Članovi 'Case Study' kluba pokazali zavidno znanje iz oblasti marketinga

Članovi ‘Case Study’ kluba pokazali zavidno znanje iz oblasti marketinga i komunikacija

Višenedeljni edukativni program za studente iz oblasti komunikacija, medija i oglašavanja koji je sprovela agencija Direct Media u saradnji sa studentima Fakulteta organizacionih nauka, završen je 'case study' takmičenjem na kojem su studenti stečene veštine mogli da primene u praksi - odgovarajući na unikatne izazove nastupa kompanija na tržištu.

dmcaseDirect Media / Facebook

Prvi u nizu DM Smart Lab otpočeo je predavanjima menadžmenta i zaposlenih agencije Direct Media koji su imali priliku da se obrate članovima nagrađivanog Case Study kluba. Studenti su tako testirali svoja znanja rešavanjem studije slučaja brenda Imlek, kompanije Moji brendovi.

Direktor Direct Medie, Jovan Stojanović, izjavio je u obraćanju medijima da kao komunikacijska agencija koja je ove godine proslavila 15 godina rada u Srbiji, Direct Media nastoji da studentima prenese praktična znanja i dobre prakse kako bi još više podigla nivo njihove spremnosti da odgovore na izazove u rešavanju studija slučaja na svetskim takmičenjima:

Studenti su tokom programa pokazali izvanredno poznavanje marketinga, ali i veliku posvećenost i želju da još više nauče. Želimo da ih podržimo da stasaju u marketinške i komunikacijske eksperte, ukoliko to bude njihovo profesionalno opredeljenje.

Direktan rad sa studentima za nove talente

Poslednjeg dana edukacije, osam studentskih timova imalo je po petnaest minuta da žiriju predstavi rešenja zadate situacije i uputi ih u njihovo rešenje za kompaniju Imlek. Sam program edukacije trajao je ukupno četiri nedelje, a studenti su od zaposlenih Direct Medie mogli da čuju o oglašivačkom ekosistemu i ulozi marketinških agencija, te inovativnoj upotrebi digitalnih medija i social media komunikaciji.

cs-2
Pobednički tim predstavio je najbolje rešenje na primeru brenda Imlek, kompanije Moji brendovi (Foto: Direct Media)

Poslednjeg dana edukacije, osam studentskih timova imalo je po petnaest minuta na raspolaganju da žiriju predstavi rešenja zadate situacije i ubedi ih da je upravo njihovo rešenje najbolje za kompaniju. Među članovima žirija našli su se predstavnici Direct Media i kompanije Moji brendovi i Imlek, marketinški stručnjaci Vesna RadakovićJovan Bugarčić. U ulozi predavača ovog puta bili su se direktor Jovan Stojanović, lider digital sektora Sanja Lalević Cvetković, direktora agencije za integrisane komunikacije Fusion Communications Nevena Kurtović, kao i drugi stručni marketari.

Iz Direct Media kažu za Netokraciju da je DM Smart Lab deo strateškog koncepta saradnje sa studentima, u cilju većeg doprinosa razvoja mladih komunikacijskih talenata, sa mogućnošću stručne prakse i potencijalnog zaposlenja u Direct Media sistemu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Propustili ste

Gaming

Novosadski 3Lateral razvijao je nastavak svetski poznate igre Hellblade – u ekskluzivnoj saradnji sa Xbox timom!

Gejming kompanija 3Lateral iz Novog Sada koja stoji iza tehnologije za kreiranje realističnih digitalnih modela i animacija, učestvovala je u razvoju nastavka video igre 'Hellblade' za Xbox koristeći najnoviji 'Unreal engine' koji je razvio Epic Games.

Kultura 2.0

Da li će ‘meme’ magija ikada prestati? Sudeći po opsesiji bejbi Jodom – ne

Ima li nekog ko počinje da čitav ovaj tekst, a da nikada nije poslao Džon Travolta mim? Iskreno, ne verujem, jer mimove toliko često srećemo i toliko im se često smejemo da su postali neizbežan deo moderne komunikacije - a mi nismo ni primetili. Ipak, da li su oni samo trend ili su tu da ostanu zauvek?

Gaming

Eipix postaje deo ruskog Playrixa – sledi širenje tima u Novom Sadu

Domaća gejming kompanija Eipix Entertainment akvizirana je od strane ruskog Playrixa, priključujući se tako njegovom novom studiju - Playrix RS. Studio sa sedištem u Novom Sadu, kažu, biće fokusiran na razvoj 'free to play' mobilnih igara najvišeg svetskog kvaliteta.

Kultura 2.0

Kada više pažnje posvetite svojim zaposlenima, a ne kandidatima – vaša Employer Branding strategija će biti mnogo uspešnija

Kuda plovi Employer Branding brod i gde smo grešili, a šta smo uradili dobro kada je ova oblast u pitanju u 2019. godini?

Karijere

Otvoren Ladies of New Business program mentorstva – čekamo tvoju prijavu!

Nakon jesenje Ladies of New Business konferencije, sada već tradicionalno, organizujemo i mentorski program koji će ovaj put biti otvoren za devojke koje zanima IT. Program startuje u januaru i trajaće do marta 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Fond za inovacionu delatnost ponovo dodeljuje €380.000 – po prvi put mogu da apliciraju i timovi

Inovativna preduzeća i naučno-istraživačke organizacije imaju na raspolaganju bespovratna sredstva Fonda za inovacionu delatnost za razvoj inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija u ukupnom iznosu od šest miliona evra. Sledi novi ciklus dodele novca.