje proizvode i usluge lakše i brže reklamiraju i na globalnom tržištu. Na ovaj način, oni bi mogli da znatno lakše dođu do velikog broja potencijalnih kupaca i korisnika u novim zemljama širom sveta.

Društvene mreže

Facebook testira nove funkcije za bolje povezivanje korisnika

Izgleda da iz Facebooka ne biraju način kako bi svojim korisnicima ponudili kvalitetne funkcije i unapredili njihovo iskustvo korišćenja ove mreže. Nakon niza prekopiranih alata sa Snapchata, iz ove kompanije su rešili da 'preuzmu' i jednu opciju po kojoj je prepoznatljiv Twitter, a koja prikazuje korisnicima na vrhu News Feeda aktivnost prjatelja i komentare o određenom statusu.

Društvene mreže

Gde se nalaze sakrivene poruke na Instagramu?

Iako ste u mogućnosti da šaljete poruke drugim korisnicima na Instagramu, verovatno niste znali da ova društvena mreža, baš kao i Facebook, filtrira i sakriva one poruke od određenih korisnika za koje se smatra da ih ne želite pročitati. Iako 'krije' samo određene vrste poruka, ipak postoji način da se iste pronađu kako ne bi propustili možda bitne informacije od pošaljioca.

Društvene mreže

Instagram omogućio zumiranje fotografija i videa za ‘detaljniji’ pregled

Opcija zumiranja koja nam je toliko puta zatrebala na društevnoj mreži za deljenje videa i fotografija, konačno je dostupna za sve korisnike iOS uređaja. Iz Instagrama će na ovaj način dodatno unaprediti samo korisničko iskustvo, čineći tako veliki broj sadržaja znatno preglednijim i detaljnijim.

Društvene mreže

Facebook uvodi prikazivanje vertikalnog videa u News Feed korisnika

Već odavno je postalo jasno koliko iz Facebooka ulažu u unapređenje video sadržaja, a sada su iz kompanije sa sedištem u Menlo Parku odlučili da svim korisnicima omoguće i gledanje video sadržaja u vertikalnom prikazu. Nova funkcija će tako biti dostupna na mobilnoj aplikaciji, a veliki broj ljudi prisutnih na ovoj društvenoj mreži dobiće jednostavniji pregled određenih video klipova.

Društvene mreže

Fabric stiže iz ex-Facebook ‘kuhinje’ i beleži vaše digitalne priče i momente

Bivši inženjeri iz Facebooka koji su radili na nekim od najbintijih funkcija ove društvene mreže, napravili su novu aplikaciju pod nazivom Fabric - čiji je zadatak da zabeleži priče korisnika kroz različita životna iskustva, kombinujući fotografije, lokacije i društveni momenat koji se vezuje za različite miljokaze i događaje.

Društvene mreže

Facebook uveo kontrolu reklama po ličnim interesima – za bolje korisničko iskustvo

Uprkos AdBlockerima, Facebook je pronašao način da svojim korisnicima i dalje prikazuje reklame. Da dobri i učinkoviti oglasi ne moraju biti dosadni, pokazuje nam poslednji potez ove kompanije koja je kontrolu o prikazivanju oglasa prepustila samim korisnicima - omogućivši nam da biramo one oglase koje želimo da vidimo, na osnovu naših ličnih interesa.

Pročitaj dodatno…

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.