DressApp: Vaše buduće mesto za šoping kod nezavisnih dizajnera

Srpski DressApp: Vaše buduće mesto za šoping kod nezavisnih dizajnera

Zamislite kada bi šopingovanje u tržnim centrima zamenili mobilnom aplikacijom koja vam pruža mogućnost naručivanja i prodaje odeće? Domaća aplikacija DressApp nastoji da svojim korisnicima omogući jednostavnu kupovinu iz fotelje, ali i da nezavisnim modnim kreatorima pruži mesto na kome mogu da plasiraju svoje najnovije kreacije. U razgovoru sa osnivačem, Srđanom Kanackim, otkrivamo detalje.

d1

Rast kupovine odeće, obuće i modnih aksesoara putem Interneta u konstantnom je porastu – pa čak i u Srbiji. Sve je više onih kupaca koji odlazak u šoping mol zamenjuju pretragom omiljenih modela na tabletu i pametnom telefonu, a srpski DressApp nastoji da kreira modnu mrežu za sve kupce, prodavce i ljubitelje mode.

Kada se i otvori aplikacija, lako ćete uočiti da pretraga na početnoj stranici generiše različite brendove, proizvođače i dizajnere na osnovu pola koji korisnik podešava pri samom pokretanju, ali i adrese na koju će porudžbina biti dostavljena. DressApp pruža detaljne informacije o proizvodu poput cene, opisa, ali i informacija o prodavcu – bili oni velika modna kuća ili nezavisni modni kreator.

Srđan Kanacki, osnivač ove aplikacije, kaže za Netokraciju kako se proces naručivanja obavlja putem direktnog kontaktiranja prodavnice. DressApp ovde se nalazi u ulozi posrednika, a svaki od korisnika u mogućnosti je da kreira sopstveni profil na kome se može naći lista želja, lista obavljenih kupovina, kao i lista prijatelja – unoseći u ovaj servis društveni momenat.

Više od 5.000 kupaca i prodavaca u prvih mesec dana od lansiranja

Odakle je potekla ideja za jednu ovakvu aplikaciju? Kanacki ističe da se inicijalna pomisao za ovaj projekat javila zahvaljujući njegovom ličnom iskustvu u trgovini garderobom putem Interneta, što je na neki način bio i glavni razlog da sam krene u razvoj DressApp servisa. Na aplikaciji trenutno radi petočlani tim od kojih se troje ljudi bavi prodajom, a ostatak je zadužen za tehnički deo, održavanje i praćenje aktivnosti korisnika, dodaje on.

Nastavivši razgovor, Srđan se osvrnuo i na brojke vezane za samu aplikaciju – posebno kada je reč o preuzimanjima, konkurenciji, ali i reakcijama korisnika i prodavaca za relativno kratak period otkako je DressApp pronašao put do App Store i Google Play prodavnice:

Iako je aplikacija trenutno još u beta fazi, odziv korisnika je iznad očekivanja, te smo za nepunih mesec dana registrovali preko 5.000 preuzimanja, uglavnom organskih. Sa druge strane, reakcije prodavaca koji su nam se priključili su sjajne iz razloga što za sada ne postoji sistem kao naš na ovim prostorima, te globano u ovom momentu ne vidimo određenu konkurenciju.

dress-app-
Prodavnice se generišu u pretrazi i na osnovu lokacije korisnika prilikom pokretanja apliakcije.

Brza i sigurna prodaja u fokusu

Upitavši Srđana da li je tim osigurao spoljnu investiciju, on kaže da je tim u ovom momentu u potrazi za investicijom kako bi dodatno skalirali celu priču na prostoru bivše Jugoslavije, zatim formirali centralno mesto za trgovinu garderobom, te dodatno proširili razvojni tim i završili sve predviđene funkcionalnosti koje će im omogućiti da što pre postanu profitabilni. Kanacki ističe koji su planovi DressApp servisa do kraja avgusta:

Naša vizija je da idemo u smeru nečega što trenutno ne postoji, tako da detalje oko toga ne bih otkrivao bar ne u ovom momentu. DressApp ima za cilj da bude sistem za kupovinu i prodaju garderobe gde će veliki akcenat biti na komunikaciji i „kupovini kroz komunikaciju“. U fazi testiranja sama kupovina i prodaja će se obavljati izvan aplikacije ali do kraja avgusta zatvaramo sistem i kroz aplikaciju će se vršiti sva dalja komunikacija i trgovina gde ćemo mi kao sistem posredovati u svemu.

Srđan ističe kako se fokus njegovog tima zasniva pre svega na formiranju što kvalitetnijeg servisa putem koga „svako može da kupi određeni deo gardebore i proda isti bilo gde“. On takođe ističe da je jedan od prioriteta stvaranje sigurne i brze prodaje kao i kupovine kroz samu aplikaciju, dok će model poslovanja prvobitno biti testiran na prostoru bivše Jugoslavije – te je za naredni peroid u planu postepeno širenje i na druga tržišta.

Inače, aplikacija je, kao što smo i pomenuli u beta fazi, ali je već dostupna za korišćenje, te je možete potpuno besplatno preuzeti putem App Store i Google Play prodavnica i na najbolji mogući način testirati. Lansiranje zvanične verzije DressApp servisa zakazano je prvi dan septembra meseca kada korisnici mogu očekivati još dosta funkcionlanosti, ali i još spremniju bazu prodavaca spremnih da putem ove aplikacije prodaju svoje najnovije modele i aksesoare.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.