Društvene mreže Archives - Page 10 of 29 - Netokracija.rs

Društvene mreže

Društvene mreže

Direktna kupovina stiže na Instagram uz nove opcije za brendove

Poznata društvena mreža koja je u vlasništvu Facebooka spremna je da obraduje sve oglašivače koji koriste njene pogodnosti. Tako će već od 7. novembra ova kompanija lansirati važne e-commerce usluge koje će brendovima omogućiti da obeleže na fotografijama svoje proizvode i usluge, te ih lakše prodaju zahvaljujući Instagram aplikaciji za mobilne uređaje.

Društvene mreže

Voleli ste Vine? Kreatori popularne aplikacije započinju novi projekat

Kao što je i bilo reči ovih dana, poznati servis za pregledanje kratkih video klipova Vine, polako odlazi u istoriju te više neće biti u zvaničnoj funkciji. Ipak, jedni od osnivača ove aplikacije već su udružili snage radeći na novom video servisu koji bi trebao da nosi naziv 'Hype', a biće namenjen za prenos video sadržaja uživo.

Društvene mreže

Noć je veštica, a Facebook ima (strašno) iznenađenje za vas

Poslednji dan oktobra sa sobom donosi i planetarno popularni praznik Noć veštica koji se obeležava u večernjim satima, pa je i bilo za očekivati da iz Facebooka takođe dođe lepo iznenađenje. Kompanija je povodom obeležavanja ovog praznika za svoje korisnike odlučila da 'presvuče' emodžije za reakcije, a tu su i virtuelne maske različitih stvorenja u okviru live video prenosa.

Društvene mreže

Instagram Live: Složićemo se, bilo je samo pitanje vremena

Nakon što je dobio skoro sve karakteristike Snapchata uvođenjem Stories sekcije, Instagram se vremenom sve više usavršava, a dokaz da ova društvena mreža krupnim koracima ide napred, jeste i potencijalno uvođenje live video sekcije na mobilnoj aplikaciji. Tako bi korisnici ovog servisa uskoro mogli da sa svojim prijateljima podele sve svoje trenutke u realnom vremenu putem video sadržaja.

Društvene mreže

Pretražite ‘priče’ drugih Instagramera uz nove opcije pretrage

Dva meseca otkako je opcija kreiranja multimedijalnih priča korisnika stigla na Instagram, iz društvene mreže su rešeni da u okviru svog explorer odeljka uvrste i ovaj sadržaj. Tako će čak 100 miliona korisnika koji posećuju pomenutu sekciju svakog dana, dobiti priliku i da pored fotografija i videa korisnika širom sveta, pregledaju i njihove dnevne priče koje nestaju nakon 24 sata.

Društvene mreže

Volite 360 fotografije na Facebooku? Od sada možete odrediti i njihov početni prikaz

Fotografije od 360 stepeni postaju sve popularniji sadržaj na poznatoj društvenoj mreži, a kreacije korisnika ili nekih drugih organizacija iz svih delova sveta postaju neizbežni deo News Feeda. Ipak, kako bi dodatno unapredili korisničko iskustvo, iz kompanije su rešili da poboljšaju pomenutu opciju u okviru svoje aplikacije, dodajući mogućnost određivanja početnog prikaza pomenutih fotografija, što ranije nije bio slučaj.

Društvene mreže

Facebook Workplace: Od ‘ćaskanja’ sa kolegama do gotovih projekata

Da li je Slack dobio još jednog konkurenta? Po svemu sudeći jeste i to zahvaljujući jednom od najnovijih servisa za kolaboraciju sa kolegama - Facebook Workplace. Nema sumnje da kompanija gaji ambiciozne planove prema poslovnom segmentu, no u kom smeru se kreće ova društveno/poslovna mreža?

Društvene mreže

Da li ‘public chat’ može uskoro postati sastavni deo Messengera?

Otkako je Messenger postao samostalna platforma odvojivši se od matičnog Facebooka, svedoci smo niza promena i funkcija koje ovaj servis postepeno ubacuju u rang društvenih mreža. S obzirom da je i dalje primarna delatnost ove aplikacije dopisivanje, ponovo se rodila ideja da bi korisnici Messengera u narednom periodu mogli da dobiju opciju javnih grupnih konverzacija, baš kao što je slučaj na Viberu.

Društvene mreže

Prati i podiže ulog: Instagram predstavio automatsko čuvanje ‘Insta Priča’

Otkako su iz Instagrama predstavili novu Stories funkciju koja umnogome podseća na Snapchat, veliki broj korisnika ove društvene mreže započelo je sa kreiranjem sopstvenih i različitih video i foto materijala. Kao što je i bilo za očekivati, iz pomenute kompanije koja je u vlasništvu Faceboka odlučili su da odu korak dalje - omogućivši korisnicima da automatski sačuvaju kreacije na svom mobilnom uređaju.

Društvene mreže

Globalno Facebook targetiranje od sada i za male i srednje biznise

Poznata društvena mreža koja broji preko 1,6 milijardi korisnika, od danas je omogućila manjim i srednjim biznis korisnicima da uz pomoć novih alata targetiranja svoje proizvode i usluge lakše i brže reklamiraju i na globalnom tržištu. Na ovaj način, oni bi mogli da znatno lakše dođu do velikog broja potencijalnih kupaca i korisnika u novim zemljama širom sveta.

Pročitaj dodatno…

Internet marketing

Budžeti za digitalno oglašavanje u najvećoj meri stopirani – ali se brendovi polako vraćaju u igru

Kako brendovi treba da se postave za vreme pandemije i trebaju li više da ulažu u digitalne kanale?

Startapi i poslovanje

Pitali smo IT kompanije kako su organizovale rad na daljinu i koje savete imaju za svoje kolege

Sa kojim se to izazovima susreću IT kompanije sada kada svi njihovi zaposleni rade od kuće?

Intervju

Šta radi Chief Revenue Officer i zašto je baš ova osoba potrebna vašem biznisu?

Relativno mlada profesija naziva 'Chief Revenue Officera' nastala je u Silicijumskoj dolini i polako se širi među kompanijama širom sveta. O njenoj ulozi i važnosti u IT industriji razgovaramo sa Vedranom Rašićem.