DressApp: Vaše buduće mesto za šoping kod nezavisnih dizajnera

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Srpski DressApp: Vaše buduće mesto za šoping kod nezavisnih dizajnera

Zamislite kada bi šopingovanje u tržnim centrima zamenili mobilnom aplikacijom koja vam pruža mogućnost naručivanja i prodaje odeće? Domaća aplikacija DressApp nastoji da svojim korisnicima omogući jednostavnu kupovinu iz fotelje, ali i da nezavisnim modnim kreatorima pruži mesto na kome mogu da plasiraju svoje najnovije kreacije. U razgovoru sa osnivačem, Srđanom Kanackim, otkrivamo detalje.

d1

Rast kupovine odeće, obuće i modnih aksesoara putem Interneta u konstantnom je porastu – pa čak i u Srbiji. Sve je više onih kupaca koji odlazak u šoping mol zamenjuju pretragom omiljenih modela na tabletu i pametnom telefonu, a srpski DressApp nastoji da kreira modnu mrežu za sve kupce, prodavce i ljubitelje mode.

Kada se i otvori aplikacija, lako ćete uočiti da pretraga na početnoj stranici generiše različite brendove, proizvođače i dizajnere na osnovu pola koji korisnik podešava pri samom pokretanju, ali i adrese na koju će porudžbina biti dostavljena. DressApp pruža detaljne informacije o proizvodu poput cene, opisa, ali i informacija o prodavcu – bili oni velika modna kuća ili nezavisni modni kreator.

Srđan Kanacki, osnivač ove aplikacije, kaže za Netokraciju kako se proces naručivanja obavlja putem direktnog kontaktiranja prodavnice. DressApp ovde se nalazi u ulozi posrednika, a svaki od korisnika u mogućnosti je da kreira sopstveni profil na kome se može naći lista želja, lista obavljenih kupovina, kao i lista prijatelja – unoseći u ovaj servis društveni momenat.

Više od 5.000 kupaca i prodavaca u prvih mesec dana od lansiranja

Odakle je potekla ideja za jednu ovakvu aplikaciju? Kanacki ističe da se inicijalna pomisao za ovaj projekat javila zahvaljujući njegovom ličnom iskustvu u trgovini garderobom putem Interneta, što je na neki način bio i glavni razlog da sam krene u razvoj DressApp servisa. Na aplikaciji trenutno radi petočlani tim od kojih se troje ljudi bavi prodajom, a ostatak je zadužen za tehnički deo, održavanje i praćenje aktivnosti korisnika, dodaje on.

Nastavivši razgovor, Srđan se osvrnuo i na brojke vezane za samu aplikaciju – posebno kada je reč o preuzimanjima, konkurenciji, ali i reakcijama korisnika i prodavaca za relativno kratak period otkako je DressApp pronašao put do App Store i Google Play prodavnice:

Iako je aplikacija trenutno još u beta fazi, odziv korisnika je iznad očekivanja, te smo za nepunih mesec dana registrovali preko 5.000 preuzimanja, uglavnom organskih. Sa druge strane, reakcije prodavaca koji su nam se priključili su sjajne iz razloga što za sada ne postoji sistem kao naš na ovim prostorima, te globano u ovom momentu ne vidimo određenu konkurenciju.

dress-app-
Prodavnice se generišu u pretrazi i na osnovu lokacije korisnika prilikom pokretanja apliakcije.

Brza i sigurna prodaja u fokusu

Upitavši Srđana da li je tim osigurao spoljnu investiciju, on kaže da je tim u ovom momentu u potrazi za investicijom kako bi dodatno skalirali celu priču na prostoru bivše Jugoslavije, zatim formirali centralno mesto za trgovinu garderobom, te dodatno proširili razvojni tim i završili sve predviđene funkcionalnosti koje će im omogućiti da što pre postanu profitabilni. Kanacki ističe koji su planovi DressApp servisa do kraja avgusta:

Naša vizija je da idemo u smeru nečega što trenutno ne postoji, tako da detalje oko toga ne bih otkrivao bar ne u ovom momentu. DressApp ima za cilj da bude sistem za kupovinu i prodaju garderobe gde će veliki akcenat biti na komunikaciji i “kupovini kroz komunikaciju”. U fazi testiranja sama kupovina i prodaja će se obavljati izvan aplikacije ali do kraja avgusta zatvaramo sistem i kroz aplikaciju će se vršiti sva dalja komunikacija i trgovina gde ćemo mi kao sistem posredovati u svemu.

Srđan ističe kako se fokus njegovog tima zasniva pre svega na formiranju što kvalitetnijeg servisa putem koga “svako može da kupi određeni deo gardebore i proda isti bilo gde”. On takođe ističe da je jedan od prioriteta stvaranje sigurne i brze prodaje kao i kupovine kroz samu aplikaciju, dok će model poslovanja prvobitno biti testiran na prostoru bivše Jugoslavije – te je za naredni peroid u planu postepeno širenje i na druga tržišta.

Inače, aplikacija je, kao što smo i pomenuli u beta fazi, ali je već dostupna za korišćenje, te je možete potpuno besplatno preuzeti putem App Store i Google Play prodavnica i na najbolji mogući način testirati. Lansiranje zvanične verzije DressApp servisa zakazano je prvi dan septembra meseca kada korisnici mogu očekivati još dosta funkcionlanosti, ali i još spremniju bazu prodavaca spremnih da putem ove aplikacije prodaju svoje najnovije modele i aksesoare.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Quiet Quitting: Kako je TikTok trend pokrenuo revoluciju na radnom mestu?

Ukoliko ste aktivni na TikTok-u, sigurno vam nije promakao trend o 'tihom otkazu' koji u proteklom periodu preplavljuje svačiji #fyp na ovoj društvenoj mreži.

Gaming

FDU pokrenuo Game Art katedru ― šta to znači za srpsku gejming industriju?

Fakultet dramskih umetnosti, koji je član superklastera Creative Tech Serbia, ove godine prvi put je upisao studente na novi studijski program: Vizuelni efekti, animacija i gejm art. Sve o novom studijskom programu i mogućnostima koje pruža, pročitajte u našem tekstu.

Sponzorisano

Veljko je više od deset godina Java programer u Mozzartu – otkriva nam izazove IT odeljenja u ‘gambling’ industriji

Ukoliko se baviš programiranjem i tragaš za novim profesionalnim izazovima, kako ti se čini mogućnost da razvijaš vlastiti proizvod i da možeš da vidiš svoj kod u produkciji u rekordno kratkom roku?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Patrik Kolins: Ako govorimo o izgradnji startap ekosistema, Srbija je na sjajnom putu

Iskusni mentor u radu sa startapima analizirao je srpski ekosistem i dao korisne savete domaćim osnivačima čiji su tehnološki startapi spremni za osvajanje svetskog tržišta.

Kultura 2.0

Može li veštačka inteligencija ubiti kreativnost?

Kada je Jason Allen, inače dizajner video igara, pobedio na Takmičenju likovne umetnosti Državnog sajma Kolorado u kategoriji Digital Arts/Digitally-Manipulated Photography sa delom 'Théâtre D’opéra Spatial', koje je nastalo uz pomoć najpopularnijeg programa veštačke inteligencije Midjourney, povela se polemika o tome šta je umetnost danas, kakva je njena budućnost i da li to ona zapravo 'umire pred našim očima'?

Tehnologija

Brnabić: Izvoz srpske IT industrije preko €2,5 milijardi u 2022. godini

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić rekla je da će izvoz IT industrije ove godine premašiti 2,5 milijarde evra, od čega će suficit biti preko 1,5 milijarde evra, a da je u proteklih godinu dana svako drugo novo radno mesto bilo u IT sektoru.

Startapi i poslovanje

500 Emerging Europe: Novih €70 miliona za lokalne startape sa globalnim ambicijama

Istanbulski ogranak poznatog VC fonda 500 startups saopštio je da se sa novim fondom još više fokusira na države Centralne i Istočne Evrope, među kojima je i Srbija.

Intervju

Stvaranje i edukacija novih talenata moraju biti u fokusu domaćih ‘game dev’ kompanija

Ulazak u 'game dev' svet često može da krene od različitih interesovanja. Svoju priču o tome kako više od jedne decenije radi u IT industriji i sada u gaming sektoru iako se za to nije stručno edukovao, otkriva nam Dušan Jovanović, Studio Production Manager kompanije Ubisoft u Beogradu.

Tehnologija

Search On 22: SEO relevantniji nego ikada pre

U nameri da privuče generaciju Z, Google je na 'Search On 22' događaju predstavio novitete u pretrazi, koji su rezultat dugogodišnjeg razvijanja AI tehnologija.