Društvene mreže Archives - Page 11 of 29 - Netokracija.rs

Društvene mreže

Društvene mreže

Facebook testira nove funkcije za bolje povezivanje korisnika

Izgleda da iz Facebooka ne biraju način kako bi svojim korisnicima ponudili kvalitetne funkcije i unapredili njihovo iskustvo korišćenja ove mreže. Nakon niza prekopiranih alata sa Snapchata, iz ove kompanije su rešili da 'preuzmu' i jednu opciju po kojoj je prepoznatljiv Twitter, a koja prikazuje korisnicima na vrhu News Feeda aktivnost prjatelja i komentare o određenom statusu.

Društvene mreže

Gde se nalaze sakrivene poruke na Instagramu?

Iako ste u mogućnosti da šaljete poruke drugim korisnicima na Instagramu, verovatno niste znali da ova društvena mreža, baš kao i Facebook, filtrira i sakriva one poruke od određenih korisnika za koje se smatra da ih ne želite pročitati. Iako 'krije' samo određene vrste poruka, ipak postoji način da se iste pronađu kako ne bi propustili možda bitne informacije od pošaljioca.

Društvene mreže

Instagram omogućio zumiranje fotografija i videa za ‘detaljniji’ pregled

Opcija zumiranja koja nam je toliko puta zatrebala na društevnoj mreži za deljenje videa i fotografija, konačno je dostupna za sve korisnike iOS uređaja. Iz Instagrama će na ovaj način dodatno unaprediti samo korisničko iskustvo, čineći tako veliki broj sadržaja znatno preglednijim i detaljnijim.

Društvene mreže

Facebook uvodi prikazivanje vertikalnog videa u News Feed korisnika

Već odavno je postalo jasno koliko iz Facebooka ulažu u unapređenje video sadržaja, a sada su iz kompanije sa sedištem u Menlo Parku odlučili da svim korisnicima omoguće i gledanje video sadržaja u vertikalnom prikazu. Nova funkcija će tako biti dostupna na mobilnoj aplikaciji, a veliki broj ljudi prisutnih na ovoj društvenoj mreži dobiće jednostavniji pregled određenih video klipova.

Društvene mreže

Fabric stiže iz ex-Facebook ‘kuhinje’ i beleži vaše digitalne priče i momente

Bivši inženjeri iz Facebooka koji su radili na nekim od najbintijih funkcija ove društvene mreže, napravili su novu aplikaciju pod nazivom Fabric - čiji je zadatak da zabeleži priče korisnika kroz različita životna iskustva, kombinujući fotografije, lokacije i društveni momenat koji se vezuje za različite miljokaze i događaje.

Društvene mreže

Facebook uveo kontrolu reklama po ličnim interesima – za bolje korisničko iskustvo

Uprkos AdBlockerima, Facebook je pronašao način da svojim korisnicima i dalje prikazuje reklame. Da dobri i učinkoviti oglasi ne moraju biti dosadni, pokazuje nam poslednji potez ove kompanije koja je kontrolu o prikazivanju oglasa prepustila samim korisnicima - omogućivši nam da biramo one oglase koje želimo da vidimo, na osnovu naših ličnih interesa.

Društvene mreže

Pratite dešavanja sa Olimpijskih igara putem Facebooka i kanala #Rio2016

Najveća planetarna sportska manifestacija koja se održava svake četvrte godine, a koja okuplja najbolje sportiste sveta, zvanično otvaranje imaće već sutra, u brazilskom gradu Rio de Žaneiru. Upravo iz tih razloga, iz Facebooka su se već spremili da svojim korisnicima obezbede sve potrebne informacije, kao i multimedijalni sadržaj koji prati temu Olimpijade putem posebnog hashtaga #Rio2016. Pa neka igre počnu.

Društvene mreže

Mogu li ‘priče od 24 časa’ poći Instagramu za rukom?

Facebook i Snapchat odavno važe za velike konkurente, a zahvaljujući novoj funkciji pod nazivom 'Stories' koju je Instagram najavio sinoć - otvorili smo još jedno poglavlje starog rivalstva. Nije tajna da je Zuckerberg na Snapchat oduvek gledao kao na 'devojku koja je pobegla sa drugim', no Facebook ponovo pokušava da se dodvori mlađim korisnicima - ovoga puta sa Instagram pričama koje nestaju nakon 24 sata. Baš kao što to Snapchat radi. Otvorimo šampanjac i nazdravimo inovativnosti.

Društvene mreže

Facebook u ovom trenutku broji preko 1.000.000.000 aktivnih mobilnih korisnika

Kompanija sa sedištem u Menlo Parku i ove godine iznela je u javnost statistiku koja je usmerena ka broju korisnika, ali i prihodima koje je ova društvena mreža ostvarila u prethodnom periodu. Tako su poslednji izveštaji pokazali da Facebook broji čak 1,7 milijardi aktivnih korisnika mesečno, dok se profit povećao na 2,05 milijardi dolara.

Društvene mreže

Instagram uvodi biznis profile: Šta nam tačno oni donose?

Kao što je i bilo najavljivano pre nekoliko meseci, plan Instagrama da svim oglašivačima i brendovima omogući posebne biznis profile - sada je i zvanično realizovan. Svi poslovni korisnici od sada će imati pristup profilima koji će se umnogome razlikovati od onih običnih, te će zahvaljujući dodatnim funkcijama predstavljati pravi alat za merenje željenih statistika kada je reč o aktivnosti pratilaca.

Pročitaj dodatno…

Internet marketing

Budžeti za digitalno oglašavanje u najvećoj meri stopirani – ali se brendovi polako vraćaju u igru

Kako brendovi treba da se postave za vreme pandemije i trebaju li više da ulažu u digitalne kanale?

Startapi i poslovanje

Pitali smo IT kompanije kako su organizovale rad na daljinu i koje savete imaju za svoje kolege

Sa kojim se to izazovima susreću IT kompanije sada kada svi njihovi zaposleni rade od kuće?

Intervju

Šta radi Chief Revenue Officer i zašto je baš ova osoba potrebna vašem biznisu?

Relativno mlada profesija naziva 'Chief Revenue Officera' nastala je u Silicijumskoj dolini i polako se širi među kompanijama širom sveta. O njenoj ulozi i važnosti u IT industriji razgovaramo sa Vedranom Rašićem.