Gost 70. epizode Netokracijinog Office Talks podkasta bio je Stefan Gajić, art direktor u agenciji Direct Media United Solutions. Sa njim smo razgovarali o dizajnu u službi oglašavanja, ali i gde se danas nalazi i kako izgleda tržište dizajna u Srbiji.
Neko nepisano pravilo glasi da ukoliko želite da prodate neki proizvod ili uslugu, kupcima i klijentima osim funkcionalnosti treba da predstavite dobro i lepo dizajniran brending. Bilo da je reč o pakovanju, bilbordima ili fizičkim proizvodima, dizajn igra više nego ključnu ulogu u sponi između, opširno rečeno, prodavca i kupca. Ono što je vizuelno primamljivo, privućiće pažnju ljudi.
Upravo o službi dizajna u marketingu, a samim tim i prodaji, pričali smo sa Stefanom Gajićem, koji je veoma mlad postao art direktor u agenciji Direct Media United Solutions. Završivši školovanje i studije u Srbiji i delom u SAD-u, Stefan je shvatio da je dizajn industrija u kojoj želi da se pozicionira i iskoristi svoj talenat, a broj i kreativnost kampanja na kojima je radio dovoljno govore o njegovom liku i delu.
On nam je u ovoj epizodi detaljno govorio o svom radu i poziciji koju ima u Direct Media United Solutions-u, osvrnuvši se tom prilikom na rad i realizaciju kampanje “Kada budeš bila spremna” koja je imala osetljivu tematiku sa fokusom na devojke i žene koje su prošle kroz seksualno zlostavljanje. Upravo ova kampanja napravila je odlične rezultate, a naš sagovornik je imao jednu od ključnih uloga u tome.
Između ostalog, sa Stefanom smo pokušali da definišemo da li dizajn, posebno onaj u marketingu, predstavlja umetnost ili ne, kao i može li marketing sam po sebi da bude neka vrsta umetnosti. Štaviše, naš sagovornik je izlagao i na izložbi “Tolerancija”, što je bila prilika da nam govori o tome na koji način dobija inspiraciju i ideje za svoje radove.
Ostanite sa nam do kraja epizode i saznajte na koji način izgleda lokalna dizajnerska scena u Srbiji, ali i koji su naredni Stefanovi planovi za razvoj profesionalne karijere u dizajnu.
Ovaj podcast, kao i uvek, možete pratiti na sledećim platformama: YouTube, Apple Podcasts, Pocket Casts, Spotify i Google Podcasts. Do sledećeg slušanja!
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!