Višenedeljni edukativni program za studente iz oblasti komunikacija, medija i oglašavanja koji je sprovela agencija Direct Media u saradnji sa studentima Fakulteta organizacionih nauka, završen je 'case study' takmičenjem na kojem su studenti stečene veštine mogli da primene u praksi - odgovarajući na unikatne izazove nastupa kompanija na tržištu.

Prvi u nizu DM Smart Lab otpočeo je predavanjima menadžmenta i zaposlenih agencije Direct Media koji su imali priliku da se obrate članovima nagrađivanog Case Study kluba. Studenti su tako testirali svoja znanja rešavanjem studije slučaja brenda Imlek, kompanije Moji brendovi.
Direktor Direct Medie, Jovan Stojanović, izjavio je u obraćanju medijima da kao komunikacijska agencija koja je ove godine proslavila 15 godina rada u Srbiji, Direct Media nastoji da studentima prenese praktična znanja i dobre prakse kako bi još više podigla nivo njihove spremnosti da odgovore na izazove u rešavanju studija slučaja na svetskim takmičenjima:
Studenti su tokom programa pokazali izvanredno poznavanje marketinga, ali i veliku posvećenost i želju da još više nauče. Želimo da ih podržimo da stasaju u marketinške i komunikacijske eksperte, ukoliko to bude njihovo profesionalno opredeljenje.
Direktan rad sa studentima za nove talente
Poslednjeg dana edukacije, osam studentskih timova imalo je po petnaest minuta da žiriju predstavi rešenja zadate situacije i uputi ih u njihovo rešenje za kompaniju Imlek. Sam program edukacije trajao je ukupno četiri nedelje, a studenti su od zaposlenih Direct Medie mogli da čuju o oglašivačkom ekosistemu i ulozi marketinških agencija, te inovativnoj upotrebi digitalnih medija i social media komunikaciji.

Poslednjeg dana edukacije, osam studentskih timova imalo je po petnaest minuta na raspolaganju da žiriju predstavi rešenja zadate situacije i ubedi ih da je upravo njihovo rešenje najbolje za kompaniju. Među članovima žirija našli su se predstavnici Direct Media i kompanije Moji brendovi i Imlek, marketinški stručnjaci Vesna Radaković i Jovan Bugarčić. U ulozi predavača ovog puta bili su se direktor Jovan Stojanović, lider digital sektora Sanja Lalević Cvetković, direktora agencije za integrisane komunikacije Fusion Communications Nevena Kurtović, kao i drugi stručni marketari.
Iz Direct Media kažu za Netokraciju da je DM Smart Lab deo strateškog koncepta saradnje sa studentima, u cilju većeg doprinosa razvoja mladih komunikacijskih talenata, sa mogućnošću stručne prakse i potencijalnog zaposlenja u Direct Media sistemu.