Članovi 'Case Study' kluba pokazali zavidno znanje iz oblasti marketinga

Članovi ‘Case Study’ kluba pokazali zavidno znanje iz oblasti marketinga i komunikacija

Višenedeljni edukativni program za studente iz oblasti komunikacija, medija i oglašavanja koji je sprovela agencija Direct Media u saradnji sa studentima Fakulteta organizacionih nauka, završen je 'case study' takmičenjem na kojem su studenti stečene veštine mogli da primene u praksi - odgovarajući na unikatne izazove nastupa kompanija na tržištu.

dmcaseDirect Media / Facebook

Prvi u nizu DM Smart Lab otpočeo je predavanjima menadžmenta i zaposlenih agencije Direct Media koji su imali priliku da se obrate članovima nagrađivanog Case Study kluba. Studenti su tako testirali svoja znanja rešavanjem studije slučaja brenda Imlek, kompanije Moji brendovi.

Direktor Direct Medie, Jovan Stojanović, izjavio je u obraćanju medijima da kao komunikacijska agencija koja je ove godine proslavila 15 godina rada u Srbiji, Direct Media nastoji da studentima prenese praktična znanja i dobre prakse kako bi još više podigla nivo njihove spremnosti da odgovore na izazove u rešavanju studija slučaja na svetskim takmičenjima:

Studenti su tokom programa pokazali izvanredno poznavanje marketinga, ali i veliku posvećenost i želju da još više nauče. Želimo da ih podržimo da stasaju u marketinške i komunikacijske eksperte, ukoliko to bude njihovo profesionalno opredeljenje.

Direktan rad sa studentima za nove talente

Poslednjeg dana edukacije, osam studentskih timova imalo je po petnaest minuta da žiriju predstavi rešenja zadate situacije i uputi ih u njihovo rešenje za kompaniju Imlek. Sam program edukacije trajao je ukupno četiri nedelje, a studenti su od zaposlenih Direct Medie mogli da čuju o oglašivačkom ekosistemu i ulozi marketinških agencija, te inovativnoj upotrebi digitalnih medija i social media komunikaciji.

cs-2
Pobednički tim predstavio je najbolje rešenje na primeru brenda Imlek, kompanije Moji brendovi (Foto: Direct Media)

Poslednjeg dana edukacije, osam studentskih timova imalo je po petnaest minuta na raspolaganju da žiriju predstavi rešenja zadate situacije i ubedi ih da je upravo njihovo rešenje najbolje za kompaniju. Među članovima žirija našli su se predstavnici Direct Media i kompanije Moji brendovi i Imlek, marketinški stručnjaci Vesna RadakovićJovan Bugarčić. U ulozi predavača ovog puta bili su se direktor Jovan Stojanović, lider digital sektora Sanja Lalević Cvetković, direktora agencije za integrisane komunikacije Fusion Communications Nevena Kurtović, kao i drugi stručni marketari.

Iz Direct Media kažu za Netokraciju da je DM Smart Lab deo strateškog koncepta saradnje sa studentima, u cilju većeg doprinosa razvoja mladih komunikacijskih talenata, sa mogućnošću stručne prakse i potencijalnog zaposlenja u Direct Media sistemu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Propustili ste

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.

Startapi i poslovanje

City Expert uvodi beskontaktno gledanje nekretnina – direktno sa vlasnikom putem video poziva

Kako bi dodatno osigurali bezbednost svojih korisnika i klijenata usled COVID-19 pandemije, agencija City Expert uvela je mogućnost beskontaktnog pregleda nekretnina putem video poziva između zainteresovanih korisnika i vlasnika.