Članovi 'Case Study' kluba pokazali zavidno znanje iz oblasti marketinga

Članovi ‘Case Study’ kluba pokazali zavidno znanje iz oblasti marketinga i komunikacija

Višenedeljni edukativni program za studente iz oblasti komunikacija, medija i oglašavanja koji je sprovela agencija Direct Media u saradnji sa studentima Fakulteta organizacionih nauka, završen je 'case study' takmičenjem na kojem su studenti stečene veštine mogli da primene u praksi - odgovarajući na unikatne izazove nastupa kompanija na tržištu.

dmcaseDirect Media / Facebook

Prvi u nizu DM Smart Lab otpočeo je predavanjima menadžmenta i zaposlenih agencije Direct Media koji su imali priliku da se obrate članovima nagrađivanog Case Study kluba. Studenti su tako testirali svoja znanja rešavanjem studije slučaja brenda Imlek, kompanije Moji brendovi.

Direktor Direct Medie, Jovan Stojanović, izjavio je u obraćanju medijima da kao komunikacijska agencija koja je ove godine proslavila 15 godina rada u Srbiji, Direct Media nastoji da studentima prenese praktična znanja i dobre prakse kako bi još više podigla nivo njihove spremnosti da odgovore na izazove u rešavanju studija slučaja na svetskim takmičenjima:

Studenti su tokom programa pokazali izvanredno poznavanje marketinga, ali i veliku posvećenost i želju da još više nauče. Želimo da ih podržimo da stasaju u marketinške i komunikacijske eksperte, ukoliko to bude njihovo profesionalno opredeljenje.

Direktan rad sa studentima za nove talente

Poslednjeg dana edukacije, osam studentskih timova imalo je po petnaest minuta da žiriju predstavi rešenja zadate situacije i uputi ih u njihovo rešenje za kompaniju Imlek. Sam program edukacije trajao je ukupno četiri nedelje, a studenti su od zaposlenih Direct Medie mogli da čuju o oglašivačkom ekosistemu i ulozi marketinških agencija, te inovativnoj upotrebi digitalnih medija i social media komunikaciji.

cs-2
Pobednički tim predstavio je najbolje rešenje na primeru brenda Imlek, kompanije Moji brendovi (Foto: Direct Media)

Poslednjeg dana edukacije, osam studentskih timova imalo je po petnaest minuta na raspolaganju da žiriju predstavi rešenja zadate situacije i ubedi ih da je upravo njihovo rešenje najbolje za kompaniju. Među članovima žirija našli su se predstavnici Direct Media i kompanije Moji brendovi i Imlek, marketinški stručnjaci Vesna RadakovićJovan Bugarčić. U ulozi predavača ovog puta bili su se direktor Jovan Stojanović, lider digital sektora Sanja Lalević Cvetković, direktora agencije za integrisane komunikacije Fusion Communications Nevena Kurtović, kao i drugi stručni marketari.

Iz Direct Media kažu za Netokraciju da je DM Smart Lab deo strateškog koncepta saradnje sa studentima, u cilju većeg doprinosa razvoja mladih komunikacijskih talenata, sa mogućnošću stručne prakse i potencijalnog zaposlenja u Direct Media sistemu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Kako paušalci mogu pristupiti svom eSandučetu i poreskom rešenju za 2020. godinu?

Januar 2020. za preduzetnike paušalce doneo je još jednu novost – rešenje o porezu direktno u njihovo eSanduče. Međutim, sudeći po reakcijama preduzetnika, taj proces nije jednostavan kao što izgleda. O tome šta vam je sve potrebno kako biste pristupili rešenju o prispelim obavezama analiziramo u nastavku teksta.

Kultura 2.0

Predstavljamo rezultate istraživanja: Koliko srpske IT-jevce košta sedenje za računarom?

Rezultati naše online ankete u kojoj je učestvovalo ravno 700 profesionalaca koji rade u srpskom IT sektoru potvrđuju da dugo sedenje za računarom i savremen stil života ostavljaju posledice po zdravlje. Fokus ankete bio je na ispitivanju uticaja na koštano-mišićni sistem i prikupljanju informacija o najzastupljenijim načinima lečenja, prosečnim troškovima koje lečenje iziskuje, kao i o prevenciji u vidu fizičke aktivnosti.

Kultura 2.0

Da li je vaša AliExpress porudžbina bezbedna od korona virusa?

Sve oči svetske javnosti okrenute su ka Kini koja se, u ovom trenutku, bori sa širenjem smrtonosnog korona virusa. I dok čekamo da saznamo da li postoji rešenje za ovaj ozbiljan globalni zdravstveni problem, zapitali smo se - da li virus koji je par hiljada kilometara daleko može da se prenese i robom sa AliExpress-a?

Propustili ste

Kultura 2.0

4 poslovne lekcije koje sam naučio iz druge sezone Narcos Mexico

Oni su trgovci narkoticima, nemaju visoko obrazovanje i fensi MBA programe u svojim CV-jevima. Prodaju 'bijelo' za život, odrasli su na ulicama, nemaju stvarni dodir sa poslovnim svijetom i njegovim trendovim. Ili to samo tako izgleda?

Startapi i poslovanje

Nakon 10 godina u advertajzingu odlučili su da pokrenu restoran u Beogradu – zašto?

Tehnologija i hrana danas su nerazdvojni - kao meso i kiseli kupus. U priči koja sledi, otkrivamo kako je jedna beogradska agencija završila u food-tech vodama i upoznajemo vas sa novim konceptom restorana koji preti da u potpunosti promeni ovu industriju.

Kultura 2.0

Predstavljamo rezultate istraživanja: Koliko srpske IT-jevce košta sedenje za računarom?

Rezultati naše online ankete u kojoj je učestvovalo ravno 700 profesionalaca koji rade u srpskom IT sektoru potvrđuju da dugo sedenje za računarom i savremen stil života ostavljaju posledice po zdravlje. Fokus ankete bio je na ispitivanju uticaja na koštano-mišićni sistem i prikupljanju informacija o najzastupljenijim načinima lečenja, prosečnim troškovima koje lečenje iziskuje, kao i o prevenciji u vidu fizičke aktivnosti.

Tehnologija

Zašto je AI za nas i dalje kao tinejdžerski seks?

U misiji da demistifikujemo AI i konačno isteramo na čistac realne probleme i obesmislimo sav taj AI 'hype' organizujemo prvi internacionalni Brain Summit. Do tada, koje predrasude u vezi veštačke inteligencije vi imate?

Startapi i poslovanje

Beogradski Workpuls analizira efikasnost zaposlenih za preko 1.000 klijenata širom sveta

U trenutku kada se u mnogim kompanijama javlja dodatna potreba za optimizacijom radnih procesa i povećanjem efikasnosti, nameće se i potreba za savremenim alatima koji im u tome mogu pomoći. Jedan od njih je i Workpuls.

Startapi i poslovanje

Oh Monday poslaće vam svakog ponedeljka spisak ‘remote’ poslova u inostranim kompanijama

Usvajanje novih zakonskih odluka o paušalnom oporezivanju podiglo je ogromnu prašinu u IT zajednici. I dok jedni polako počinju da se prilagođavaju, drugi razmišljaju da li postoji način da ostanu u Srbiji a da rade za inostranu kompaniju - u čemu im može pomoći domaći projekat Oh Monday - nedeljni pregled poslova 'na daljinu' direktno u inbox.